Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (5771)

Vierailija
5561/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyön kaiken läskiksi ja pilaan keskustelut laulemalla joka väliin Tipitii tipitii kevät on vallaton. Tyyne-Tyhmä  

Tuun sun kuoroon

t. Titta Titityy

Haetaan Lauri Laulelija ja Hessu Hassuttelija mukaan. Tulee lystiä :)

Ei ei ei, onko Lauri ja  Hessu miehiä!   En tykkää. Ne voi intiimejä asioita kirjoitella tänne. Sensuelleja. En hyväksy. Lastenlauluja vaan laulellaan. Seksiä ei ole olemassakaan. Tv Tyyne 

Vierailija
5562/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyön kaiken läskiksi ja pilaan keskustelut laulemalla joka väliin Tipitii tipitii kevät on vallaton. Tyyne-Tyhmä  

Tuun sun kuoroon

t. Titta Titityy

Haetaan Lauri Laulelija ja Hessu Hassuttelija mukaan. Tulee lystiä :)

Ei ei ei, onko Lauri ja  Hessu miehiä!   En tykkää. Ne voi intiimejä asioita kirjoitella tänne. Sensuelleja. En hyväksy. Lastenlauluja vaan laulellaan. Seksiä ei ole olemassakaan. Tv Tyyne 

Mitään lystiä ei aleta Laurin ja Hessun kanssa pitämään, ettäs tiedä. Tv  Tyyne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuloista puolet menee hyväntekeväisyyteen. T. Krista Kroisos af Onassis

Vierailija
5564/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pellot kynnetty, salaojat korjattu ja kasvimaat muokattu. Kynnenaluset on täynnä multaa. Lähden ostamaan kaupasta lisää. T. Mirkku Multasormi-Touhukas

Vierailija
5565/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saa hassutella ja nauraa itselleen. Mukaan vaan Krapula-Klaarat, Riitelijä-Ruusat, Tiukkapipo-Teresat ja Viisastelija-Viivit. Voi hyllyvät ameebat ja vapisevat vompatit. Kaikki mukaan. :)

Kenen mielestä tämä on huumoria?

Mun mielestä ainakin. Aloin heti miettiä, olenko joku noista.  Hauskoja karikatyyrejä meistä. Parhaat naurut saa aina, kun huomaa oman huvittavuutensa. 

Samoin, fingerporimaista huumoria, uppoaa minun huumorintajuuni.

Ei osunut minun huumorihermooni. Ei yhtään hauskaa hahmoa.

Tv Negailija-Nelli

Vierailija
5566/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukku-Pate on mun veli. Minä alapeukutan aivan kaikkea, lukematta. Tv Peukku-Pete

Vierailija
5567/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun peukutuksia. Voitteks peukuttaa mun kaikkia viestejä, pliis. Musta tulee vielä jukkis. T. Lotta Linssilude

Vierailija
5568/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kierrän kaikkialla puhumassa muista pahaa. T.  Maarit Myrkynkylväjä

Vierailija
5569/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon hienot kuteet ja upeet ripset, voi kun ei tulis maailmansotaa, ettei mun hiukset menis sekaisin. T. Petra Päiväperho

Vierailija
5570/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko jo hassuteltu riittävästi? Voidaanko palata meidän omaan kansanradioon, jossa  jokainen voi sanoa asiansa eikä se vaikuta mihinkään. Hyvä ohjelmakonsepti se alkuperäinen.

Vierailija
5571/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei haloo, tulin vahingossa tänne Outolaan, voitteko neuvoa missähän se hymistelyketju on, sitä etsin

Vierailija
5572/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko jo hassuteltu riittävästi? Voidaanko palata meidän omaan kansanradioon, jossa  jokainen voi sanoa asiansa eikä se vaikuta mihinkään. Hyvä ohjelmakonsepti se alkuperäinen.

Leikinkeskeyttäjä-aikuinen ?  Ankeuttaja-Anniina

Vierailija
5573/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun peukutuksia. Voitteks peukuttaa mun kaikkia viestejä, pliis. Musta tulee vielä jukkis. T. Lotta Linssilude

Eks tiijä, Lotta, voit itse peukuttaa omia, kysy neuvoa yheltä Tyyneltä.  Tv Kaisa Kaikkien neuvoja

Vierailija
5574/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi autistinen ja vaikka samalla koen itseni hyvin herkäksi ja empaattiseksi, niin silti moni "sosiaalinen" juttu on minulle haastavaa ja tämä on koitunut parisuhteissa ongelmaksi. En nyt tietenkään vieraissa ole juossut tai mitään tuollaista, ne nyt tajuan vääräksi siinä missä muutkin. Mutta sen ymmärtäminen, mitä ja milloin on soveliasta tehdä toiselle on vaikeaa. Minulta puuttuu joku luonnollinen kyky tulkita ihmisiä ja ajattelen kaiken jotenkin analyyttisesti, kuin joku robotti ja siinä meneekin sitten usein pieleen, kun ei laskutoimitukset menneetkään ihan putkeen. Tämän vuoksi minua on varmaan usein luultu joksikin pohjimmiltaan pahaksi ihmiseksi ja se ei tunnu mukavalta.-P

Vierailija
5575/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei haloo, tulin vahingossa tänne Outolaan, voitteko neuvoa missähän se hymistelyketju on, sitä etsin

Minäkin alan nyt hymistellä. Katselen Strömsötä, joskun menee mullakin niin. Siis niinkuin Strömsössä. Sunnuntai sujunut rattoisasti, naapuri poikkesi, miehen kanssa rupattelivat autojuttuja. Lumet katosi. 

Vierailija
5576/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titipä hyvinnii tyy sanoi savolainen tintti.

B.Virtanen on hyvä sarjakuva, samoin Fingerporin huumori uppoaa usein.

Lumi suli pois mutta hyytävä tuuli ei houkutellut ulos vaikka siellä olisi olo virkistynyt.

Vierailija
5577/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai me täällä oltais, jos tiedettäis. 

Vierailija
5578/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lievästi autistinen ja vaikka samalla koen itseni hyvin herkäksi ja empaattiseksi, niin silti moni "sosiaalinen" juttu on minulle haastavaa ja tämä on koitunut parisuhteissa ongelmaksi. En nyt tietenkään vieraissa ole juossut tai mitään tuollaista, ne nyt tajuan vääräksi siinä missä muutkin. Mutta sen ymmärtäminen, mitä ja milloin on soveliasta tehdä toiselle on vaikeaa. Minulta puuttuu joku luonnollinen kyky tulkita ihmisiä ja ajattelen kaiken jotenkin analyyttisesti, kuin joku robotti ja siinä meneekin sitten usein pieleen, kun ei laskutoimitukset menneetkään ihan putkeen. Tämän vuoksi minua on varmaan usein luultu joksikin pohjimmiltaan pahaksi ihmiseksi ja se ei tunnu mukavalta.-P

Joku täällä kirjoittaa nyt minun "nimimerkillä" ja käyttää tuota samaa kirjainta P. Ehkä epähuomiossa tai tahallaan, mutta tuo viesti ei ole minun viestini eli ketjun Pitkiksen tai tunnuksella - P, kirjoittavan. Selvennyksen vuoksi nyt tämä tänne pitää laittaa ja toivon, ettei kukaan illeilyn vuoksi samaa kirjainta käytä. Anteeksi reagoimisen asiaan. Tässä näkee sen, ettei mitään kirjainta ei omistaa itsekään. Terveisin Pitkis eli myös - P, kirjainta käyttävä.

Vierailija
5579/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lähtiessäni kauppaan ihmettelin takkini painoa ja löysin taskusta kiven, pyöristyneen, hioutuneen graniitin, harmaa-ruskea-mustan. Oli edellisellä kauppareissulla sattunut silmään, siihen ei-rähmäiseen, pakkohan se oli talteen ottaa, kaunis kivi!

Lakkaa päälle niin pysyy märän näköisenä, vaikka kaunis on sellaisenaankin.

Kivet kiinnostaa.

TT

Vierailija
5580/5771 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä kirjoittaa nyt minun "nimimerkillä" ja käyttää tuota samaa kirjainta P. Ehkä epähuomiossa tai tahallaan, mutta tuo viesti ei ole minun viestini eli ketjun Pitkiksen tai tunnuksella - P, kirjoittavan. Selvennyksen vuoksi nyt tämä tänne pitää laittaa ja toivon, ettei kukaan illeilyn vuoksi samaa kirjainta käytä. Anteeksi reagoimisen asiaan. Tässä näkee sen, ettei mitään kirjainta ei omistaa itsekään. Terveisin Pitkis eli myös - P, kirjainta käyttävä.

Asiat kirjoituksessa paljastavat, ettet se ole sinä Pitkis, vaikka tyyli onkin samantapainen, tai ainakin yrittää kirjoittaa sinun tyylilläsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi