Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikään ei mene Tori.fi:ssä kaupaksi

Vierailija
03.02.2026 |

Ei yhtään mikään vaikka olisi melkein uutta tavaraa ja takuukin vielä voimassa. Puoleen hintaan mitä kaupassa on mutta silti ei tavara liiku. Luulisi että lama-aika kannustaisi ihmisiä ostamaan käytetyjä mutta näemmä ei

Kommentit (188)

Vierailija
161/188 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jengi on persaukista, kaikki menee asumiseen ja ruokaan

Se on just näin, hyvätuloisten ei tarvitse ostaa käytettyä tai ylipään mitään torista.

Vierailija
162/188 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesalaiset lahjoittaa ilmaiseksi saman mistä juntit pyytää satasta, jos juntti ei saa rahaa niin kärrää kaatikselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori  m y y j ä t :

- laittakaa   u s e a m p i a   kuvia tuotteesta.

- mitat tuotteesta

- materiaali  tuotteesta

- miten paljon käytetty tai milloin ostettu.

Esimerkiksi vaatteista  näkyy Tori.fi  sivuilla joillakin  vain yhden kuvan,   jos myy  vaikka  talvitakkia,  pitää näkyä  takin vuori ja takki takaa.

Mitat vaatteesta puuttuu  noin puolella myyjillä.

HUOM myyjä :  kun tuote on myynnissä,

Niin   v a s t a a     siihen  ostaja ehdokkaan  viestiin ! 

Viime viikolla kyselin neljältä  (4) myyjältä  talvitakista..... vain yksi myyjä vastasi,  hänkin vasta 3päivän kuluttua.... muut eivät vastanneet mitään,  vaikka  viesti on heti nähty.

Ei kannata ihmetellä   kun tuotetta ei kukaan osta.

Höpö höpö, olen myynyt ja ostanut satoja tuotteita, nämä kyselijät vaan kyselee ostamatta mitään, on kokemusta tästä ja tiedän että tosiostajat ostaa vaikka olisi " huonot" kuvat tai mittoja ei ole, esimerkiksi huonekalut, mitat erittäin harvoin niin ratkaisevia, pöytä tai hylly mahtunee olohuoneeseen.Olen ostanut lasteni asuntoihin kymmeniä huonekaluja, näen kuvan niin tiedän onko sopiva.On olemassa ostajia ja sitten on oikeita ostajia.

Vierailija
164/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonekalut ei ainakaan tunnu liikkuvan juuri nyt lainkaan.

Olen myynyt useita tämän vuoden aikana mutta torissa katselukerrat laskee koko ajan ja tyhmät uudistukset aiheuttaa jatkuvasti torille suurta asiakaskatoa, kaikki muutokset muuttaneet toria entistä huonommaksi.

Vierailija
165/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ostaa ilman Tori Diiliä. Ärsyttää kysellä, ärsyttää näpytellä osoitteita ja muita, ja maksaa isoja postimaksuja. 

Ottakaa se Tori Diili käyttöön niin myyjänkään ei tarvitse kuin kirjoittaa lyhyr koodi pakettiin. Ne tulostaa sitten Postissa osoitteen. 

Ärsyttää antaa tilitietoja ja osoitteita vieraille ihmisille. 

Mä en tajua mikä siinä Tori Diilissä joitain niin hiertää. Myyjäkään ei häviä siinä mitään. 

Toridiili on paskaa, en tarvitse mitään diiliä myyn nouto & käteinen, se toimii.

Vierailija
166/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ostaa ilman Tori Diiliä. Ärsyttää kysellä, ärsyttää näpytellä osoitteita ja muita, ja maksaa isoja postimaksuja. 

Ottakaa se Tori Diili käyttöön niin myyjänkään ei tarvitse kuin kirjoittaa lyhyr koodi pakettiin. Ne tulostaa sitten Postissa osoitteen. 

Mä en tajua mikä siinä Tori Diilissä joitain niin hiertää. Myyjäkään ei häviä siinä mitään. 

No tämä. En osta keneltäkään, joka ei käytä ToriDiiliä.

En osta keneltäkään joka käyttää jotain hemmetin diiliä, ostan kymmeniä kirjoja ym.kuukaudessa mutta vain ilman diiliä.

Vierailija
167/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta keneltäkään joka käyttää jotain hemmetin diiliä, ostan kymmeniä kirjoja ym.kuukaudessa mutta vain ilman diiliä.

Sulkeeko ne toisensa pois? Eli ei voi hakea myyjältä, jos hänellä on myös Diili käytössä?

Vierailija
168/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Mikään ei mene Tori.fi:ssä kaupaksi

Koska hintapyyntö on älytön. Ainakin sillä harrastus/keräilyalueella, jossa itse teen ostoksia. Siksi bongaan nykyään vain ilmoituksia, jossa myyjä päivänselvästi ei ymmärrä millaista harvinaisuutta myy polkuhintaan. Valitettavasti en ole ainoa saalistaja. 

Vierailija
169/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Viikon sisällä olen ostanut tuotteita kahdelta eri myyjältä yht. 70e:lla.

Vierailija
170/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ToriDiiliä tarjoavilta myyjiltä ei mikään estä kysymästä onnistuisivatko kaupat ilman diiliä, niin minäkin olen tehnyt useasti ja aina on onnistunut.

Vierailija
171/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tavaran kaupitsee.

Aivan, eikä tosiaan koskaan tarvitse kuin sen yhden oikean tosiostajan tuotteelleen.

Vierailija
172/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sieltä edes vois mitään ostaa kun myyjä vetää herneen nenuunsa jo pelkästään siitä kun kysyy että onko kohde vielä myynnissä.

JOS tuotteesta on myynti-ilmoitus, niin on vähän pöljää kysyä onko tuote myynnissä.

- jotkut myyjät voivat siitä ärsyyntyä, koska niitä kysyjiä on ihan pirukseltaan, ja harva kuitenkaan on ostaja.

Niinpä, ostajat aloittaa viestillä haluaisin ostaa tämän, milloin voin tulla noutamaan, nää kyselijät vaan kyselee, samoin nämä kuvien kyselijät, on meinaan kokemusta, tosiostajat tunnistan kyllä mutta en vastaa tinkaajille tai kyselijöille.

Vierailija
173/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ToriDiiliä tarjoavilta myyjiltä ei mikään estä kysymästä onnistuisivatko kaupat ilman diiliä, niin minäkin olen tehnyt useasti ja aina on onnistunut.

En minä ala mitään kyselemään vaan siirryn seuraavaan myyjään.

Vierailija
174/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostajaehdokkaitten tinkimistyylistä päätellen voi vetää sem johtopäätöksen että kuvittelevat siellä myynnissä olevien tavaroitten olevan hankintahinnaltaan nolla euroa eli varastettuja.

Ei muuten jostakin hyväkuntoisesta kaupan hinnoiltaan satojen eurojen tuotteesta tarjottaisi kymppejä.

No varmaankin suuri osa onkin varastettuja jos alettaisiin tarkemmin selvittämään.  Myyjä ei välttämättä monesti tiedä esim myymästään moottorisahastaan että edes käykö se vai ei... yksi esimerkki vain kerrottuna.

Kai nyt omistaja tietää laitteensa kunnon, näin voisi ainakin kuvitella.

"No varmaankin suuri osa onkin varastettuja jos alettaisiin tarkemmin selvittämään.  Myyjä ei välttämättä monesti tiedä esim myymästään moottorisahastaan että edes käykö se vai ei... yksi esimerkki vain kerrottuna."

