Mikä on erikoisinta ruokaa mitä olet maistanut?
Kyselin että mitä ruokaa et ole koskaan maistanut ( https://www.vauva.fi/keskustelu/6391662/mita-ruokaa-et-ole-koskaan-mais… ) ja siitä tulikin mieleen kysyä, että mikä on erikoisinta ruokaa jota olet maistanut?
Mä en ole koskaan syönyt mitään erikoista, joten itseni kohdalla ei tule mitään mieleen.
Kommentit (102)
Äkkiseltään tulee mieleen siansorkat.
Varmaan fufu, eli kassavasta tehty sose joka on muotoiltu palloksi. Oli hyvää kanan kanssa.
Lehmän mahalaukkua Roomassa. En muista tuota Suomessa ravintoloissa nähneeni.
Vierailija kirjoitti:
Siansorkat ovat hyviä !
Olen maistanut keitettyä hyljettä
Menkää tänne maistamaan erikoisuuksia.
Sain juuri maistaa apinanleipäpuujauhetta.
Silavajäätelö sian kamaralla höystettynä, Yhdessä laadukkaassa ravintolassa. Sanotaanko, että ei ollut ihan mun makuun.
Det blir för mycket att räkna upp. Kamel har ingen ännu nämnt.
Sammakonreidet, kuivattu kalanmäti, laventeli- ja orvokkijäätelö.
Varmaan paljon muutakin tietämättäni reissuillani
Vierailija kirjoitti:
Näitä on tullut syötyä erityisesti Saksassa mutta myös esim Pariisissa hienoissa ravintoloissa. Hyvää!
Kokonainen paistettu lampaanpää, vai oliko vuohenpää silmineen ja kaikkineen kasvisriisipedillä.
Oli aika karun näköinen, mutta jestas että oli hyvää.
Valas, kenguru, heinäsirkat. Poron kieli on herkkua. Raja menee jossain toukissa ja hämähäkeissä, niitä en halua maistaa.
Seepiaa Espanjassa, nam
Lehmän mahaa kiinalaisravintolassa, tuplanam
Höyrytettyä maniokkia, käärmehedelmää, Mahimahia Balilla, namnam
Haita ja sammakonreisiä Vietnamissa, extranam
Verileipäkeittoa pienenä lastentarhassa, hyi oksennus.
Karitsanmunuaisia Kosmoksessa syömässä käydessä.
Eivät olleet pahoja tai hyviä. Kiva kokemus, mahtava ravintola, mutta ensi kerralla tilaan jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Valkosipulijäätelö
Minulla valkosipuliolut, Garlicissa joskus takavuosina. Oli hyvää, mutta ei tohdittu ottaa toisia vaan mentiin toiseen pubiin. Seuraavana aamuna olisi ollut mielenkiintoinen makumaailma suussa, jos useamman tuopin olisikin kumonnut.
Tähän pitää vielä sanoa, että oli super hyvää!
Virossa aikoja sitten oli valkosipuliravintola. Se oli sellaista hillottuavalkosipulia.
Valkosipulikahviakin join silloin.