Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko näin, että viisikymppinen mies kelpaa ainoastaan +65 naisille?

Vierailija
11.10.2024 |

Tuossa oli ketju jossa nelikymppiset naiset huolivat vain 10-20 v nuorempia miehiä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa kelle vaan jos on hyvät geenit elikkä näyttää nuorelta, on pitkä sekä toiset huomioonottava.

Vierailija
2/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on. Sun ikäiset naiset saa helposti nuorempia miehiä, niin ei ne viitsi ikäistensä ukkojen kanssa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa haluaa suunnilleen samanikäisen kumppanin. 

Vierailija
4/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näin on. Sun ikäiset naiset saa helposti nuorempia miehiä, niin ei ne viitsi ikäistensä ukkojen kanssa olla.

Juuri tätä kyselin, eli lähtökohtaisesti pitää viisikymppisen alkaa etsimään vanhempia naisia, vai ajateleeko 60-80 vuotiaat samoin, että 25:sta pitäisi saada?

Vierailija
5/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa kelpaa 20v naisille.

Vierailija
6/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä millainen olet. Jos olet pitänyt huolta itsestäsi, olet kohtelias, ystävällinen ja saanut lainasi/velkasi maksettua, et ole sairaloinen ja mielenterveytesi on kunnossa kelpaat kyllä ikäisillesikin. Nuorempia ei ehkä kannata yrittää, kokevat sinut papparaisena.

Vierailija
7/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pilaavat mainettaan niin ettei kukaan mies kohta enää kelpaa.

Miehet alkavat olla niin huonokäytöksisiä ja työllistäviä.

Mitä nainen miehestä hyötyy? Mies hyötyy vain naisesta. 

Ei kannata ottaa miestä. Mieluummin koira

Vierailija
8/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki tuntemani viisikymppiset miehet ovat naimissa ihan itsensä ikäisten naisten kanssa.

Vierailija
9/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis että viisikymppinen tajuaa jo olla laittamatta itseään liemeen. 

Vierailija
10/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa kelle vaan jos on hyvät geenit elikkä näyttää nuorelta, on pitkä sekä toiset huomioonottava.

Ei tarvitse olla pitkä mutta hauskannäköisyys on aina bonus. 

Vierailija
11/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pilaavat mainettaan niin ettei kukaan mies kohta enää kelpaa.

Miehet alkavat olla niin huonokäytöksisiä ja työllistäviä.

Mitä nainen miehestä hyötyy? Mies hyötyy vain naisesta. 

Ei kannata ottaa miestä. Mieluummin koira

Kyllä on laillista koiran ja naisen välinen lämpö, läheisyys ja ihan seksikin.

Oma koira nuolee ihanasti mulle orgasmeja ja välillä annan sen hypätä seljälle tassu tossut jalassa, ettei raavi.

On ihanaa tuntea, kun koira tulee, valtavasti siemennestettä ja penis turpoaa vähäksi aikaa valtavaksi, enne koiran vetäytymistä irti.

Suosittelen koiraa...

Vierailija
12/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aika paljon siitä millainen olet. Jos olet pitänyt huolta itsestäsi, olet kohtelias, ystävällinen ja saanut lainasi/velkasi maksettua, et ole sairaloinen ja mielenterveytesi on kunnossa kelpaat kyllä ikäisillesikin. Nuorempia ei ehkä kannata yrittää, kokevat sinut papparaisena.

Mutta mitäs kun ne nuoremmat ihan tyrkyttävät itseään ? Tulevat ehdottelemaan tapaamisia, tekevät aloitteen ?

Vierailija
13/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54-vuotias nainen, ja minulle kelpaisi 50-vuotias, 55-vuotias, 58-vuotias, 45-vuotias, 40-vuotias tai jopa 35-vuotias tai hui, ehkä jopa 60-vuotias mies. Ehkä kiinnostavimpia kuitenkin olisivat 50-55-vuotiaat.

Miehen pitäisi olla samalla tavalla "vanhentunut" kuin minä eli edelleen harrastaa ulkoilua ja liikuntaa, hänen pitäisi jaksaa kävellä kanssani päivä sienimetsässä tai lähteä vaikka 10 kilometrin lenkille kansallispuistoon tms. Moni 55-60-vuotias on aivan hyvässä kunnossa tuohon. Myöskään ajattelu ei saisi olla jämähtänyt vaan miehen pitäisi olla mieleltään virkeä, lähteä mukaan ennakkoluulottomasti eikä aina sanoa jokaiseen asiaan ensimmäisenä "ei".

Ei ikä naista tai miestä pilaa, elämäntapa tai asenne voi tehdä sen.

Vierailija
14/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on lyhyt ja syö omaa nenäräkäänsä? 

Vierailija
15/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri yksi tuttu 50 v mies jätti 65 naisen, kyllästyi.

Vierailija
16/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eini!

Vierailija
17/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 54-vuotias nainen, ja minulle kelpaisi 50-vuotias, 55-vuotias, 58-vuotias, 45-vuotias, 40-vuotias tai jopa 35-vuotias tai hui, ehkä jopa 60-vuotias mies. Ehkä kiinnostavimpia kuitenkin olisivat 50-55-vuotiaat.

Miehen pitäisi olla samalla tavalla "vanhentunut" kuin minä eli edelleen harrastaa ulkoilua ja liikuntaa, hänen pitäisi jaksaa kävellä kanssani päivä sienimetsässä tai lähteä vaikka 10 kilometrin lenkille kansallispuistoon tms. Moni 55-60-vuotias on aivan hyvässä kunnossa tuohon. Myöskään ajattelu ei saisi olla jämähtänyt vaan miehen pitäisi olla mieleltään virkeä, lähteä mukaan ennakkoluulottomasti eikä aina sanoa jokaiseen asiaan ensimmäisenä "ei".

Kuulostatpa mummolta, ei voi muuta sanoa. Olen siis samaa ikäluokkaa, eikä ole tullut mieleenikään etteikö kaikki tässä iässä harrastaisi ulkoilua ja liikuntaa ja jaksaisi kävellä ihan oikein 10 km ja sienestää. Kaikki tuntemani yli 70-vuotiaatkin tekevät noita, Jeesus sentään. 

Vierailija
18/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mä olen viisikymppinen nainen ja juuri aloittanut parisuhteen 58-vuotiaan miehen kanssa. Itseäni nuoremmat ei kiinnosta ollenkaan.

Vierailija
19/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatpa mummolta, ei voi muuta sanoa. Olen siis samaa ikäluokkaa, eikä ole tullut mieleenikään ettei

Äitini on 75 ja jokavuotisella ruskavaelluksellaan käveli edelleen 20 km päivämatkoja 20 kg rinkan kanssa. Yöpyi autiotuvissa, teltassa ei enää viitsi. 

Sanoi, että ainoa mistä iän huomaa on se, että ojien yli rinkan kanssa hypätessä tasapaino ei ole enää sama kuin ennen. 

Mutta onhan se kiva, jos 54-vuotias jaksaa kävellä 10 km. 

On ihan järkyttävää, millaisia rapakuntoisia pömppöpötsejä suomalaiset keskimäärin  on. 

Vierailija
20/23 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä kyselin, eli lähtökohtaisesti pitää viisikymppisen alkaa etsimään vanhempia naisia, vai ajateleeko 60-80 vuotiaat samoin, että 25:sta pitäisi saada? 

Itsestään huolehtiva,  siisti, työssäkäyvä,  sosiaaliset taidot omaava,  ei juoppo eikä rasisti.  Ei naisvihaaja tietenkään,  ei itsetunto-ongelmia.  Tervejärkinen ja normaaliksi luokiteltava viisikymppinen voi hyvin löytää oman ikäisensä vastaavanlaisen naisen, tai tietysti huonommankin jos sellaisen haluaa.

Itse erottuani  noin kymmenen vuotta sitten siirryin jo siihen vaiheeseen että mikään kotileikki ja parisuhdedraamat ei enää kiinnosta tippaakaan.  En siis halua niitä.  Tässä asetelmassa kyllä ne nuoremmat miehet ajaa ohi, koska heissä on paljon halukkaita tutustumaan näin kuusikymppiseen ja vanhempaankin koska meissä on paljon niitä jotka eivät aseta mitään  epärealistisia vaatimuksia.   Kun ei ole halua sitoutua, vain ottaa kevyesti ja nauttia elämästä nuorempi mies on siihen juuri sopiva. Hekään eivät odota mitään, heillekin riittää päivä kerrallaan-ajatus.

Nuoret miehet haluaa hyvin usein vain hauskanpitoa,  ei mustasukkaisuutta tai vaatimuksia tai kontrollia.  Ja sehän sopii ainakin minulle ja hyvin monelle tutulleni. 

Jos haet parisuhdetta ja jotain vakavampaa en osaa neuvoa.  Hyvin moni ikäisesi nainen on jo parisuhdekokeilut kokeillut ja eronnut. On oppineet mitä se riemu on ja nyt haluaa elää vapaana ja itsenäisenä.  Ja kun näin on, on helppo valikoida.  Ei tyydy muuhun kuin siihen sillä hetkellä parhaaseen.  Ei kompromisseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän