Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9941)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävästi poistui TT:n viesti, siihen vastaus.
Lopeta tyhmä poistaja! Olet ällö.
Molemmissa oli myötätuntoa Lampaalle
Eipä hätiä mitiä, ehdin vastauksen lukea. Kuulumisia askarteluista myöhemmin kirjoittelen, nyt nälkäisenä pizzalle! TT
Montakohan viestiä tänäänkin on poistunut?
119
Eipä tännen pitempiä viitsi kirjoitella, ihan randomisti poistuu :(
Mukavaa tiistain jatkoa.
Niinpä, hiljainen on kylätie. Ja hiljaisena taitaa pysyäkin. Heippa!
Helsinki Haloo: Neljä vuodenaikaa. Haikea, koskettava, kaunis.
Yöllä oli ollut vähän pakkasen puolella.
Kohta on lämmennyt niin että voi lähteä pyöräilemään. Huomenna tulee ikkunoitten laittajat, irroteltiin jo rullaverhot pois tieltä, aamulla täytyy nousta aikaisin järjestelemään tavaroita pois.
Olipa Unkarissa hyvä vaalitulos. Varmasti on pitkällistä korjata korruptoitunut järjestelmä, ei virkamiehet hyvällä luovu saavutetuista eduista.
Hyvää viikonjatkoa itsekullekin!
Vierailija kirjoitti:
Kohta on lämmennyt niin että voi lähteä pyöräilemään. Huomenna tulee ikkunoitten laittajat, irroteltiin jo rullaverhot pois tieltä, aamulla täytyy nousta aikaisin järjestelemään tavaroita pois.
Olipa Unkarissa hyvä vaalitulos. Varmasti on pitkällistä korjata korruptoitunut järjestelmä, ei virkamiehet hyvällä luovu saavutetuista eduista.
Hyvää viikonjatkoa itsekullekin!
Hyvää alkanutta viikkoa sinnekin.
Täsmennystä vähän: Unkarissa vaalit voittanut Tisza-puolue on oikeisto-konservatiivinen, länsimielinen ja tukee Ukrainaa. Unkarin vaaleissa vihervasemmisto ei saanut yhtään edustajaa! Vasemmisto näkyy muualla juhlivan paitsi Unkarissa, miksiköhän? No, tässä vähän päivänpolitiikkaa.
Kävimme jo aamulla aikaisin ystävän luona kyläilemässä, ennen kuin hiekkatiet ehtivät pehmitä liiaksi. Vaihdoimme hänen autoonsa kesärenkaat, kolmistaan sujui nopeasti. Hän tarjosi meille aamukahvit.
Matkalla näimme joutsenen, 7 kurkea ja sitruunaperhosen.
Hyvää tiistain jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonjatkoa itsekullekin!Hyvää alkanutta viikkoa sinnekin.
Täsmennystä vähän: Unkarissa vaalit voittanut Tisza-puolue on oikeisto-konservatiivinen, länsimielinen ja tukee Ukrainaa. Unkarin vaaleissa vihervasemmisto ei saanut yhtään edustajaa! Vasemmisto näkyy muualla juhlivan paitsi Unkarissa, miksiköhän? No, tässä vähän päivänpolitiikkaa.
Odottelen mielenkiinnolla, miten Unkari kehittyy (vastarannankiiskimaasta yhteisen EU:n maaksi)
Onpa hiljaista täällä. Lähden itsekin ulos saatuani luvatun soiton sairaanhoitajalta. Kaikki ok :)
Lammas, kirjoitathan kuulumisia. Eiliset viestini poistui, arvelin olevan outo aamu tänään ilman ulkoiluasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hiljaista täällä. Lähden itsekin ulos saatuani luvatun soiton sairaanhoitajalta. Kaikki ok :)
Lammas, kirjoitathan kuulumisia. Eiliset viestini poistui, arvelin olevan outo aamu tänään ilman ulkoiluasiaa.
Ihmettelin myös eilistä viestikatoa. Ajatuksemme on varmaan Lampaan luona tänään.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin viime yön Kyylän kanssa olohuoneen lattialla koiranpedillä. Heräsin kahden maissa ja katselin pari tuntia telkkaria. Sitten nukahdin uudelleen. Aivan outoa, kun ei ole tarvinnut lähteä ulos. Koiran tavaroita en vielä laita pois. Vasta sitten, kun tuhkauurna on kotona. Ja silloin palaan yläkertaan omaan sänkyyn nukkumaan. Uurna yöpöydälle kahden muun uurnan viereen. Vähän luulen, että en tee tänään mitään.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuin viime yön Kyylän kanssa olohuoneen lattialla koiranpedillä. Heräsin kahden maissa ja katselin pari tuntia telkkaria. Sitten nukahdin uudelleen. Aivan outoa, kun ei ole tarvinnut lähteä ulos. Koiran tavaroita en vielä laita pois. Vasta sitten, kun tuhkauurna on kotona. Ja silloin palaan yläkertaan omaan sänkyyn nukkumaan. Uurna yöpöydälle kahden muun uurnan viereen. Vähän luulen, että en tee tänään mitään.
Onko Kyylällä ikävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kyylällä ikävä?
On. Se on etsinyt sekä yöllä että aamupäivällä ystäväänsä. Nyt nukkuu mun vieressä sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Kävimme jo aamulla aikaisin ystävän luona kyläilemässä, ennen kuin hiekkatiet ehtivät pehmitä liiaksi. Vaihdoimme hänen autoonsa kesärenkaat, kolmistaan sujui nopeasti. Hän tarjosi meille aamukahvit.
Hyvää tiistain jatkoa!
Jotenkin sellainen mukava kuva piirtyi mieleen tästä, kun ajelette hiekkatietä aamuvarhain, vaihdatte yhdessä autoon renkaat ja sitten istahdatte juomaan kahvit. Ja siinä kevätluonto ympärillä. Kai tuo ystävyytenne tässä jotenkin kuulostaa lämpimältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tiistain jatkoa!
Jotenkin sellainen mukava kuva piirtyi mieleen tästä, kun ajelette hiekkatietä aamuvarhain, vaihdatte yhdessä autoon renkaat ja sitten istahdatte juomaan kahvit. Ja siinä kevätluonto ympärillä. Kai tuo ystävyytenne tässä jotenkin kuulostaa lämpimältä.
Samaa ajattelin. Meilläkin on ystäviä, joiden kanssa hommat sujuu. Milloin haravoidaan yhdessä, milloin mies hitsaa heille uutta laiturinrunkoa. Sitten saadaan lainata mökkiä ja välillä ollaan samaan aikaan. Ystävät on lahja kallein.
Pihaa sisustettu tänään. Tuolit ja pöytä tuotu ja pöytäliina laitettu. Nättiä on. Kesäverhot hukassa, jossain on pesun jälkeen ja silitystä vailla. Voisi jo vaihtaa, sinikukkaiset.
Mites muut, ootteko ajoissa pihahommien kanssa? Naapuri laittoi jo orvokit.
Vierailija kirjoitti:
Pihaa sisustettu tänään. Tuolit ja pöytä tuotu ja pöytäliina laitettu. Nättiä on. Kesäverhot hukassa, jossain on pesun jälkeen ja silitystä vailla. Voisi jo vaihtaa, sinikukkaiset.
Mulla on vasta ne narsissit 🤣
Vierailija kirjoitti:
Rohkeasti kirjoitit :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös vasta narsissit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös vasta narsissit :)
Katselin jo orvokkeja, ei ollut kovin kukassa vielä, en siis ostanut. Kohta ostan ekat kyllä. Pienikukkaiset tulee myöhemmin kauppaan.
Minä en tänä vuonna edes ostanut narsisseja.
Muitakaan kukkia en vielä ole hankkinut. Orvokit kyllä jo houkuttaisi, kunhan lähetään autolla asioille niin pitänee ostaa.
Vihdoin vanha santtu alkoi vääntää kukkaa, minä sitä jo uhkailin kompostiin heittämisellä.
Toiseen ruukkuun kuukausia sitten tökkäämäni santunlehtikin näkyy pukkaavan vierelleen uutta kasvua.
...ja etenkin Hanna