Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (4067)

Vierailija
4061/4067 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuraNkoja, paljastuin sarjakirjoittajaksi. Täytyy hoitaa tuo n-näppäin ;)

Vierailija
4062/4067 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska seurata kun harakkapariskunta ilmeisesti rakentaa pesää tuohon vastapäätä ikkunaani olevaan valtavan isoon sypressiin, joka yltää katonrajalle asti. Ihmettelin aikaisemmin, mitä ne sinne koko ajan puikkelehtii ennekuin äkkäsin asian. Ovat muuten pulskia ja isoja taajamaharakoita :) Mummukalle mukavaa ajanvietettä kun hörppii aamukahvejaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4063/4067 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas kaunis aurinkoinen päivä ja hommaa on niin paljon ettei tiedä mistä aloittaa ja illalla saunotaan. 

Vierailija
4064/4067 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luuraNkoja, paljastuin sarjakirjoittajaksi. Täytyy hoitaa tuo n-näppäin ;)

Hauska. Nyt täällä vaklataaN sua koko ajaN...

Vierailija
4065/4067 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevät oli odotettua aikaa alakouluikäisenä, jännää kun sai laittaa kevättakin ja kevätkengät kouluun ja sai hyppiä vistiä. Ilman pipoa ulkoilu oli kans odotettu päivä.

Tuli heti mieleen se tunnelma. Uudet kengät ja tvistinauha. Se, miten nauhaa nostettiin ylöspäin. Voi lapsuutta! 

Koulun pihasta etsittiin kuivaa kohtaa ettei kengät likaantunut. Tuoksu oli kevätaamuisin raikas ja lintujen raikuva laulu kouluun tallustaessa kevyessä kevättakissa.

Ihania muistoja tulee mieleen.

Ja ensi kotimatkalla huuhdottiin ojassa kura saappaista, että ylipäätään tuli lupa kesäkenkiin.

Vierailija
4066/4067 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauti ehkä ohi, sunnuntaina alkoi ja vasta viime yönä sain nukuttua sängyssä, enkä vessan lattialla. Kiloja on pudonnut viisi, eikä saisi yhtään laihtua, kun jo nyt olen alipainoinen. Ruokaa ei tee mieli edes ajatella. Sitä apteekin juomaa en voi juoda, se on niin ällön imelää. Puuroa ja mustikoita yritän. Kaikki vaatteet koneeseen ja uusi alku. Kyllä se tästä. Pysykää terveinä, meillä vain minä sairastin, mutta olin eristyksissä muista, mulla oli oma vessa ja makuuhuone.

Vierailija
4067/4067 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsatauti ehkä ohi, sunnuntaina alkoi ja vasta viime yönä sain nukuttua sängyssä, enkä vessan lattialla. Kiloja on pudonnut viisi, eikä saisi yhtään laihtua, kun jo nyt olen alipainoinen. Ruokaa ei tee mieli edes ajatella. Sitä apteekin juomaa en voi juoda, se on niin ällön imelää. Puuroa ja mustikoita yritän. Kaikki vaatteet koneeseen ja uusi alku. Kyllä se tästä. Pysykää terveinä, meillä vain minä sairastin, mutta olin eristyksissä muista, mulla oli oma vessa ja makuuhuone.

Voimia tointumiseen, mulla kans kerran ollut tuollainen ja sanon kyllä että oli kova tauti, konttaamalla vessaan ja silleen. Mutta nyt sulla ilmeisesti jo voiton puolella. Muuten, hunajatee oli mulla ainut mitä pystyin juomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä