Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?

Vierailija
02.02.2026 |

Kerro, mitä ruokaa et ole koskaan maistanut? 

Saa myös kertoa syyn siihen, jos sellaista on. 

Kiinnostaa, koska itse en ole koskaan maistanut uuniperunaa, ja mietin, onko muita yhtä " outoja " tyyppejä olemassa. Ihan siis huvikseen vain. 

Ei ole vain tullut koskaan itse tehtyä, kukaan ei ole koskaan tehnyt mulle, enkä ole raaskinut ostaa mistään ravintolastakaan koskaan kun tuntunut oudolta ostaa yksi peruna ja maksaa siitä paljon. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostereita, hummeria tai kaviaaria en ole maistanut. Enkä aio maistaa, olen kaikille vedeneläville allerginen. 

Vierailija
22/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tekemää ruokaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etanoita en ole koskaan syönyt, kun ajatuskin niiden koostumuksesta ällöttää. En ole myöskään maistanut tarkoituksella hyönteisiä, mutta niitä on kyllä lentänyt ei-toivotusti suuhun ihan itse.

Vierailija
24/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan syönyt seitania. 

En ole varma olenko koskaan syönyt kvinoaa. Jos olen niin ehkä jossain lounasbuffetin salaatissa oon voinut vahingossa syödä jos sitä käytetään salaateissa ylipäätään, mutta en ainakaan yhtään tiedä että miltä se maistuu. 

Vierailija
25/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fish & Chips jäi Lontoon matkalla maistamatta. Olis joskus kivaa maistaa. 

Saahan niitä monesta ravintolasta Suomessakin! 😯

No ei ole tullut tutkittua asiaa. Mielikuva on sellainen, että se on tyyliin joku leivitetty kalapala ja ranskalaiset eikä siihen ole käytetty viinietikkaa tai muuten tehty samoin kuin Britanniassa. 

Ja jos on, niin se on varmaan kallista ollakseen vain kalaa ja ranut tässä maassa. 

Ei oo koskaan tullut vastaan enkä ole lähtenyt etsimällä etsimään. 

Vierailija
26/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beef Wellingtonia en oo ikinä syönyt enkä uppomunaa. Enkä paholaisenhilloa. 

Enkä lakkoja leipäjuuston päällä. 

Vierailija
27/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalakukkoa. Se kuulostaa niin epäilyttävältä. Mulla on savolaiset juuret, mutta silti. 

Vierailija
28/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinan aivoja

Vierailija
29/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osterit, sushi, kiinalaiset ruuat. Ruotsalaisilla on sellainen ruokalaji kuin Lentävä Jaakob, sitä haluaisin maistaa.

Hevosenliha on hyvää.

Vierailija
30/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haggis, Saumagen

Vierailija
31/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haineväkeittoa tai Pääskysenpesäkeittoa. Tai Kilpikonnalientä.

Vierailija
32/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanhenmaksaa

Vierailija
33/33 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tuo lipeäkala.

Tässä viime syystalvella oli Tokmannilla tarjouksessa Tapolan mustaamakkaraa. Ostin sitä ja muistaakseni oli myös maksalaatikkoa tarjouksessa. Muistelin jotain, et joskus lapsena olin syönyt "tapolaa", mutten muista missä (oiskohan ollut Hämeenlinnassa, kun äidin kanssa siellä käytiin, Tampereella en ole koskaan käynyt).

Mulla eturauhasen höyläys ja verta tuli 5-6 viikkoa sen jälkeen. Verikokeet ennen sitä. Hb 139, tuon tapolan ja maksalaatikko -"kuurin" jälkeen 143! Siis voiko oikeasti se nousta noin äkkiä, siis 3-4:ssa viikossa??? Mitään rautalisää en syönyt. 

Tuumin, et johtuiko se "raudanhimo" just tuosta verentulosta????

Katoin muuten, et oisko sitä prismassa - on, muistaakseni 9,99e. Pitää joskus taas ostaa (minusta se oli kyllä parempaa kylmänä kuin paistinpannulla lämmitettynä, ilmeisesti EVO eli En Vaan Osannut :)

Kerran ostin tapolaa, kun sitä kehutaan. Pienen palan puraisin ja loput sai mies syödä. Toiste en erehdy ostamaan.