Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei mene Tori.fi:ssä kaupaksi

Vierailija
03.02.2026 |

Ei yhtään mikään vaikka olisi melkein uutta tavaraa ja takuukin vielä voimassa. Puoleen hintaan mitä kaupassa on mutta silti ei tavara liiku. Luulisi että lama-aika kannustaisi ihmisiä ostamaan käytetyjä mutta näemmä ei

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Torissakin on alkanut näkyä näitä aivan hulluja hintoja, joita Ebayssa on ollut jo pidempään. Tavarasta saatetaan pyytää yli kuusinkertaisia hintoja verrattuna todelliseen arvoon. Jotkut ei vaan ymmärrä omien myyntihintojensa hulluutta

Vierailija
122/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset vaatii että myyjän on maksettava postikulut.

Niin ja tuotava tavara ostajan kotiovelle, jopa naapurikaupunkiin asti.

Juuri eilen yksi vaati että pitäisi minun maksaa 30-40€ linja-autoliput ja viedä hänelle 60 km päähän 50€ tavara jotta hän säästää 4€ postikuluissa. Ja arvatenkin kauppoja ei syntyisi koska hän alkaisi vielä tinkaamaan ja keksimään vikoja tavarassa.

Ei kukaan tuollaista vaadi, vaan ehdottaa. Niihin ei tarvitse suostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin pari vuotta sitten Siivouspäivänä myydä vaatteita ja laukkuja. Meni YKSI vaate. Sen jälkeen olen laittanut uffiin.

Vierailija
124/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ksi se tavara mene kaupaksi kun osa ei vaivaudu edes vastaamaan kun kysyy että vieläkö kyseinen tavara on myytävänä.

Vierailija
125/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee kun et pyydä liikaa nähden tavaran kuntoon. Jotkut yrittää myydä 130€ Baby björn sittereitäkin vaikka kubista näkee miten kangas repaleista ja jalusta likainen.

Vähänku tää yks joka myy Stokke Steps tuolia torissa 140€. Eisiinä muuten mutta tuolin osasta lohjennut iso palanen. Kuvatekstissä - silti täysin käytettävässä kunnossa eikä vaikuta käyttöön! Vaikka kyseessä TODELLA iso pala kohdasta jossa lapsen jalat ovat ja joka aiheuttaa turvallisuusriskin. Hei vaan jos luet tätä. Miksi yrität saada RIKKINÄISESTÄ tuotteesta 140€

On jäänyt mieleen kun kirppiksellä joku myi Baby Björn pottaa 30 eurolla. Istuin ja sisäosa oli osittain keltainen ja ulkokuori täysin kulunut. 

Vierailija
126/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni puolet uuden hinnasta on sellainen lähtö taso. Sitä enempää ei viitsi käytetystä maksaa. 

Vierailija
127/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä hinta? Laske hintaa. Huonot iuvat ja selostus? Itsellä mennyt siellä aina kaikki nopeasti huonekaluista vaatteisiin ja merkkilaukkuihin.

Vierailija
128/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuote ei mene muutamassa päivässä niin pitää laskea hintaa, aina saanut kaiken kaupaksi.

Vierailija
129/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jengi on persaukista, kaikki menee asumiseen ja ruokaan

Tämä ja sitten tori.fi myyjien kanssa on aina säätämistä. Milloin ei vastata viesteihin, milloin ei myydäkään luvattuun hintaan jne.

Vierailija
130/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin Vinted ja ehkä jopa Tise on vienyt torin asiakkaita. 

Toisekseen monet torin käyttäjät pyytävät käytetystä tavarasta aivan liikaa. Kun on paljon noita 50 % ja jopa 70 % alennuksia, niin miksi ihmeessä ostaisin tavaran käytettynä joltain Jarmolta kun voin saada saman tuotteen takuun kanssa uutena liikkeestä, aivan samaan hintaan? Tämä "myyn 50-70 % hinnalla uuden hinnasta röh röh"-ilmiö toistuu etenkin torissa, Vintedissä jengillä tuntuu olevan järkevämmät, oikeasti kirppikselle sopivat hinnat.

Vierailija
131/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee järjestään kaikki mitä laitan, saa ravata postissa jatkuvasti postittamassa. Ainoa ongelma on ei-natiivit suomalaiset, joiden kanssa asiointi on turhauttavaa. Onneksi on Tori-diili.

