Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mahtaa johtua kun ilmoittaessani haluavani erota ja mies ei halua, sen sijaan että yrittäisi olla mukava, hän tekee kaikkensa että

Vierailija
02.02.2026 |

asiat olisivat mahdollisimman hankalia. Ilmeisesti hän haluaa rankaista minua hankaloittamalla jokaista päivittäistä asiaa, mutta ei tajua sitä, että kun joudun selviämään kaikesta itse, johtaa se siihen etten todellakaan tarvitse häntä mihinkään. Luulisi että hän haluaisi tehdä tällaisessa tapauksessa itsestään hyvin tarpeellisen minulle sensijaan että tekee itsestään täysin tarpeettoman. Osaako joku kertoa mistä tämä johtuu. Toivoisin asiallisia kommentteja enkä palstan jatkuvaa nais v iha kommentointia. Ja tässä ei ole kyse siitä että mies olisi siksi hankala jotta ottaisin sen eron, vaan hän tosiaan ei halua erota.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, mun exä haukkui ja solvasi mua sekä mulle että kaikille tuttaville, ja samaan aikaan vaati palaamaan kanssaan yhteen. Yritin siltä kysyä, että miksi ihmeessä se haluais olla mun kanssa, kun kerran olen niin kamala ja paha ja hullu. No, hänellä oli tähän ratkaisu - mun pitäis lakata olemasta sellainen ja olla kiltisti hänen kanssaan sellainen kun hän haluaa mun olevan. Sitten olis kaikki hyvin. 

No eikös tämä ole juuri se, mitä me kaikki haluamme? Siitähän riidoissa on yleensä kyse, että yritetään ärisemällä ja huutamalla saada toinen ihminen tekemään kuten me haluamme. Että tulisipa toinen järkiinsä.

Vierailija
22/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi olla mukava, jos sinä haluat eron? 

Oletko tyhmä vai esitätkö vaan. Aloituksessa tarkoitetaan, kuten jokainen normaaliälyinen ymmärtää, sitä että jos mies ei kerran halua erota, niin miksi hän ei sitten ole mukava ja tee kaikkensa jotta ap peruisi eroaikeensa. Nythän mies suorastaan työntää aloittajaa poispäin vaikka sitä ei nimenomaan omien sanojensa mukaan halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä vai esitätkö vaan. Aloituksessa tarkoitetaan, kuten jokainen normaaliälyinen ymmärtää, sitä että jos mies ei kerran halua erota, niin miksi hän ei sitten ole mukava ja tee kaikkensa jotta ap peruisi eroaikeensa. Nythän mies suorastaan työntää aloittajaa poispäin vaikka sitä ei nimenomaan omien sanojensa mukaan halua.

Ap on tyhmä, kun vain uhkailee ja yrittää muokata miehestä mukavaa. Ap pelaa jotain peliä. 

Eiköhän mies sen eron halua, mutta ei viitsi tehdä sen eteen mitään, vaan haluaa vaimon hoitavan eron ja lähtevän. Kokemusta on. 

Vierailija
24/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on valmistautunut lähtöösi siitä lähtien, kun aloit epäillä avioliittoasi. Nyt hän vain haluaa uuvuttaa sinut.

Vierailija
25/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole sinulle velkaa yhtään mitään. 

Vierailija
26/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko uhkaus tämä jo oli? 

Vierailija
27/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kaikki ei ole normaaliälyisiä. Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. 

Vierailija
28/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole sinulle velkaa yhtään mitään. 

Miksi ap sitten olisi velkaa jatkaa liittoaan vastentahtoisesti.

Vierailija
29/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme manipulointia ja pelien pelaamista sinulta ap. Ilmeisesti luulet, että uhkailemalla erolla miehen käytös muuttuisi paremmaksi. Jos haluat eron, niin tee se. 

Vierailija
30/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusa se on pienikin kiusa. Eroa siinä nyt sitten kun kerran sitä haluat. 

Vierailija
31/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti suurin osa teistä yrittäisi mielyttää toista sitä, kun tämä haluaa erota? 

Vierailija
32/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex hoki tuota että ei halua erota vaikka tällä oli jo toinen. 

Vierailija
33/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on tyhmä, kun vain uhkailee ja yrittää muokata miehestä mukavaa. Ap pelaa jotain peliä. 

Eiköhän mies sen eron halua, mutta ei viitsi tehdä sen eteen mitään, vaan haluaa vaimon hoitavan eron ja lähtevän. Kokemusta on. 

Mies on luonnollisesti loukkaantunut. Ero on iso hylkäys. Siinä konkreettisesti ilmoitetaan toiselle, että et enää kelpaa minulle. Olisi tosi kummallista, että henkilö, joka erotetaan, muuttuisi vielä nöyräksi ja mukavaksi. Miksi ihmeessä? Hänethän on jo hylätty.

Mutta on sekin totta, että mies ei yleensä hae eroa, vaan jättää sen naisen tehtäväksi. Tässähän se on myös loogista, kun aloite eroon on tullut naiselta. Hoitakoot loppuun asti. Ei tämä ole miehen valinta.

Vierailija
34/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusa se on pienikin kiusa. Eroa siinä nyt sitten kun kerran sitä haluat. 

Jep. Toivotaan että ap löytää kumppanin joka sitten aiheuttaa ap:n exälle sitä kivaa pientä kiusaa. Onko se sitä parempaa kiusaamista, mies miehelle.

Vierailija
35/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti suurin osa teistä yrittäisi mielyttää toista sitä, kun tämä haluaa erota? 

No ei. Mutta en vaivautuisi myöskään tekemään asioista hankalampia.

Vierailija
36/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää alkaa kostamaan, jos toinen ei halua olla kanssasi. Kuvitteletko että hän rakastuu kusipäähän?

Vierailija
37/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies haluaisi miellyttää sinua, jos olet jo ilmoittanut, että aiot erota? Vai yritätkö manipuloida häntä uhkailemalla erolla?

Vierailija
38/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko uhkaus tämä jo oli? 

Näin tämä mies ajattelee. 

Hän ei yritä voittaa sinua takaisin emotionaalisesti; hän keskittyy jatkuvasti suojelemaan ylpeyttään. 

Hän saa sinut tuntemaan, että vaikka haluaisitkin jättää hänet, hän ei kumarra, myönnä virheitään tai pyydä anteeksiantoa. Hän ei koskaan myönnä olevansa väärässä. 

Hän yrittää näyttää vahvalta juuri nyt, mutta on äärimmäisen hauras.

Vierailija
39/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin pois miehen ollessa poissa. Hain eroa sitten. Ei itseä kannata kiusanteolle ja väkivallalle altistaa. Ei edes, vaikka kämppä oli mun vuokraama omissa nimissäni.

Salasin kaikki tietoni jotka salata voi.

Vierailija
40/90 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutin pois miehen ollessa poissa. Hain eroa sitten. Ei itseä kannata kiusanteolle ja väkivallalle altistaa. Ei edes, vaikka kämppä oli mun vuokraama omissa nimissäni.

Salasin kaikki tietoni jotka salata voi.

Mies, joka haluaa siun muuttavan pois, tekee elämästäsi vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme