Mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Kerro, mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Saa myös kertoa syyn siihen, jos sellaista on.
Kiinnostaa, koska itse en ole koskaan maistanut uuniperunaa, ja mietin, onko muita yhtä " outoja " tyyppejä olemassa. Ihan siis huvikseen vain.
Ei ole vain tullut koskaan itse tehtyä, kukaan ei ole koskaan tehnyt mulle, enkä ole raaskinut ostaa mistään ravintolastakaan koskaan kun tuntunut oudolta ostaa yksi peruna ja maksaa siitä paljon.
Kommentit (416)
Sammakonreisiä, etanoita, heinäsirkkoja, sushia, sammenmätiä
Sammakonreisiä ostereita etanoita
Poron koparakeittoa
Pässin kiveksiä
Lampaan aivoja
Vierailija kirjoitti:
Sammakonreisiä, etanoita, heinäsirkkoja, sushia, sammenmätiä
Hienoa kun löytyi toinen joka ei ole sushia maistanut!!! nuo muutkaan listassasi ei päädy minun suuhuni. Jotain rotia sitä syömisissään pitää olla.
Kebabia, sushia, karjalanpaistia
Muumin lihaa myydään ihan tavallisissa ruokakaupoissa Jalotofu- ja Mozzarella-tuotenimillä.
Herran erään lounasravintolan listalla luki: Fish and Ships
En uskaltanut tilata, turhan tukeva annos varmasti.
Mustamakkara ja lipeäkala. Ja osterit.
Vierailija kirjoitti:
Lipeäkala
Osterit
Mitään missä on sydäntä
Ennen oli ainakin joissain lihapiirakoissa sydäntä täytteen joukossa. Varmasti moni syönyt sydäntä einesten seassa huomaamattaan.
En ole syönyt helmipuuroa. Kuulin koko puurosta vasta nelikymppisenä, kun oma isäni joutui hoivakotiin ja siellä syötettiin vanhuksille sitä. Otin selvää, mitä se on, ja ei kuulostanut mitenkään houkuttelevalta. Sitä ihmettelen kyllä, että en ole mielestäni ikinä kaupassakaan nähnyt näitä "helmiä", jotka kai pitäisi olla jossain makaronien ja mannarynien vieressä hyllyllä.
Muuten en ole syönyt enkä syö piimävelliä enkä kaljavelliä. Kumpikin kuulostaa ihan jo raaka-aineidensa yhdistelmän vuoksi inhottavalta.
Sen sijaan sushi, etanat yms. menevät. En siis vain pidä epämääräisistä puuroista ja velleistä. (Mannapuuroa olen syönyt pakosta lapsena.)
Rikkaiden kokoomusruokaa... Sitä en ole onnistunut dyykkaamaan edes hallintoylilääkärin roskista. Sisäkkönsä kuulemma antaa aina karitsan sisäfileet yms. koirille ja kissalle. Kerran oli meetwurstileipiä mutta kun olivat tumpanneet niihin jotain imelänhajusia sätkiä.
siskonmakkarakeittoaen eds maistanut on niin ällöttävän näköisiäkin, muuten olen maistanut aika monta erikoista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Lihakeittoa
Ruskeaa kastiketta
Pinaattikeittoa
Silakkalaatikkoa
Nyt narraat - ainakin, jos olet Suomessa kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Anjoviskiusausta.
Janssoninkiusaus.
Ostereita, etanoita, heinäsirkkoja, aladoopia, kaviaaria, hanhenmaksaa
Ostereita.
Niitä limakasoja en suuhuni pistä.
joutsenta