Mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Kerro, mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Saa myös kertoa syyn siihen, jos sellaista on.
Kiinnostaa, koska itse en ole koskaan maistanut uuniperunaa, ja mietin, onko muita yhtä " outoja " tyyppejä olemassa. Ihan siis huvikseen vain.
Ei ole vain tullut koskaan itse tehtyä, kukaan ei ole koskaan tehnyt mulle, enkä ole raaskinut ostaa mistään ravintolastakaan koskaan kun tuntunut oudolta ostaa yksi peruna ja maksaa siitä paljon.
Kommentit (333)
Varmaan aika montakin ruokaa, joita en edes tiedä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Haggis.
Nachopelti.
Haggis oli hyvää. Nachopeltiä en ole minäkään maistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä ei ole tullut maistettua
Olethan sinä maistanut äitisi tissiä.
Suhakza
Mistä tiedät?
Kaikenmaailman äyriäiset ja merenelävät maistuu kyllä, poikkeuksena osterit. Ne vaan ällöttää niin paljon, että en vaan pystyisi edes kokeilla.
Ostereita, simpukoita, etanoita, mustekalaa, noita ainakaan en ole syönyt.
Haggis ja hákarl. Ei ole koskaan tullut tilaisuutta maistaa.
Hákarl ei pelota yhtään. Olen kahdesti syönyt hapansilakkaa.
Kalakukkoa en ole ikinä maistanut, mutta jos tulee tilaisuus kokeilla niin mielelläni testaan. Veikkaan että saattaisin jopa tykätä siitä. :D
En ole myöskään maistanut lipeäkalaa enkä nahkiaisia. Niillekin olen kokeilumielessä avoin vaikka aika paljon kuullut hyihyi kommentteja niistä. xD
Lipeäkalaa, ei edes kiinnosta maistaa.
Mykyrokkaa en ole maistanut ja annoin aikanaan lapsilleni luvan olla sitä syömättä koulussa, jos sitä sattuu olemaan. Onneksi ei ole pakotettu. Keitto on kuulemma hyvää mutta luotaantyöntävän näköistä. Se taitaa olla savolainen perinneruoka, hirvipeijaisissa usein tarjotaan.
Naisten pankin mainoksessa lapsi vatkaa polttonaine tankissa harmaata vaahtovaa lientä, Sitä en ole maistanut!
Maailmassa on enemmän ruokia joita en ole maistanut kuin sellaisia joita olen maistanut.
Vorssmakkia en ole syönyt, enkä varmaan syö. Silliä ja lihaa jauhettuna sekaisin, yök.
Tosi monia on varmasti jäänyt maistamatta kun en ole koskaan matkustanut Suomen ulkopuolella. Tuskinpa matkustankaan.. ikää jo 66v.Hyvää ruokaa olen saanut, läpi elämän. 😃
Vierailija kirjoitti:
Lampaan kiveksiä
Kauhistus, syödäänkö niitä? 🥶
Aika outo kysymys. Maailma on täynnä erilaisia ruokia ja olisi varmaan kannattanut kysyä, mitä "eksoottisia" ruokia olet syönyt?