Hieman vaikea mennä töihin kun ei saa edes silmälaseja
Kelalta tuli päätös että 20e maksavat silmälaseista. No mitenkäs työttömyysturva-asiakkaana -6.50 likinäköisenä, että ikänäköisenä maksan nuo lasit? Kaksitehojen todellinen kustannus on pikkasen enemmän kuin 20e. Tässäkään asiassa ei ole mitään todellisuuden tajua. Ei ihme että vanhuksia menehtyy kuristumalla jne. En itse -6.50 silmillä ilman laseja olisi mitenkään nähnyt että joku nuokkuu tuolissaan. Vaikka olisin jotenkin onnistunut työhaastattelussa peittelemään liki/ikänäköni.
Kommentit (185)
Katsos kun mä maksan veroilla jo sun lusmuamisen siellä kotona , kaljat ja tupakat yms ,kun viet lapsesi ilmaiseen päivähoitoon ja makaat kotona, ni en viitti sun laseja enää maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko siis maksusitoumuksen vai ehditkö jo ostaa lasit? Maksarilla saa ihan normaalihintaiset silmälasit, mutta tuo jälkikäteen haettu korvaus on aivan naurettavan pieni. Ei siis kannata ostaa itse.
Tältä palstalta löytyy kyllä ripeästi kattavat ohjeet lokkeiluun. Miksi käydä töissä kun maagisella maksarilla saa kaiken tarvittavan ilmaiseksi.
Miksei saa neuvoa jos on mahdollista saada 😄.. Kaikki mahdollinen mikä kaikki. Pelkästään laseista on ollu puhetta.. Joita voi anoa 3 VUODEN välein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi edes elää ilman laseja jos on miinusta niin paljon kuin esim Apllä on. Miksi tämä asia on niin vaikea ymmärtää
sitten varmaan täytyy lopettaa se eläminen. eivät työssäkäyvät veronmaksajat voi kaikkia pummeja elättää.
Eli jos ei ole varaa ostaa laseja itse ehdotat itsensä listimistä.. Nyt kyllä tuulee ja kovaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en saa Kelalta penniäkään silmälaseihin. En voi ostaa osarillakaan kun luototiedot on mennyt. Pakko vaan pärjätä näillä vanhoilla silmälaseilla kunnes luottotiedot palautuu joskus 10 vuoden päästä. Itseään tässä kyllä saa syyttää.
Et siis saa toimeentulotukea?
ei sitä omistusasujille makseta
Kyllä maksetaan. Mistä olet tuollaisen väitteen kuullut?
sitten varmaan täytyy lopettaa se eläminen. eivät työssäkäyvät veronmaksajat voi kaikkia pummeja elättää.