Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (5767)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tykännyt tästä, hassuttelu-hymmistely-hyräilyketjusta. Ja en tykkää, kun tämäkin on pilalla. Ei auta uudet ketjut, häiriköt pesii jokaiseen. Tahdon vitsailla, höpsötellä. Missä?
Kertokaa mulle: mikä olisi hyväntuulenketju, kepein aihein, jossei täällä sallita. Osallistun useampiin asiallisiin jo.
Vastahan täällä eilen oli huumoripäivä ja vitsailtiin karikatyyreillä. Naureltiin itsellemme. Etkö ollut mukana?
Hetken huvia, aamusta oli törppöjä viestejä - ja nyt taas. Hetki oli hauskaa, muuten saa etsiä kuin neulaa heinäsuovasta kivoja viestejä.
Tahtoisin kivan luottoketjun - turhaan?
Kivaa ei voi tulla niin kauan kuin Doris on ketjuissa. Näin se vain on.
Moni odottaa anteeksipyyntöä djankkaajalta! On poistanut viestejään ja haukkunut kirjoittajia. Tämä selvä. Tässä ketjussa en solvauksia d:ltä ole nähnyt. No ehkä häirikölle, mitkä ansaitseekin. Totisesti.
Minä pyydän sydämestäni anteeksi niiltä viattomilta, joiden viestit ovat poistuneet Doriksen viestien mukana. Ketään muuta en ole solvannut, vain Dorista, joka ei ansaitse kaunista kieltä, kun ei sitä itsekään käytä. Anteeksi muut, jos olette joutuneet tulilinjalle. Tv Djankkaaja.
Sinä kuulut niihin ihmisiin, jotka pyytävät pakon edessä ja toisten pyynnöstä anteeksi pelastaen sillä omat kasvosi, että voit taas huomenna poistaa lukuisat väärät viestit siinä sivussa. Sellainen anteeksipyyntö on turha, ja ei tule sieltä sydämestä jos sillä oikeutetaan omia vääriä tekoja ja saadaan niille oikeutus.
Odottakaa nyt ensin Doriksen anteeksipyyntö. Vertailkaa sitten vasta.
Mielipuolista menoa täällä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te todellakaan osaa olla päivääkään haukkumatta D:tä?!
Kyllä voidaan, sitten kun d on häädetty, palaa rauha.
Mitä mä just luin? Useammathan täällä haluaa djankkaajan häätää!
Ei halua. Toivon, että Djankkaaja jatkaa kunnes riitelijä ja tahallaan ärsyttäviä kirjoittava d on pois. Olen täysin sitä mieltä, että pahan kuuluu saada palkkansa, vaikka vuosia myöhemmin, mutta kuitenkin. Ja tämä paha jatkaa edelleen eikä ymmärrä muuttaa tapojaan. Voimia, Djankkaajalle!
Jos djankkauksella D:n saisi pois, niin eiköhän se olisi jo poissa? Sen verran kauan on hänestä jo jankattu ja useammassakin ketjussa. Ei siis vaikuta kovin toimivalta keinolta. Muita on varmasti saatu jankkauksella ketjusta poistumaankin. Mua ei jankkaukset haittaa, mutta vähän harmittaa niiden puolesta, joita haittaa. Kukaan heistä tuskin kuitenkaan on D.
Hymistelyä, kuulumisten kertomista ja erilaisista mieleen tulevista asioista keskustelua voidaan silti edelleen jatkaa, vaikka välissä on jankkauskommenttejakin.
Onhan Djankkaaja saanut jo paljon aikaan. Poisajaminen on vähentynyt, muut eivät enää sokeasti usko kaikkea, ja TT:n viesti Kallen ja Jallun lukemisesta olisi ennen poistettu D toimesta jo heti. Paljon on jo muuttunut, mutta anteeksipyyntöä ei kuulu vieläkään.
Mä veikkaan, että mä olen jo hoivakodissa tai jopa tuhkana Pihlajaveden metsässä ennenkuin mitään anteeksipyyntöä tulee. Se olisi tullut jo, jos olisi jankkauksella tullut.
Minä taas en edes usko minkään anteeksipyynnön tarpeellisuuteen. Täällä on laskettu luikuria niin monesta eri kirjoittajasta ja niin monen kirjoittajan nimissä, monessa eri ketjussa, ettei ole tosikaan. Moni on kyllästynyt korjaamaan virheitä eihän se mitään tunnu auttavan, sama jankkaus jatkuu. Olkoon.
Minä jatkan omana itsenäni, joka muuta väittää... mites se menikään: väitelköön keskenäs. Urbaanin sanakirjan mukaan.
Sinä olet Doris. Etkö ymmärrä, että koko riita ratkeaisi, jos sä pyytäisit anteeksi kiusaamistasi ja poisajoja. Katuisit. Ketju palaisi normaaliksi ja sä saisit hyvän omantunnon, koska olethan sä kiusannut ja haukkunut jo silloin ennen kuin djankkaajaa edes oli. Sulla on anteeksipyydettävää, on todella surullista ja outoa, jollet sä itse huomaa miten olet aikoinasi toiminut. Mietipä tätä.
Voi jos näin helpolla tavalla saataisiin ketju kuriin. Olisipa ihanaa. Kaikki on kiinni Doriksesta nyt. Näytä että haluat rauhaa ja olet kunnon ihminen. Ajattele muita kirjoittajia.
Tässä kaunis pyyntö. Ajattele muita.
Olisi ihanaa, jos djankkaajakin ajattelisi muita.
Ei mulla enää muuta, moi!
Hänhän juuri ajattelee. Pelastaa ketjut muille. Epäitsekäs ahkera taistelija.
Epäitsekäs huitoo poistoluudallaan, sivulliset kärsii. Miksi puolustat jatkuvaa erehtyjää? No niin, olet hän!
Epäitsekäs ahkera taistelija = sinä ja epätoivoinen poistaja, kostaja. Joka osuu vikaan ja häätää kirjoittajat. Ällöä.
Ehdotin, että höpsöt hymistelijät pysyisi täällä. Kostajat, alapääjuttelijat ja riitelijät keräisi kimpsunsa ja kallensa perustaen oman arvoisensa ketjun. Miksi ei käy? Ketjun perustaminen on tosi helppoa, osaat kyllä. Joo
Miksi ette voi häipyä tosikot, ilniöt ja häiriköt??? Täällä tahdotaan kepeyttä. Vitsejä. Hyräilyä. Hymistelyä.
Menkää pois! Pedot.
Tupsuliini oravakorva täällä
Tosikot? Koko eilinen päivä vitsailtiin. Kirjoiteltiin karikatyyreja ja naurettiin itsellemme. Ettekö olleet mukana? Ei me olla ilniöitä eikä häiriköitäkään. Lopettakaa ruma nimittely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä jotain inhoan, niin djankkaajaa. Taitaa olla mielipuoli. Pakkomielle, ajojahti!
Lopeta sinä itse jankkaus.
Aloin rakentaa linnunpönttöä tänään ihan lämpimikseni, kun sääkin oli niin kolea. Olihan se vähän haasteellista työtä naisihmiselle alkeellisella työvälineillä. Jämälautojen mittausta ja sahausta. Lentoaukonkin naputtelin puukon ja vasaran avulla. Lopuksi naulattava osat tarkasti kokoon.
Mutta siinä se pönttö nyt on valmiina. Ei nyt ihan viimeisen päälle tehtynä, mutta jos kelpaisi asukeille. Kasteltava vielä mutaojassa ja sitten kavuttava kiinnittämään pönttö sopivaan puuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tykännyt tästä, hassuttelu-hymmistely-hyräilyketjusta. Ja en tykkää, kun tämäkin on pilalla. Ei auta uudet ketjut, häiriköt pesii jokaiseen. Tahdon vitsailla, höpsötellä. Missä?
Kertokaa mulle: mikä olisi hyväntuulenketju, kepein aihein, jossei täällä sallita. Osallistun useampiin asiallisiin jo.
Vastahan täällä eilen oli huumoripäivä ja vitsailtiin karikatyyreillä. Naureltiin itsellemme. Etkö ollut mukana?
Hetken huvia, aamusta oli törppöjä viestejä - ja nyt taas. Hetki oli hauskaa, muuten saa etsiä kuin neulaa heinäsuovasta kivoja viestejä.
Tahtoisin kivan luottoketjun - turhaan?
Kivaa ei voi tulla niin kauan kuin Doris on ketjuissa. Näin se vain on.
Moni odottaa anteeksipyyntöä djankkaajalta! On poistanut viestejään ja haukkunut kirjoittajia. Tämä selvä. Tässä ketjussa en solvauksia d:ltä ole nähnyt. No ehkä häirikölle, mitkä ansaitseekin. Totisesti.
Minä pyydän sydämestäni anteeksi niiltä viattomilta, joiden viestit ovat poistuneet Doriksen viestien mukana. Ketään muuta en ole solvannut, vain Dorista, joka ei ansaitse kaunista kieltä, kun ei sitä itsekään käytä. Anteeksi muut, jos olette joutuneet tulilinjalle. Tv Djankkaaja.
Sinä kuulut niihin ihmisiin, jotka pyytävät pakon edessä ja toisten pyynnöstä anteeksi pelastaen sillä omat kasvosi, että voit taas huomenna poistaa lukuisat väärät viestit siinä sivussa. Sellainen anteeksipyyntö on turha, ja ei tule sieltä sydämestä jos sillä oikeutetaan omia vääriä tekoja ja saadaan niille oikeutus.
Odottakaa nyt ensin Doriksen anteeksipyyntö. Vertailkaa sitten vasta.
Ei tule Dorikselta mitään. Ei edes pakon edessä.
Auttaisko pajalanpuuro, sennatee tai luumukiisseli sorry tästä, antakaa armoa, olen yrittänyt päästä kartalle, mutta tipahdin...taas.
Vierailija kirjoitti:
Aloin rakentaa linnunpönttöä tänään ihan lämpimikseni, kun sääkin oli niin kolea. Olihan se vähän haasteellista työtä naisihmiselle alkeellisella työvälineillä. Jämälautojen mittausta ja sahausta. Lentoaukonkin naputtelin puukon ja vasaran avulla. Lopuksi naulattava osat tarkasti kokoon.
Mutta siinä se pönttö nyt on valmiina. Ei nyt ihan viimeisen päälle tehtynä, mutta jos kelpaisi asukeille. Kasteltava vielä mutaojassa ja sitten kavuttava kiinnittämään pönttö sopivaan puuhun.
Laitoitko lentoaukon ympärille metallisuojan? Ei pääse tikat ym. poikasten kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä jotain inhoan, niin djankkaajaa. Taitaa olla mielipuoli. Pakkomielle, ajojahti!
Kyllä, ajan sinut pois, tämä on ajojahti kiusaajalle.
Joku ei nyt ymmärrä, että tämä on julkinen ketju jossa voivat kaikki kirjoittaa ja näin täältä ei saa ketään oikeasti pois ajettua. Kuin alkaisi jostain julkiselta paikalta häätää ihmisiä pois ja todellisuudessa kaikilla olisi oikeus olla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoitko lentoaukon ympärille metallisuojan? Ei pääse tikat ym. poikasten kimppuun.
Hyvä, että muistutit. Pitäisi yrittää sellainenkin vielä tehdä. Leikattava pellistä tai jostain purkin kannesta varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua. Toivon, että Djankkaaja jatkaa kunnes riitelijä ja tahallaan ärsyttäviä kirjoittava d on pois. Olen täysin sitä mieltä, että pahan kuuluu saada palkkansa, vaikka vuosia myöhemmin, mutta kuitenkin. Ja tämä paha jatkaa edelleen eikä ymmärrä muuttaa tapojaan. Voimia, Djankkaajalle!
Jos djankkauksella D:n saisi pois, niin eiköhän se olisi jo poissa? Sen verran kauan on hänestä jo jankattu ja useammassakin ketjussa. Ei siis vaikuta kovin toimivalta keinolta. Muita on varmasti saatu jankkauksella ketjusta poistumaankin. Mua ei jankkaukset haittaa, mutta vähän harmittaa niiden puolesta, joita haittaa. Kukaan heistä tuskin kuitenkaan on D.
Hymistelyä, kuulumisten kertomista ja erilaisista mieleen tulevista asioista keskustelua voidaan silti edelleen jatkaa, vaikka välissä on jankkauskommenttejakin.
Onhan Djankkaaja saanut jo paljon aikaan. Poisajaminen on vähentynyt, muut eivät enää sokeasti usko kaikkea, ja TT:n viesti Kallen ja Jallun lukemisesta olisi ennen poistettu D toimesta jo heti. Paljon on jo muuttunut, mutta anteeksipyyntöä ei kuulu vieläkään.
Mä veikkaan, että mä olen jo hoivakodissa tai jopa tuhkana Pihlajaveden metsässä ennenkuin mitään anteeksipyyntöä tulee. Se olisi tullut jo, jos olisi jankkauksella tullut.
Minä taas en edes usko minkään anteeksipyynnön tarpeellisuuteen. Täällä on laskettu luikuria niin monesta eri kirjoittajasta ja niin monen kirjoittajan nimissä, monessa eri ketjussa, ettei ole tosikaan. Moni on kyllästynyt korjaamaan virheitä eihän se mitään tunnu auttavan, sama jankkaus jatkuu. Olkoon.
Minä jatkan omana itsenäni, joka muuta väittää... mites se menikään: väitelköön keskenäs. Urbaanin sanakirjan mukaan.
Sinä olet Doris. Etkö ymmärrä, että koko riita ratkeaisi, jos sä pyytäisit anteeksi kiusaamistasi ja poisajoja. Katuisit. Ketju palaisi normaaliksi ja sä saisit hyvän omantunnon, koska olethan sä kiusannut ja haukkunut jo silloin ennen kuin djankkaajaa edes oli. Sulla on anteeksipyydettävää, on todella surullista ja outoa, jollet sä itse huomaa miten olet aikoinasi toiminut. Mietipä tätä.
Voi jos näin helpolla tavalla saataisiin ketju kuriin. Olisipa ihanaa. Kaikki on kiinni Doriksesta nyt. Näytä että haluat rauhaa ja olet kunnon ihminen. Ajattele muita kirjoittajia.
Tässä kaunis pyyntö. Ajattele muita.
Olisi ihanaa, jos djankkaajakin ajattelisi muita.
Ei mulla enää muuta, moi!
Hänhän juuri ajattelee. Pelastaa ketjut muille. Epäitsekäs ahkera taistelija.
Epäitsekäs huitoo poistoluudallaan, sivulliset kärsii. Miksi puolustat jatkuvaa erehtyjää? No niin, olet hän!
Kun paskaa luutii, menee vähän olkiakin mukana.
Ups niin. Mitä väliä, huutii vaan, syyttömät kärsii. Että mua ällöttää tuo djankkaaja, on niin ärsyttävä. Voisiko vaan jättää tämän mukavan, viattoman ketjun, tää olis niiiiiiiiìin kiva ilman häntä, muita ilkeitä en näe.
Lopeta sinäkin jankkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että muistutit. Pitäisi yrittää sellainenkin vielä tehdä. Leikattava pellistä tai jostain purkin kannesta varmaankin.
Aina muistutan puolisolle metallikauluksesta, kun linnunpönttöjä tekee. Olen nähnyt, kun poikaset viedään. Surullinen näky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ei nyt ymmärrä, että tämä on julkinen ketju jossa voivat kaikki kirjoittaa ja näin täältä ei saa ketään oikeasti pois ajettua. Kuin alkaisi jostain julkiselta paikalta häätää ihmisiä pois ja todellisuudessa kaikilla olisi oikeus olla siellä.
Juurikin näin. Mikä tuomari ja oikeudenpalvelija on olevinaan, jatkanut kuukausia typerää jankutustaan, kohta kai vuoden. Eikö tajua, miten tyhmä on?
Sinäkin jankkat.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinäkin ymmärrät että kaikki saa täällä kirjoittaa. Ketään ei ajeta pois. Eli ei myöskään noita erimieltä olevia. Kaikille avoin ketju.
Tarratoimikunta. Tänään. Ajatusta jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihlajavedestä tuli mieleen, että ollaan paljon tehty reissuja sinne aikoinaan. Kaunista seutua. Ohiksena tämä.
Se on kaunista seutua. Vietin lapsuuteni kesät Haapamäellä. Nythän noi molemmat kuuluu Keuruun kaupunkiin.
Järvellä lokeilla on usein pesiä pienillä luodoilla. Jos menee veneellä ohi, valkoiset pommittajat nousevat heti lentoon ja pudottavat pommejaan veneilijöiden päälle. Tehokasta ilmatorjuntaa. Tekee mieli kiertää kaukaa. Poikaset on harmaita, kömpelöitä, liikuttavan näköisiä taapertajia.
Jankkaukseen liittyen. Minusta senkin pitää sitten olla sallittua kaikille jos se on sitä yhdelle. Jos se on yhden mielestä tosi kivaa jankata täällä niin miksi hermostut sitten muiden jankkauksesta. Teemme vaan samaa kuin sinäkin.