Vierailija
132/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ostaa ilman Tori Diiliä. Ärsyttää kysellä, ärsyttää näpytellä osoitteita ja muita, ja maksaa isoja postimaksuja. 

Ottakaa se Tori Diili käyttöön niin myyjänkään ei tarvitse kuin kirjoittaa lyhyr koodi pakettiin. Ne tulostaa sitten Postissa osoitteen. 

Ärsyttää antaa tilitietoja ja osoitteita vieraille ihmisille. 

Mä en tajua mikä siinä Tori Diilissä joitain niin hiertää. Myyjäkään ei häviä siinä mitään. 

Vierailija
133/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ksi se tavara mene kaupaksi kun osa ei vaivaudu edes vastaamaan kun kysyy että vieläkö kyseinen tavara on myytävänä.

No mitäs kyselet typeriä? Jätän itsekin vastaamatta kaltaisillesi.

95 % tapauksista TUOTE ON MYYNNISSÄ JOS SIITÄ ON ILMOITUS.

Vierailija
134/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ostaa ilman Tori Diiliä. Ärsyttää kysellä, ärsyttää näpytellä osoitteita ja muita, ja maksaa isoja postimaksuja. 

Ottakaa se Tori Diili käyttöön niin myyjänkään ei tarvitse kuin kirjoittaa lyhyr koodi pakettiin. Ne tulostaa sitten Postissa osoitteen. 

Ärsyttää antaa tilitietoja ja osoitteita vieraille ihmisille. 

Mä en tajua mikä siinä Tori Diilissä joitain niin hiertää. Myyjäkään ei häviä siinä mitään. 

No tämä. En osta keneltäkään, joka ei käytä ToriDiiliä.

Vierailija
135/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on niin, että sinun roinasi ei ole kenenkään aarre.

Vierailija
136/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt torikauppoja aika pitkään ja en minäkään enää jaksa vastailla hupikyselijöille. 

Vierailija
137/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sieltä edes vois mitään ostaa kun myyjä vetää herneen nenuunsa jo pelkästään siitä kun kysyy että onko kohde vielä myynnissä.

Jos ilmoitus on torissa, tavara on myynnissä. Jos ilmoitus on poistunut, se on myyty

Ehe ehe... kun oliskin noin. Niin monta kertaa olen törmännyt haamuilmoituksiin. Suomalainen perusköyhä laiskiainen ei jaksa myytyjen ilmoituksia poistaa! Enää edes osta paljoa mutta n. 3-4/10 ilmoituksista on jo myytyjä tai ei enää myynnissä juttuja.

Vierailija
138/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus sälää ja tilpehööriä on ihmisillä kaapit täynnä. Ei kukaan tarvitse virttynyttä Tokmannin tunikaa tai kusenpolttamia leggingsejä. 

Urheiluvälineet jotka on uutena kalliita menee edelleen kaupaksi kun myy kohtuu hintaan, samoin legot ja ehjä eletroniikka, esim TV:t ja puhelimet. Myös designer asusteille on kysyntää. 

Vierailija
139/162 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee kun et pyydä liikaa nähden tavaran kuntoon. Jotkut yrittää myydä 130€ Baby björn sittereitäkin vaikka kubista näkee miten kangas repaleista ja jalusta likainen.

Vähänku tää yks joka myy Stokke Steps tuolia torissa 140€. Eisiinä muuten mutta tuolin osasta lohjennut iso palanen. Kuvatekstissä - silti täysin käytettävässä kunnossa eikä vaikuta käyttöön! Vaikka kyseessä TODELLA iso pala kohdasta jossa lapsen jalat ovat ja joka aiheuttaa turvallisuusriskin. Hei vaan jos luet tätä. Miksi yrität saada RIKKINÄISESTÄ tuotteesta 140€

Tätä mä inhoan. Osa ihmisistä myy täyttä pazkaa joka ei kelpaisi enää heille itselleenkään, mutta silti yritetään vielä nyhtää rahaa kyseisestä romusta. En ymmärrä miten jotkut edes kehtaa, eri asia jos ilmaiseksi lahjoittaa, silloin voi joku halutessaan vaikka tuunata tuotteen. 

Vierailija
140/162 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin pari vuotta sitten Siivouspäivänä myydä vaatteita ja laukkuja. Meni YKSI vaate. Sen jälkeen olen laittanut uffiin.

Ongelma noissa on se että uffi pyytää liikaa myymisistään. Itse nykyään loppusijoitan itse kamani jota en saa myytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan