Inhoan suihkuseksiä!
Mieheni on ihan onnessaan suihkuseksistä ja haluaisi useamminki siellä harrastella. Mua ajatus ei vaan lämmitä. Onko mussa joku vika? Ahdistaa olla siellä höyryssä ja seistä kaakelia vasten.
Kommentit (28)
Meillä on pieni vessa, ei mahdu pytyn päällekään tms. ap
sängyssä? Miehellähän on huomattavasti pidemmät reidet kuin sinulla. Mies ei ilmeisesti osaa säädellä korkeuttaan levittämällä polviaan takaapäin pannessaan sängylla, eikä myöskään seisten takaapäin. Onpa tumpelo mies.
Vierailija:
mies on minua huomattavasti pidempi, ja siksi emme ole harrastaneet seksiä seisten, emme siis suihkussakaan. onko mitään vinkkejä, miten se onnistuisi, sillä haluisin joskus niinkin olla ja mieluiten just tän oman pitkän mieheni kanssa ;)
Suihkusta saa mukavan hieronnan klitorikseen =)
sen verran, että penetraatio sattuu aina jonkun verran (muuten ei). Ja sitten se asento vain on epämukava.
Yhden exän kanssa suihkuseksi oli helpompaa, koska hänellä oli pieni penis ja hän oli lyhyt. Pystypano oli kaikin puolin helpompaa-
- sivullinen -
Kyllä se on kostea, kun himottaa eikä mies rykäise samantien sisälle, kun ollaan suihkussa vaan lämmittelee.
Vierailija:
joo mulla kans toi et suihkussa ei oo niin kostee alakerta. normaalisti on kyllä tosi liukasta.. ei varmaan siks just tunnu niin ihanalle! ap
vaikka sitä suihkuttelisikin vedellä.
Miten jos suihkussa ei pimppi puhdistu niin missä sitte..
Onko teillä kylpyamme? Ole polvillaan ammetta vasten ja mies takanasi polvillaan :-) Tai polvillaan suihkussa, jos ei ole liian pieni kaappi (mutta ei varmaan ole, kun mahdutte siellä kaksi suihkuttelemaan).