Tai sitten on myymässä ns. toiselle sukupuolelle ominaisempaa tavaraa josta ei itse tiedä mitään., klassisesti esim. naiset myymässä työkaluja ja -koneita. Itse aikoinaan peräkonttikirppiksellä ja rompetorilla myydessämme soitin miehelle jos ei juuri silloin ollut pöydän takana kun joku miesostaja tuli kyselemään jostakin härpäkkeestä josta en itse tiennyt riittävästi.

Vierailija
175/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan paljon lastenvaatteita torista, mutta skippaan kaikki toridiilit.

Mä taas skippaan turhina ja tarpeettomina kaikki lastenvaatteet ja -tarvikkeet.

Vierailija
176/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Viikon sisällä olen ostanut tuotteita kahdelta eri myyjältä yht. 70e:lla.

Minä taas olen myynyt tuon verran viikossa ja Toridiilillä.

Vierailija
177/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toridiili ja osta heti toiminnot on ihan parhaita. Helppoa ja turvallista kaupankäyntiä. Ja lähetys on helppoa.

Sellainen yllättävä ongelma tuli, että sitä diilipaketin jättöpaikkaa ei meinaa löytyä mistään. Siinä paikassa pitää olla täydet Postin palvelut, ennen kuin paketin saa jättää.

Höh! Meidänkin kunnassa on ainakin kymmenen pakettiautomaattia ja vielä Postin palvelutiskikin.

Vierailija
178/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka perkele jaksaa alkaa johonkin viikon viestittelyyn jonkun tavaroiden takia? Olen koittanut ostaa jotain tori.fi:sta, mutta eihän siitä tule enää yhtään mitään. Jos laittaa myyjälle viestin että olen kiinnostunut ostamaan ja tulen hakemaan jos tavara on ok ja tässä on minun puh numero, soita. Niin siihen viestiin vastataan ehkä 2-7 päivän jälkeen että joo, tavara on edelleen myytävänä. Soitto annettuun numeroon näyttää olevan aivan ylivoimainen tehtävä? Ostointo loppuu yleensä just siihen, ainakin minun osalta, ja luultavasti hyvin monen muunkin osalta. Että minkä helvetin takia laittaa edes myyntiin mitään jos sitä tavaraa ei ole myymässä millään järkevällä tavalla? 1-2 viikon viestittely. Ei kiitos ja pidä tunkkis.

Vika on just myyjistä, eikä missään muualla. Ennen tori.fi oli sentään puh numero johon pystyi soittaan tai laittaan txt viestin ja ne kauppahommat sentään vielä onnistui.

Itse en joka päivä tai edes joka viikko roiku siellä niin jää ne viestitkin lukematta. Kyllä se puhelinnumero olisi kiva laittaa sinne mutta nykysäännöt kieltävät sen.

Miksi sitten edes laitat tavaraa myyntiin jos ei kiinnosta ja viitsi nähdä vaivaa lukea potentiaalisten ostajien viestejä? Haluatko edes saadakaan mitään myydyksi vai onko niillä sellaiset hinnat että olet vain esittelemässä niitä siellä? Pelkkää esittelyä varten on olemassa ihan muita paikkoja, kuten esim. Insta ja TikTok.

Vierailija
179/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tavaran kaupitsee.

Pitää paikkansa, ostan ja myyn todella paljon, ostan siis lähes kaiken käytettynä kirpputoreilta, huutokaupoista, torista yms. ja on ollut jotain tavaroita pari, kolme vuotta myynnissä mutta lopulta kaikki aina mennyt kaupaksi, en tingi myydessä enkä ostaessa vaan maksan mitä pyydetään mikäli tuote sellainen mitä etsin ja postikulut on mitä nyt sattuu olemaan, ihan sama minulle onko 12€ tai 20€ kun vaan saan tuotteen.

Vierailija
180/188 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jengi on persaukista, kaikki menee asumiseen ja ruokaan

Se on just näin, hyvätuloisten ei tarvitse ostaa käytettyä tai ylipään mitään torista.

Tiedän useita hyvätuloisia mitkä ostaa käytettyjä tavaroita kirppikseltä tai torista.