Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (703)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan. Minä se olin. Yksinäisten ketju oli poiminnoissa, osui silmiini. Kävin katsomassa. Huh. Luin viimeisiä sivuja, useampi kaipasi siellä sitä perinteistä, alkuaikojen ketjua. Vinkkasin Hymistelyketjua heille. En tietenkään arvannut, että se sakki tulee tänne 'pilaamaan'. Tein tämän, en tee toiste :)
Siellä tosin luvattiin pysyä, jos tylsät aiheet pysyy täällä. Miten kävikään?
Oletko tyytyväinen nyt?
Minä kaiken tein, minä konna ja varas, mutta toiste en tee, vaikka menisi pää.
Se toinen ketju muuttui tavallisesta arkisesta tarinasta seksijuttuihin. Jotkut kaipasi mukavaa - kerroin tämän.
En kadu, jos joku mukava löysi tänne. Ei ole minun syytäni, että nää 'seksin keksineet ekaluokkalaiset satuilee täällä'
Vierailija kirjoitti:
Seksi ja seksi ja seksi ja vielä kerran seksi. Seksi ja seksi ja seksi. Yläkoululaisten juttuja kirjoitatte. Ei mitään laatua edes noissa jutuissanne. Ei kirjallisuuden tasoa yhtään. Yrittäkää edes jos haluatte kirjoittaa. Opetelkaa kirjoittamaan. Jos seksistä pitää lukea niin lukisin laadukasta juttua sitten. Kun nuo viestit vaan ällöttävät toisin kuin jonkun osaavan kirjoittajan kertomukset joita voi onneksi lukea muualla kuin täällä. En kerro missä.
Voitko pistää esimerkkinä sitä "laadukasta" juttua niin tyhmemmätkin saisi opastusta.
Tämäkin keskustelu sitten piti sotkea kaikenmaailman häiriköiden toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ja seksi ja seksi ja vielä kerran seksi. Seksi ja seksi ja seksi. Yläkoululaisten juttuja kirjoitatte. Ei mitään laatua edes noissa jutuissanne. Ei kirjallisuuden tasoa yhtään. Yrittäkää edes jos haluatte kirjoittaa. Opetelkaa kirjoittamaan. Jos seksistä pitää lukea niin lukisin laadukasta juttua sitten. Kun nuo viestit vaan ällöttävät toisin kuin jonkun osaavan kirjoittajan kertomukset joita voi onneksi lukea muualla kuin täällä. En kerro missä.
Voitko pistää esimerkkinä sitä "laadukasta" juttua niin tyhmemmätkin saisi opastusta.
Arvelen, että vaikka seksi-osiosta voit haeskella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen, että vaikka seksi-osiosta voit haeskella
Kun kerran kehut lukeneesi voit varmaan esittää sellaisen etkä arvailla että vaikka seksi-osiosta voi haeskella.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Nämä häiriköiden jutut on oikeesti tosi tylsiä, booooooring. Voin sanoa, että ei voisi vähempää kiinnostaa. Etsin henkevämpää ja parempaa seuraa ja sanon moi.
Vierailija kirjoitti:
Just niin. On niin rohkeaa olevinaan.
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan. Minä se olin. Yksinäisten ketju oli poiminnoissa, osui silmiini. Kävin katsomassa. Huh. Luin viimeisiä sivuja, useampi kaipasi siellä sitä perinteistä, alkuaikojen ketjua. Vinkkasin Hymistelyketjua heille. En tietenkään arvannut, että se sakki tulee tänne 'pilaamaan'. Tein tämän, en tee toiste :)
Oletko tyytyväinen nyt?
Minä kaiken tein, minä konna ja varas, mutta toiste en tee, vaikka menisi pää.
Se toinen ketju muuttui tavallisesta arkisesta tarinasta seksijuttuihin. Jotkut kaipasi mukavaa - kerroin tämän.
En kadu, jos joku mukava löysi tänne. Ei ole minun syytäni, että nää 'seksin keksineet ekaluokkalaiset satuilee täällä'
Totta kai se on sinun vika. Turha nyt valittaa kun itse kerroit tätä ketjusta. Eri
Hyvää perjantai-iltaa kaikille! Pidetään kiva ilta. Ei noteerata häiriköitä.
Vierailija kirjoitti:
Joku kävi kutsumassa toisesta ketjusta. Kiitä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mites kävikään? Idiootti!
No eihän tämä mikään 'salainen ketju' ollut alussakaan, ainahan mukavatkin ketjut tuppaa pilaantumaan :(
D-pakkomielteinen
Mene vaikka nukkumaan
Älä keskustele itsesi kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä pakkomielle tuolla yhdellä jatkuu - loputtomiin. D-palvonta. Eikö voi ilman elää?
Todella huolestuttavaa. Eikö läheiset voi ohjata hoitoon, ellei itse huomaa?
Samaa ihmettelen. Eikö oikeasti itse ymmärrä?
Vanha totuus:
Miksikä toista haukkuu, itse on :(
Vierailija kirjoitti:
Se häirikkö oli Doris. Hän kävi pyytämössä tähän ketjuun heidät. Kiitä Hartolan hullua.
No niinpä tietysti. Voi luoja että en voi ymmärtää tuota typeryyttä. Ja nyt uhrudutaan kun täällä häiriköidään. Kyllä saa itseään syyttää!
D ei voi elää ilman riitaa! Huomionhakuinen narsisti.
No nythän se on nähty!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantai-iltaa kaikille! Pidetään kiva ilta. Ei noteerata häiriköitä.
Kivaa iltaa sullekin
Vierailija kirjoitti:
Vanha totuus:
Miksikä toista haukkuu, itse on :(
Niin eli sinä olet törppö, ällö, reppana. Niin oletkin!
Vierailija kirjoitti:
D-pakkomielteinen
Mene vaikka nukkumaan
Älä keskustele itsesi kanssa!
Tämä. Kyllästyttävää jorinaa d sitä d tätä. Sulle tärkeää - meille muille EI!
Tsiisus. Vain Vana Tallinn maistuu. Etkö törppö älyä, että se on fiiniä. Jänskättää ja naurattaa.