Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (4026)
Joskus kun minua on täällä haukuttu, tulee niin paha mieli että ajattelen etten enää tule tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun minua on täällä haukuttu, tulee niin paha mieli että ajattelen etten enää tule tähän ketjuun.
Ei kannata välittää. Työelämässä minua huoriteltiin, ämmäteltiin ja uhattiin tulla hakkaamaan koko perhe, kiusattin laittamalla auton pakoputki umpeen, lunta kinostettiin auton taakse, raavittiin, niin että arvet näkyy vieläkin käsissä jne. Siellä oppi olemaan välittämättä puheista. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ai missä olin töissä? Yläkoulussa.
Vierailija kirjoitti:
tuolta varsinaisen palstan puolelta opin uuden sanan; tapailumies / tapailunainen. Onko tästä kokemuksia, käytetäänkö ihan yleisesti. Silloin vuonna miekka ja kirves, (hei lammas ;) silloinhan seurusteltiin eli seukattiin tai voitiin kysyä: ootteks te niiku, nämä tuli mulle mieleen, löytyy varmaan lisääkin.
Jotkut käyttää. Jos oikein ymmärsin, niin vähän eri juttu kuin entisaikojen seurustelu. Tapailumiehen tai -naisen kanssa suhde ei välttämättä johda liittoon eikä se ole päätavoite. Yhdessäoloa, yhteisiä matkoja, leffa- ja ravintolakäyntejä, seksiäkin. Silti ilman lupauksia enemmästä. Voi jatkua vuosia ja voi olla muitakin sivussa (ei välttämättä). Riippuu ihmisistä. Tavallaan rusinat pullasta. Oma rauha, mutta kuitenkin on joku.
Vierailija kirjoitti:
Vain sinä itse pystyt arvioimaan, mikä on sinulle hyväksi. Jos et kestä, ehkä löytyy sopivampi ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuolta varsinaisen palstan puolelta opin uuden sanan; tapailumies / tapailunainen. Onko tästä kokemuksia, käytetäänkö ihan yleisesti. Silloin vuonna miekka ja kirves, (hei lammas ;) silloinhan seurusteltiin eli seukattiin tai voitiin kysyä: ootteks te niiku, nämä tuli mulle mieleen, löytyy varmaan lisääkin.
Jotkut käyttää. Jos oikein ymmärsin, niin vähän eri juttu kuin entisaikojen seurustelu. Tapailumiehen tai -naisen kanssa suhde ei välttämättä johda liittoon eikä se ole päätavoite. Yhdessäoloa, yhteisiä matkoja, leffa- ja ravintolakäyntejä, seksiäkin. Silti ilman lupauksia enemmästä. Voi jatkua vuosia ja voi olla muitakin sivussa (ei välttämättä). Riippuu ihmisistä. Tavallaan rusinat pullasta. Oma rauha, mutta kuitenkin on joku.
kiitos vastauksesta, niin mullekin tuli semmonen mutu, ettei ihan ns. tosimielellä olla yhdessä, mutta viihtyvät kuitenkin hyvin toistensa seurana. Tuo rusinat pullasta oli kuvaavasti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
putkimies, huoltomies, talonmies; nyt osaan siis jatkossa pyytää huoltohenkilöä ;) Se on tosiaankin ja todellakin entistä aikaa, joka ei toivottavasti enää palaa, kun oli nuo aika tiukat sukupuoliroolit useissa ammateissakin, muusta puhumattakaan...
Tulen aina puhumaan putkimiehestä, huoltomiehestä ym. riippumatta työntekijän sukupuolesta. Jos tulee naispuolinen työntekijä kotiini, niin häntä voin kutsua huoltonaiseksi tavatessa. En myöskään käytä nimitystä esihenkilö. Miksi ihmeessä sen tekisin, löydän kyllä tilanteeseen sopivan sanan.
Voit huoletta käyttää mitä nimityksiä haluat. Ei sillä ole muuta vaikutusta kuin että leimautuu kelkasta tippuneeksi muumioksi. Eikä siitä ole mitään vahinkoa.
Samaa mieltä. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä mukavampaa on olla muumio. Meilläkin on tässä ravannut remppamiehiä eikä remppahenkilöitä. Jos olisi ollut joku nainen, tietysti olisi ollut remppanainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiitos vastauksesta, niin mullekin tuli semmonen mutu, ettei ihan ns. tosimielellä olla yhdessä, mutta viihtyvät kuitenkin hyvin toistensa seurana. Tuo rusinat pullasta oli kuvaavasti sanottu.
Seksiä harrastavat keskenään, mutta eivät halua sitoutua toisiinsa, voi olla useita tapailumiehiä ja -naisia yhtäaikaa. Emotionaalista kiintymystä ei tarvita, vain seksuaalista vetovoimaa. Reilu peli, kun kumpikin tietää tämän. Seurustelusuhde on sitten myös henkinen ja vain yhden kanssa kerrallaan mieluusti. Se on vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sinä itse pystyt arvioimaan, mikä on sinulle hyväksi. Jos et kestä, ehkä löytyy sopivampi ketju.
Hymistelyketjun uskoisi olevan kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirja sinulla on kesken juuri nyt -ketju taiyaa olla ainut, jossa ei kiusata tai häiriköidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirja sinulla on kesken juuri nyt -ketju taiyaa olla ainut, jossa ei kiusata tai häiriköidä.
Minäkin tiedän pari. Niissä kirjoittelenkin enemmän, kun ei moitita toisten touhuja, harrastuksia tai ruokia yms. Täälläkin on välillä mielenkiintoisia juttuja, kunpa säilyisivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Lampaan remontti loppusuoralla, kukas koiraa "näytelmillä" sitten jatkossa viihdyttää? Pitääkö sinun alkaa esittää monologeja?
Huomenna vielä aamulla "Remppamies ratsastaa jälleen ". Mä kysyinkin niiltä tänään, voisivatko tulla meille vielä ensi viikollakin. Oli tosi mukavaa ja huumorintajuista porukkaa. Valitettavasti joutuvat ensi viikolla siirtymään hommissa eteenpäin.
Olen 99% varma, että eläinlääkäri pitää jonain päivänä ensi viikolla kutsua. Koiruli on vähän kuin mun isä. Vanha ja raihnainen. Tyytyväinen köllötellessään. Kunhan on hyvää ruokaa ja seuraa. Mutta hiekka tiimalasissa valuu.
Huomenna pitää lähteä siskoni kanssa hoitamaan asioita, mutta mun poika lupasi huolehtia koirasta sen aikaa. Onhan tuo rekku puoliksi hänenkin, joten mä pääsen hetkeksi ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä harrastavat keskenään, mutta eivät halua sitoutua toisiinsa, voi olla useita tapailumiehiä ja -naisia yhtäaikaa. Emotionaalista kiintymystä ei tarvita, vain seksuaalista vetovoimaa. Reilu peli, kun kumpikin tietää tämän. Seurustelusuhde on sitten myös henkinen ja vain yhden kanssa kerrallaan mieluusti. Se on vakavampaa.
Ehkä kuvailit panokaverin? Tyypin, jonka kanssa sekstaillaan ilman tunnesiteitä? Vähän eri kuin tapailumies/nainen.
Menisköhän se niin, että pelkistetyin versio on intohimojen kohde panokaveri, seuraavaksi jo vähän ystävyyttäkin sisältävä tapailumies/nainen ja lopuksi seurustelukumppani.
Tai sitten on sekamuotoja näistä. Niin tai näin, kunhan on itselle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa huviksenne Hymistelyketjun alusta esittelyteksti. Ei voi olla nauramatta. Niin vähän sisältö vastaa esitettyä.
Joku kertoi nähneensä yksinäisen joutsenen lentämässä. Surullista, koska joutsenet ottavat parin loppuiäkseen. Mitähän sen parille oli tapahtunut. Ehkä on jo vanha ja itsekin pian poissa. Loppuaika nyt yksin, jollei löydy toista parinsa menettänyttä.
Vierailija kirjoitti:
Joku kertoi nähneensä yksinäisen joutsenen lentämässä. Surullista, koska joutsenet ottavat parin loppuiäkseen. Mitähän sen parille oli tapahtunut. Ehkä on jo vanha ja itsekin pian poissa. Loppuaika nyt yksin, jollei löydy toista parinsa menettänyttä.
Samaa mietin, en löytänyt viestiä enää. Ilahdun aika, kun näen pareittain lentävät joutsenet.
Ihmeellistä että täältä on poistunut satoja viestejä, joissa syynä on ollut väljä alapää.
Miehillä nää turn-offit on kaikki sellasia joiden kanssa joutuu vaan elää. Kuten kaljuuntuminen, lyhyys, pieni elin. Naiset harvemmin kaljuuntuu, pituus ei ole ongelma ja elintäkin voi treenata tiukemmaksi, jos vaan viitsii. Naisilla ylipaino on vastaava ongelma kuin miehen pituus, mutta sillekin voivat tehdä jotain. Yleensä ei vaan viitsitä ja miehiä ennemmin haukutaan, kun eivät hyväksy näine vikoineen naista "sellaisena kun on".
Lopetin tapailun, koska mies oli liian köyhä. Ei kykene ostamaan perheasuntoa.
Minun ei kannata ruveta hankkimaan lapsia persaukisen miehen kanssa. On parempi hankkia lapset yksin (keinohedelmöitys) ja antaa yhteiskunnan maksaa. KELA maksaa lapsilisät, kotihoidontuet, asumistuet, toimeentulotuet, lasten lääkärikäynnit, yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kasarilla ei käytetty termiä tapailumies tai tapailunainen, mutta oli kuitenkin yhden yön juttua isompi juttu, mutta ei kuitenkaan seurustelua.
Rohkea uskaltaa olla eri mieltä, mutta onko se järkevää, on toinen juttu. "Periaatteesta änkyränä" oleminen ei ole viisasta.