Mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Kerro, mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Saa myös kertoa syyn siihen, jos sellaista on.
Kiinnostaa, koska itse en ole koskaan maistanut uuniperunaa, ja mietin, onko muita yhtä " outoja " tyyppejä olemassa. Ihan siis huvikseen vain.
Ei ole vain tullut koskaan itse tehtyä, kukaan ei ole koskaan tehnyt mulle, enkä ole raaskinut ostaa mistään ravintolastakaan koskaan kun tuntunut oudolta ostaa yksi peruna ja maksaa siitä paljon.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan maistanut mustaa makkaraa, vaikka Tampereella on tullut monestikin käytyä. Ällöttää veriruoat.
Sama, mutta olen tamperelainen ja suurimman osan elämästäni täällä asunut. Mua ei edes oikein ällötä se veri eniten, vaan ne ryynit.
Ketjulla haetaan ehkä ihan tavallisia ruokia/ruoka-aineita. Muutoin näitä olisi satoja. Mutta en ole maistanut viiliä, silliä, enkä muutenkaan mitään kaloja paitsi tonnikalaa. Olen väittänyt olevani allerginen lapsesta asti, mutta syy on jonkinnäköinen inho/kammo.
Sammakonreisiä, etanoita, heinäsirkkoja, sushia, sammenmätiä
Sammakonreisiä ostereita etanoita
Poron koparakeittoa
Pässin kiveksiä
Lampaan aivoja
Vierailija kirjoitti:
Sammakonreisiä, etanoita, heinäsirkkoja, sushia, sammenmätiä
Hienoa kun löytyi toinen joka ei ole sushia maistanut!!! nuo muutkaan listassasi ei päädy minun suuhuni. Jotain rotia sitä syömisissään pitää olla.
Kebabia, sushia, karjalanpaistia
Muumin lihaa myydään ihan tavallisissa ruokakaupoissa Jalotofu- ja Mozzarella-tuotenimillä.
Herran erään lounasravintolan listalla luki: Fish and Ships
En uskaltanut tilata, turhan tukeva annos varmasti.
Mustamakkara ja lipeäkala. Ja osterit.
Vietnamissa ollessani sammakkoa tuli (vahingossa) syötyä. Koiraakin olisi ollut tarjolla, mutta jätin sillä kertaa väliin.