Inhoan suihkuseksiä!
Mieheni on ihan onnessaan suihkuseksistä ja haluaisi useamminki siellä harrastella. Mua ajatus ei vaan lämmitä. Onko mussa joku vika? Ahdistaa olla siellä höyryssä ja seistä kaakelia vasten.
Kommentit (28)
mahdollistaa et mies jaksaa panna vaikka mun selkä seinää vasten. Nostan vaan jalat miehen lanteille.
Vierailija:
29, kamalaa, jos aikuinen ihminen painaa 40 kg. Oletko anorektikko, vai kääpiö?
Tietenkään ei kannata tällaisessa tilanteessa suorittaa emätinhuuhtelua, joka tosiaan vie liukkauden.
Vierailija:
23: eikä sulla suihkussa käynti vaikuta pimpin kosteuteen?Miten jos suihkussa ei pimppi puhdistu niin missä sitte..
Mun luikun laiha tyttöni 12v painaa hikisesti 40 kg...
Ja luulisi että täällä keskustelee aikuiset ihmiset eikä mitkään ala koululaiset.
Hei, nyt vasta tajuan sen yhden päikyn kotipihalla, miksi se yks muija aina erikseen mainitsee, että oli suihkussa miehen kanssa ja oli kivaa:D
siis se mainostaa kaikille, että nyt on harrastettu seksiä.
Kiitos tästä ketjusta, en ennen sitä asiaa älynnyt:)
Mies rakastaa jo pelkkää ajatusta. Ennen suostuin mutta nyt en enää; ihoni on rutikuiva joten suihkussakäynti (ja peseytyminen yleensäkin) tuntuu vastenmieliseltä. Jää siinä nyt seisomaan kuumaan höyryyn (happi loppuu!) ja juoksevan veden alle (iho kiristyy jo ajatuksesta), kun tukka roikkuu märkänä pitkin päätä (yäääääk) jne.!! :x
Mutta kai se on miehelle kivempaa ku ei tarvi olla siinä suihkun alla ja saa katsella märkää naista. Itse katselee homeista kaakelia ja koittaa saada happea.
ilmanvaihto. Seksin ajaksi laitamme veden yleensä kiinni. Liukuvoide löytyy peilikaapista, joten sekään ei ole ongelma. Yleensä sitä ei ole kyllä tarvittu. Pano takaapäin kylpyhuoneen seinää vasten seisten on yksi mieliasennoistani ja -paikoista.
Osaatko sanoa tarkemmin mikä siinä höyryssä ja kaakaleita vasten seisomisessa sitten inhottaa? Oletko selkä seinää vasten vai tuetko seinään kun mies panee takaapäin? Tuleeko liian kuuma? Onko asento epämieluinen? Jotkut naiset eivät pidä takaapäin asennosta, koska eivät saa katsekontaktia mieheen. Tai tykkäisitkö enemmän kylvyn rauhasta, ajan kanssa?
Ei kenenkään pidä joutua harrastamaan sellaista seksiä, josta ei nauti.
Lisäksi ahdistaa se hapen puute ja muutenki nautin suihkusta rauhoittumiskeinona ja puhdistautumiskeinona. Mikä siinä sitten viehättää? Mies innostuu ainakin liukkaudesta.. Mua se ei kyllä sytytä. Tuntuu joltain lasten leikiltä.
Lisäksi ahdistaa se hapen puute ja muutenki nautin suihkusta rauhoittumiskeinona ja puhdistautumiskeinona. Mikä siinä sitten viehättää? Mies innostuu ainakin liukkaudesta.. Mua se ei kyllä sytytä. Tuntuu joltain lasten leikiltä. ap
ja vatvoo tissejä yms... mäkin pidän takaapäin mut en seisten ja jotenkin se saippuoiminen on ihan yöks...
Liukas saippua tekee ihojen kosketuksen mun mielestä tosi ihanaksi.. Kylläpä alkoi tehdä mieli ihan ajatuksesta.
mies on minua huomattavasti pidempi, ja siksi emme ole harrastaneet seksiä seisten, emme siis suihkussakaan. onko mitään vinkkejä, miten se onnistuisi, sillä haluisin joskus niinkin olla ja mieluiten just tän oman pitkän mieheni kanssa ;)
ja se tuntuu paljon paremmalle kuin tämän minun pitkän mieheni kanssa. En tiedä miksi. Vaikka mies onki jalat koukussa.. ap
vaan suihkun alle