Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (5767)

Vierailija
5741/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan ruveta juomaan, ei tätä vatun ketjua selvinpäin kestä, prkl!

Vierailija
5742/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, koska vaaliteema päätyy palstoille. Kiinnostava aihe, mutta monet ei hallitse tunteitaan. Uskonto ja  politiikka on tulenarkoja aiheita. Ykkösaamussa oli Purra, joka astui omaan ansaansa yleisökysymyksessä. Selitteli eikä muistanut, että Yle tekee faktantarkistusta. Asia selvisi sitten Yle.fi:ssä. Stubb toimi vastaavassa tilanteessa aiemmin toisin. Kun paljastui, että hänen antamansa luvut oli väärät, ja kysyttiin, mistä hän ne sai, hän vastasi rehellisesti keksineensä ne omasta päästään. Arvostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä, koska vaaliteema päätyy palstoille. Kiinnostava aihe, mutta monet ei hallitse tunteitaan. Uskonto ja  politiikka on tulenarkoja aiheita. Ykkösaamussa oli Purra, joka astui omaan ansaansa yleisökysymyksessä. Selitteli eikä muistanut, että Yle tekee faktantarkistusta. Asia selvisi sitten Yle.fi:ssä. Stubb toimi vastaavassa tilanteessa aiemmin toisin. Kun paljastui, että hänen antamansa luvut oli väärät, ja kysyttiin, mistä hän ne sai, hän vastasi rehellisesti keksineensä ne omasta päästään. Arvostan.

Jaa. Minä taas en arvosta Stubbia. Hän kiertelee maalimaa ja haastattelussa Jordaniassa toimittaja toteaa, että Suomi on tunnustanut Palestiinan ja Stubb ei korjaa tätä toimittajan virheellistä tietoa.

Vierailija
5744/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustan Rymistelyketjun. Lähteekö joku mukaan? Tämä ketju kuuluu Hymistelijöille.

En taida jaksaa sittenkään. Joku muu saa perustaa, jos haluaa. Hyräilin teille tänään joululaulua. Muuta en ole kirjoittanut. Hyvää yötä.

Sori vaan, ei auta. Häiriköt ryntää joka ketjuun. En ymmärrä, miksi!

Meistä osa ajettiin kuulumisketjusta aikoinaan Räväköihin. Ei aikaakaan, kun ajajat tuli itse perässä. Olivat riidelleet ketjunsa lukkoon. 😂

Just näin. Kivaa juttelua. 😂🤣😂

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään A-studiossa keskustellaan sote-säästöjen vaikutuksesta. Wille Rydman ja Sofia Virta mukana. Katsoin sen Veitolan yökyläilyn Virran luona. Yllätyin positiivisesti, millainen hän oli henkilönä. 

Kiitos.  Pitääpä katsoa A-studio.  Alkaa ihan kohta. 

Vierailija
5746/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään A-studiossa keskustellaan sote-säästöjen vaikutuksesta. Wille Rydman ja Sofia Virta mukana. Katsoin sen Veitolan yökyläilyn Virran luona. Yllätyin positiivisesti, millainen hän oli henkilönä. 

Kiitos.  Pitääpä katsoa A-studio.  Alkaa ihan kohta. 

Minä katson Tarratoimikunnan. Tosi mielenkiintoinen.

Vierailija
5747/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty kuuntelemaan tuota Sofia Virtaa. Puheen pälpätys menee ihan mahdottomaksi. Sen sijaan Minja Koskelakin on asiallisempi.

Vierailija
5748/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä häirikkö eläisi, jos tätä ketjua ei olisi.

Vastatkaa. Vastaa, häirikkö.

Sun säkys alla öisin painajaisina. Varo! Tulee jollet lopeta kiusaamista!

Vierailija
5749/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...sänkys... ennen kuin ehdit ilkkumaan tapasi mukaan.

Vierailija
5750/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lievästi autistinen ja vaikka samalla koen itseni hyvin herkäksi ja empaattiseksi, niin silti moni "sosiaalinen" juttu on minulle haastavaa ja tämä on koitunut parisuhteissa ongelmaksi. En nyt tietenkään vieraissa ole juossut tai mitään tuollaista, ne nyt tajuan vääräksi siinä missä muutkin. Mutta sen ymmärtäminen, mitä ja milloin on soveliasta tehdä toiselle on vaikeaa. Minulta puuttuu joku luonnollinen kyky tulkita ihmisiä ja ajattelen kaiken jotenkin analyyttisesti, kuin joku robotti ja siinä meneekin sitten usein pieleen, kun ei laskutoimitukset menneetkään ihan putkeen. Tämän vuoksi minua on varmaan usein luultu joksikin pohjimmiltaan pahaksi ihmiseksi ja se ei tunnu mukavalta.-P

Joku täällä kirjoittaa nyt minun "nimimerkillä" ja käyttää tuota samaa kirjainta P. Ehkä epähuomiossa tai tahallaan, mutta tuo viesti ei ole minun viestini eli ketjun Pitkiksen tai tunnuksella - P, kirjoittavan. Selvennyksen vuoksi nyt tämä tänne pitää laittaa ja toivon, ettei kukaan illeilyn vuoksi samaa kirjainta käytä. Anteeksi reagoimisen asiaan. Tässä näkee sen, ettei mitään kirjainta ei omistaa itsekään. Terveisin Pitkis eli myös - P, kirjainta käyttävä.

Asiat kirjoituksessa paljastavat, ettet se ole sinä Pitkis, vaikka tyyli onkin samantapainen, tai ainakin yrittää kirjoittaa sinun tyylilläsi!

Alkuperäisen P:n tyyli ja tekstin rytmi ovat niin persoonallisia, ettei häntä voi matkia ihan kuka vaan. Ole Pitkis rauhassa, kyllä me sinut tunnistamme. . 

pentin tyyli muistuttaa erehdyttävästi dooriksen ulos antia, mistäköhän syystä?

D on verbaalisesti lahjakas

Runokirjan kertoi kirjoittaneensa.

Ei ole totta. Kustantamot eivöt enää kustanna kuin muutaman runokirjan vuosittain. Neljän viime vuoden aikana ei ole julkaistu yhtään vanhan naisen runokirjaa. Tämä on yhtä valetta kuin kymmenet feikkihahmot, joiden nimissä kirjoittelee. Älkää uskoko mitään. 

Voi sitä kirjoittaa, vaikkei julkaistaisi. Omakustanne voi olla.

Ja palvelukustanteita, kustantamo osallistuu kustannuksiin. Ei suostu kaikkiin teoksiin.

Luen vasta aiempia viestejä mutta kyllä minä muistan että N63,N64 tai mikä olikaan kuulumisketjun aloittaja kertoi kyllä että oli toinen  omakustanne ja toinen tuo palvelukustanne. Tästä kun viimeeksi puhuttiin niin suututtiin kun oli nimet mainittu täällä! Siis runokirjojen nimet että kyllä pitää päästä markkinoimaan että kauppa kåy! Itse kommentoin etten nyt ihan kuitenkaan nimiä olisi kertonut kun yleinen palsta. Ehkä tämä jo käsiteltiin mutta vastasin väliin ja luen eteenpäin. 

Vierailija
5751/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on kiusaamista, sekin.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pysty kuuntelemaan tuota Sofia Virtaa. Puheen pälpätys menee ihan mahdottomaksi. Sen sijaan Minja Koskelakin on asiallisempi.

Joo,  mun oli pakko vaihtaa kanavaa.  Toihan oli pahempaa kuin tässä ketjussa  😂

Vierailija
5753/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varo nyt vähän kun rupeat sängystä puhumaan ja tuollaisia lupailemaan. Valvoo koko yön odottamassa.

Vierailija
5754/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee ketjun alkaisempia viestejä ja lainaa kommentointia varten niin heittää ketjun loppuun?! Onko aina mennyt näin? Ja sitten pitäisi etsiä uudelleen kohta mitä oli lukemassa. Enpä taida jaksaa. Kai parempi olisi että palaisi kohtaan jota oli lukemassa. Ei ole miun palsta tämä.

Vierailija
5755/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa pskaa ne molemat jauhaa, tulee vaan erilaisista paketeista

Vierailija
5756/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee ketjun alkaisempia viestejä ja lainaa kommentointia varten niin heittää ketjun loppuun?! Onko aina mennyt näin? Ja sitten pitäisi etsiä uudelleen kohta mitä oli lukemassa. Enpä taida jaksaa. Kai parempi olisi että palaisi kohtaan jota oli lukemassa. Ei ole miun palsta tämä.

Näin se menee, sun kommentista tulee uusin ja uusin on aina viimeisin, kommentoitpa sitten sivua 1 tai 555-

Vierailija
5757/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lievästi autistinen ja vaikka samalla koen itseni hyvin herkäksi ja empaattiseksi, niin silti moni "sosiaalinen" juttu on minulle haastavaa ja tämä on koitunut parisuhteissa ongelmaksi. En nyt tietenkään vieraissa ole juossut tai mitään tuollaista, ne nyt tajuan vääräksi siinä missä muutkin. Mutta sen ymmärtäminen, mitä ja milloin on soveliasta tehdä toiselle on vaikeaa. Minulta puuttuu joku luonnollinen kyky tulkita ihmisiä ja ajattelen kaiken jotenkin analyyttisesti, kuin joku robotti ja siinä meneekin sitten usein pieleen, kun ei laskutoimitukset menneetkään ihan putkeen. Tämän vuoksi minua on varmaan usein luultu joksikin pohjimmiltaan pahaksi ihmiseksi ja se ei tunnu mukavalta.-P

Joku täällä kirjoittaa nyt minun "nimimerkillä" ja käyttää tuota samaa kirjainta P. Ehkä epähuomiossa tai tahallaan, mutta tuo viesti ei ole minun viestini eli ketjun Pitkiksen tai tunnuksella - P, kirjoittavan. Selvennyksen vuoksi nyt tämä tänne pitää laittaa ja toivon, ettei kukaan illeilyn vuoksi samaa kirjainta käytä. Anteeksi reagoimisen asiaan. Tässä näkee sen, ettei mitään kirjainta ei omistaa itsekään. Terveisin Pitkis eli myös - P, kirjainta käyttävä.

Asiat kirjoituksessa paljastavat, ettet se ole sinä Pitkis, vaikka tyyli onkin samantapainen, tai ainakin yrittää kirjoittaa sinun tyylilläsi!

Alkuperäisen P:n tyyli ja tekstin rytmi ovat niin persoonallisia, ettei häntä voi matkia ihan kuka vaan. Ole Pitkis rauhassa, kyllä me sinut tunnistamme. . 

pentin tyyli muistuttaa erehdyttävästi dooriksen ulos antia, mistäköhän syystä?

D on verbaalisesti lahjakas

Runokirjan kertoi kirjoittaneensa.

Ei ole totta. Kustantamot eivöt enää kustanna kuin muutaman runokirjan vuosittain. Neljän viime vuoden aikana ei ole julkaistu yhtään vanhan naisen runokirjaa. Tämä on yhtä valetta kuin kymmenet feikkihahmot, joiden nimissä kirjoittelee. Älkää uskoko mitään. 

Voi sitä kirjoittaa, vaikkei julkaistaisi. Omakustanne voi olla.

Ja palvelukustanteita, kustantamo osallistuu kustannuksiin. Ei suostu kaikkiin teoksiin.

Luen vasta aiempia viestejä mutta kyllä minä muistan että N63,N64 tai mikä olikaan kuulumisketjun aloittaja kertoi kyllä että oli toinen  omakustanne ja toinen tuo palvelukustanne. Tästä kun viimeeksi puhuttiin niin suututtiin kun oli nimet mainittu täällä! Siis runokirjojen nimet että kyllä pitää päästä markkinoimaan että kauppa kåy! Itse kommentoin etten nyt ihan kuitenkaan nimiä olisi kertonut kun yleinen palsta. Ehkä tämä jo käsiteltiin mutta vastasin väliin ja luen eteenpäin. 

Ja sä uskoit? 😂 Mitään,  ei mitään kannata uskoa, valehtelee aina. Valehteli ennen ja jatkaa samaa nyt.

Vierailija
5758/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tykännyt tästä, hassuttelu-hymmistely-hyräilyketjusta. Ja en tykkää, kun tämäkin on pilalla. Ei auta uudet ketjut, häiriköt pesii jokaiseen. Tahdon vitsailla, höpsötellä. Missä?

Kertokaa mulle: mikä olisi hyväntuulenketju, kepein aihein, jossei täällä sallita. Osallistun useampiin asiallisiin jo.

Vastahan täällä eilen oli huumoripäivä ja vitsailtiin karikatyyreillä. Naureltiin itsellemme. Etkö ollut mukana?

Hetken huvia, aamusta oli törppöjä viestejä - ja nyt taas. Hetki oli hauskaa, muuten saa etsiä kuin neulaa heinäsuovasta kivoja viestejä.

Tahtoisin kivan luottoketjun - turhaan?

Kivaa ei voi tulla niin kauan kuin Doris on ketjuissa. Näin se vain on.

Moni odottaa anteeksipyyntöä djankkaajalta! On poistanut viestejään ja haukkunut kirjoittajia. Tämä selvä. Tässä ketjussa en solvauksia d:ltä ole nähnyt. No ehkä häirikölle, mitkä ansaitseekin. Totisesti.

Minä pyydän sydämestäni anteeksi niiltä viattomilta, joiden viestit ovat poistuneet Doriksen viestien mukana. Ketään muuta en ole solvannut, vain Dorista, joka ei ansaitse kaunista kieltä, kun ei sitä itsekään käytä.  Anteeksi muut, jos olette joutuneet tulilinjalle. Tv Djankkaaja.

Sinä kuulut niihin ihmisiin, jotka pyytävät pakon edessä ja toisten pyynnöstä anteeksi pelastaen sillä omat kasvosi, että voit taas huomenna poistaa lukuisat väärät viestit siinä sivussa. Sellainen anteeksipyyntö on turha, ja ei tule sieltä sydämestä jos sillä oikeutetaan omia vääriä tekoja ja saadaan niille oikeutus. 

Odottakaa nyt ensin Doriksen anteeksipyyntö. Vertailkaa sitten vasta.

Ei tule Dorikselta mitään. Ei edes pakon edessä.

Minä olen sanonut, että tämä julkinen keskustelu on väärä paikka tuollaiseen. Ettekö sitä itse näe. Anonyymiketju. Joku ehdotti selvittämään välit ihan oikeassa elämässä jos siihen on kerran mahdollisuus. Tämä on julkinen palsta tietääkseni. 

Djankkaaja eli mä en tunne Dorista oikeassa elämässä, en voi selvittää muualla kuin täällä. Ja hän on tehnyt kiusaa monelle, eivät he kaikki voi mennä selvittämään kiusaamista. Jos Hartolassa joku tuntee hänet, menköön hän, mutta minä se en ole. Meitä on paljon, Doris on suututtanut niin monet. Minä jatkan täällä häätöä.

Miten julkisesta ketjusta johon jokainen voi kirjoittaa voi häätää teoriassa ketään pois. Sanopa se. Tänne voi tulla kuka vaan ja kirjoittaa kuka vaan. Et sinä pysty ketään täältä pois saamaan. Tämä näin ihan asiaan todettuna muistutuksena. 

Nyt jo on kuudesti lukittu ketjuja Doriksen laittomuuksien, miesvihan, rasismin ja trollauksen vuoksi. Lopullisesti lukittuja on viisi. Kun tarpeeksi monesti tekee laittomuuksia, saa lopulliset estot koko Vauva-sivustolle. Näin häädetään.

Eli sinä itse tunnistat, että poistelet muiden viestit ja saat ketjun lukkoon vielä. Pitäisi vielä kiittää sinua vai? Joku antaisi köniin mieluummin. 

Köniin. En ketään ällöä kuin djankkaajaa. En eläessäni muista ketään noin ärsyttävää tyyppiä.

Ja eikö kiva, että jaksan loppuelämäsi häätää sua pois. Tai kunnes kadut ja poistut. Lupaan.

Vierailija
5759/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo,  mun oli pakko vaihtaa kanavaa.  Toihan oli pahempaa kuin tässä ketjussa  😂

Katsoin sen ja hyvin kuvasi ketjunkin ongelman. Kun tunteitaan ei hallitse, on itse pahin vihollisensa. 

Vierailija
5760/5767 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä taas en arvosta Stubbia. Hän kiertelee maalimaa ja haastattelussa Jordaniassa toimittaja toteaa, että Suomi on tunnustanut Palestiinan ja Stubb ei korjaa tätä toimittajan virheellistä tietoa.

Muistan radio-ohjelman, missä toimittaja kysyi haastateltavalta, mitä mieltä hän on siitä, että Väinö Linna on jäänyt Suomen ainoaksi nobelistiksi. Tuli pitkä hiljaisuus, ja sitten hasstateltava puhui jotain  yleisestä Nobelista. Vuosia sitten, ehkä joku paikallisradio.