Mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Kerro, mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Saa myös kertoa syyn siihen, jos sellaista on.
Kiinnostaa, koska itse en ole koskaan maistanut uuniperunaa, ja mietin, onko muita yhtä " outoja " tyyppejä olemassa. Ihan siis huvikseen vain.
Ei ole vain tullut koskaan itse tehtyä, kukaan ei ole koskaan tehnyt mulle, enkä ole raaskinut ostaa mistään ravintolastakaan koskaan kun tuntunut oudolta ostaa yksi peruna ja maksaa siitä paljon.
Kommentit (115)
Aloitetaan helpoimmalla eli kaikki mahdollinen vegaaninen.
Lipeäkalaa en ole maistanut enkä aiokkaan maistaa.
Pallokalaa, onneksi. Enpä montaa muutakaan. Durian-hedelmää, etanoita, ostereita, valasta, kengurua, strutsinlihaa, hapansilakkaa, haggista, skottilaiseen tapaan valmistettuja kananmunia, jäähdytettyjä apinanaivoja, pässin kiveksiä, ja näin jossain koko maailman inhokkiruokien listalla myös ison mustan hämähäkin. Näistä mainitsemistani voisin maistaa tuota kananmunaa skottilaiseen tapaan, en muita.
Ja varmaan löytyy ihan hyviäkin ruokia, joita en ole kokeillut, esim. biryani Intiasta, Koben pihvi Japanista, poutine Kanadasta tulee nyt äkkiä mieleen.
Suomalaisista ruoista tulee mieleen lipeäkala ja klimppisoppa. Kumpaakin haluaisiin maistaa mutta en ole koskaan ollut paikassa tai tilaisuudessa missä niitä olisi ollut tarjolla.
Esimerkiksi tämän päivän lounasta tai päivällistä.
Iltapäiväkahvitkin munkkeineen ovat vielä nauttimatta.
En ole koskaan maistanut joulupukkia
Mykyrokkaa
Tappajaiskeittoa
Lipeäkalaa
Paimenen piiras on suomeksi perunasosejauhelihalaatikko. Tavallinen kouluruoka, ja ainakin aikaisemmin suosittukin.
SUSHIA.
En oo myöskään koskaan ollut lentokoneessa, vaikkei sitä kysyttykään.
Ja oon kaikkea muuta mitä em.perusteella voisit kuvitella :-)
Nainen 38 v. Oulusta.
Kebabia. En osaa sanoa, miksen. Se on vaan mennyt niin. Nyt ei enää huvita maistaakaan, kun sitten ei oo enää, mitä vastata tällaisiin kyselyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aitoa hyvää lappilaista poronkäristystä. Muutamia olen reissuillani syönyt, mutta ilmeisen väärissä paikoissa. Vinkkejä hyvistä pohjoisen ruokapaikoista otetaan kiitollisena vastaan, olipa käristystä tai muuta kotiruuan oloista.
Ravintola Nili Rovaniemellä.
T.porotilalla kasvanut
Kiitos!
Paljon on vielä ruokia maistamatta. Käärme ja koira esimerkiksi. Raakaa maksaa en ole maistanut, vaikka se oli kaverini ja hänen äitinsä herkkua. Periaatteeni on kuitenkin, että jos joku jonkin ruuan on laittanut ja sitä minulle tarjoaa, niin syön kohteliaasti. On loukkaavaa kieltäytyä tarjotusta ruuasta. Koira saattaisi kyllä olla vaikea paikka., samoin silmämunat.
Etanoita ja sushirullia, enkä aiokaan.
Ruotsalaista hapan silakkaa en ole maistanut enkä maista
Krokotiilia, villisikaa, karhua.