Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (5771)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyön kaiken läskiksi ja pilaan keskustelut laulemalla joka väliin Tipitii tipitii kevät on vallaton. Tyyne-Tyhmä
Tuun sun kuoroon
t. Titta Titityy
Haetaan Lauri Laulelija ja Hessu Hassuttelija mukaan. Tulee lystiä :)
Ei ei ei, onko Lauri ja Hessu miehiä! En tykkää. Ne voi intiimejä asioita kirjoitella tänne. Sensuelleja. En hyväksy. Lastenlauluja vaan laulellaan. Seksiä ei ole olemassakaan. Tv Tyyne
Mitään lystiä ei aleta Laurin ja Hessun kanssa pitämään, ettäs tiedä. Tv Tyyne
Mun tuloista puolet menee hyväntekeväisyyteen. T. Krista Kroisos af Onassis
Nyt on pellot kynnetty, salaojat korjattu ja kasvimaat muokattu. Kynnenaluset on täynnä multaa. Lähden ostamaan kaupasta lisää. T. Mirkku Multasormi-Touhukas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa hassutella ja nauraa itselleen. Mukaan vaan Krapula-Klaarat, Riitelijä-Ruusat, Tiukkapipo-Teresat ja Viisastelija-Viivit. Voi hyllyvät ameebat ja vapisevat vompatit. Kaikki mukaan. :)
Kenen mielestä tämä on huumoria?
Mun mielestä ainakin. Aloin heti miettiä, olenko joku noista. Hauskoja karikatyyrejä meistä. Parhaat naurut saa aina, kun huomaa oman huvittavuutensa.
Samoin, fingerporimaista huumoria, uppoaa minun huumorintajuuni.
Ei osunut minun huumorihermooni. Ei yhtään hauskaa hahmoa.
Tv Negailija-Nelli
Paukku-Pate on mun veli. Minä alapeukutan aivan kaikkea, lukematta. Tv Peukku-Pete
Mä haluun peukutuksia. Voitteks peukuttaa mun kaikkia viestejä, pliis. Musta tulee vielä jukkis. T. Lotta Linssilude
Mä kierrän kaikkialla puhumassa muista pahaa. T. Maarit Myrkynkylväjä
Mullon hienot kuteet ja upeet ripset, voi kun ei tulis maailmansotaa, ettei mun hiukset menis sekaisin. T. Petra Päiväperho
Ollaanko jo hassuteltu riittävästi? Voidaanko palata meidän omaan kansanradioon, jossa jokainen voi sanoa asiansa eikä se vaikuta mihinkään. Hyvä ohjelmakonsepti se alkuperäinen.
hei haloo, tulin vahingossa tänne Outolaan, voitteko neuvoa missähän se hymistelyketju on, sitä etsin
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko jo hassuteltu riittävästi? Voidaanko palata meidän omaan kansanradioon, jossa jokainen voi sanoa asiansa eikä se vaikuta mihinkään. Hyvä ohjelmakonsepti se alkuperäinen.
Leikinkeskeyttäjä-aikuinen ? Ankeuttaja-Anniina
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun peukutuksia. Voitteks peukuttaa mun kaikkia viestejä, pliis. Musta tulee vielä jukkis. T. Lotta Linssilude
Eks tiijä, Lotta, voit itse peukuttaa omia, kysy neuvoa yheltä Tyyneltä. Tv Kaisa Kaikkien neuvoja
Olen lievästi autistinen ja vaikka samalla koen itseni hyvin herkäksi ja empaattiseksi, niin silti moni "sosiaalinen" juttu on minulle haastavaa ja tämä on koitunut parisuhteissa ongelmaksi. En nyt tietenkään vieraissa ole juossut tai mitään tuollaista, ne nyt tajuan vääräksi siinä missä muutkin. Mutta sen ymmärtäminen, mitä ja milloin on soveliasta tehdä toiselle on vaikeaa. Minulta puuttuu joku luonnollinen kyky tulkita ihmisiä ja ajattelen kaiken jotenkin analyyttisesti, kuin joku robotti ja siinä meneekin sitten usein pieleen, kun ei laskutoimitukset menneetkään ihan putkeen. Tämän vuoksi minua on varmaan usein luultu joksikin pohjimmiltaan pahaksi ihmiseksi ja se ei tunnu mukavalta.-P
Vierailija kirjoitti:
hei haloo, tulin vahingossa tänne Outolaan, voitteko neuvoa missähän se hymistelyketju on, sitä etsin
Minäkin alan nyt hymistellä. Katselen Strömsötä, joskun menee mullakin niin. Siis niinkuin Strömsössä. Sunnuntai sujunut rattoisasti, naapuri poikkesi, miehen kanssa rupattelivat autojuttuja. Lumet katosi.
Titipä hyvinnii tyy sanoi savolainen tintti.
B.Virtanen on hyvä sarjakuva, samoin Fingerporin huumori uppoaa usein.
Lumi suli pois mutta hyytävä tuuli ei houkutellut ulos vaikka siellä olisi olo virkistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai me täällä oltais, jos tiedettäis.
Vierailija kirjoitti:
Olen lievästi autistinen ja vaikka samalla koen itseni hyvin herkäksi ja empaattiseksi, niin silti moni "sosiaalinen" juttu on minulle haastavaa ja tämä on koitunut parisuhteissa ongelmaksi. En nyt tietenkään vieraissa ole juossut tai mitään tuollaista, ne nyt tajuan vääräksi siinä missä muutkin. Mutta sen ymmärtäminen, mitä ja milloin on soveliasta tehdä toiselle on vaikeaa. Minulta puuttuu joku luonnollinen kyky tulkita ihmisiä ja ajattelen kaiken jotenkin analyyttisesti, kuin joku robotti ja siinä meneekin sitten usein pieleen, kun ei laskutoimitukset menneetkään ihan putkeen. Tämän vuoksi minua on varmaan usein luultu joksikin pohjimmiltaan pahaksi ihmiseksi ja se ei tunnu mukavalta.-P
Joku täällä kirjoittaa nyt minun "nimimerkillä" ja käyttää tuota samaa kirjainta P. Ehkä epähuomiossa tai tahallaan, mutta tuo viesti ei ole minun viestini eli ketjun Pitkiksen tai tunnuksella - P, kirjoittavan. Selvennyksen vuoksi nyt tämä tänne pitää laittaa ja toivon, ettei kukaan illeilyn vuoksi samaa kirjainta käytä. Anteeksi reagoimisen asiaan. Tässä näkee sen, ettei mitään kirjainta ei omistaa itsekään. Terveisin Pitkis eli myös - P, kirjainta käyttävä.
Eilen lähtiessäni kauppaan ihmettelin takkini painoa ja löysin taskusta kiven, pyöristyneen, hioutuneen graniitin, harmaa-ruskea-mustan. Oli edellisellä kauppareissulla sattunut silmään, siihen ei-rähmäiseen, pakkohan se oli talteen ottaa, kaunis kivi!
Lakkaa päälle niin pysyy märän näköisenä, vaikka kaunis on sellaisenaankin.
Kivet kiinnostaa.
TT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä kirjoittaa nyt minun "nimimerkillä" ja käyttää tuota samaa kirjainta P. Ehkä epähuomiossa tai tahallaan, mutta tuo viesti ei ole minun viestini eli ketjun Pitkiksen tai tunnuksella - P, kirjoittavan. Selvennyksen vuoksi nyt tämä tänne pitää laittaa ja toivon, ettei kukaan illeilyn vuoksi samaa kirjainta käytä. Anteeksi reagoimisen asiaan. Tässä näkee sen, ettei mitään kirjainta ei omistaa itsekään. Terveisin Pitkis eli myös - P, kirjainta käyttävä.
Asiat kirjoituksessa paljastavat, ettet se ole sinä Pitkis, vaikka tyyli onkin samantapainen, tai ainakin yrittää kirjoittaa sinun tyylilläsi!
Ei ei ei, onko Lauri ja Hessu miehiä! En tykkää. Ne voi intiimejä asioita kirjoitella tänne. Sensuelleja. En hyväksy. Lastenlauluja vaan laulellaan. Seksiä ei ole olemassakaan. Tv Tyyne