Mistä mahtaa johtua kun ilmoittaessani haluavani erota ja mies ei halua, sen sijaan että yrittäisi olla mukava, hän tekee kaikkensa että
asiat olisivat mahdollisimman hankalia. Ilmeisesti hän haluaa rankaista minua hankaloittamalla jokaista päivittäistä asiaa, mutta ei tajua sitä, että kun joudun selviämään kaikesta itse, johtaa se siihen etten todellakaan tarvitse häntä mihinkään. Luulisi että hän haluaisi tehdä tällaisessa tapauksessa itsestään hyvin tarpeellisen minulle sensijaan että tekee itsestään täysin tarpeettoman. Osaako joku kertoa mistä tämä johtuu. Toivoisin asiallisia kommentteja enkä palstan jatkuvaa nais v iha kommentointia. Ja tässä ei ole kyse siitä että mies olisi siksi hankala jotta ottaisin sen eron, vaan hän tosiaan ei halua erota.
Kommentit (62)
Miksi sä et vain nosta kytkintä ja lähde?
Vierailija kirjoitti:
Sinä uhkailet erolla, jotta mies olisi mukava, mutta hän ei haluakaan taipua sellaiseen?
Lukutaito. Muuta en edes viitsi kommentoida asioiden vääristelyysi.
Olet ilmoittanut haluavasi erota, mutta et tee mitään, jotta eroaisit ja mies tietää sen. Miksi ihmeessä hän olisi mukava, kun tietää, että sinusta ei ole edes niin yksinkertaiseen asiaan kuin eropaperin täyttämiseen netissä (käytännössä siis nettilomakkeen)? Ei hänellä ole tarvetta olla mukava, sinä et lähde kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat erota, mikset vaan eroa? Miksi odottelet jotain miehen käytöksen muuttumista, kun kerran olet päätöksesi tehnyt?
Mitä epärealistista hölynpölyä sinä höpötät? Vaikka työntekijä haluaisi irtisanoutua, hänellä on irtisanomisaika.
Olet loukannut miehen herkkää egoa. Ethän sinä tuollaisesta asiasta kuin erosta päätä.
Ota kamppeesi ja käy, suostumusta tai asiallista yhteistyötä on turha jäädä odottelemaan. Sellaista ei ole tulossa, kiusantekoa kyllä. Ei luonneviasta pääse.
Ihme pelaamista. Jos yaluat erota niin eroa. Ei siihen tarvitse puolisolta lupaa tai suostumusta.
Mikähän logiikka tossakin olevinaan että kuvitellaan mulqun muuttuvan miellyttäväksi kun sitä vähän uhkailee 🤣🤣 Taidatte olla kumpikin mulqquja.
No joo, mun exä haukkui ja solvasi mua sekä mulle että kaikille tuttaville, ja samaan aikaan vaati palaamaan kanssaan yhteen. Yritin siltä kysyä, että miksi ihmeessä se haluais olla mun kanssa, kun kerran olen niin kamala ja paha ja hullu. No, hänellä oli tähän ratkaisu - mun pitäis lakata olemasta sellainen ja olla kiltisti hänen kanssaan sellainen kun hän haluaa mun olevan. Sitten olis kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä et vain nosta kytkintä ja lähde?
Tämä mies on oikeassa, jos kohtelet häntä noin.
No, oletko tehnyt jotain konkreettista sen eteen?
Vierailija kirjoitti:
No joo, mun exä haukkui ja solvasi mua sekä mulle että kaikille tuttaville, ja samaan aikaan vaati palaamaan kanssaan yhteen. Yritin siltä kysyä, että miksi ihmeessä se haluais olla mun kanssa, kun kerran olen niin kamala ja paha ja hullu. No, hänellä oli tähän ratkaisu - mun pitäis lakata olemasta sellainen ja olla kiltisti hänen kanssaan sellainen kun hän haluaa mun olevan. Sitten olis kaikki hyvin.
Lol
Istut siellä norsunluun tornissasi odottamassa ja odottamassa , että mies hoitaa sen eron?
Sellainen sanonta on kuin "niin makaa kuin petaa". Miten ajattelit miehen käyttäytyvän, kun uhkailit erolla? Muuttuvan kiltiksi lampaaksi?
Miksi miehen pitäisi olla mukava, jos sinä haluat eron?
Siis mitä? Haluat, että mies auttaa sinua erossa? Tämä käytönnössä tarkoittaa mitä? Homman sen asunnon, pakkaa, soittaa muuttoauto, yms?!
Mitä v itt ua? Miehen pitäisi mielistellä sinua, että perut eron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat erota, mikset vaan eroa? Miksi odottelet jotain miehen käytöksen muuttumista, kun kerran olet päätöksesi tehnyt?
Mitä epärealistista hölynpölyä sinä höpötät? Vaikka työntekijä haluaisi irtisanoutua, hänellä on irtisanomisaika.
Estääkö harkinta-aika jotenkin eroamasta? Voit ottaa kaikki eron käytännön askeleet heti. Voit muuttaa pois, jakaa omaisuuden, vaihtaa nimen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta. Eron pystyy hoitamaan parissa päivässa ja työpaikallakin pystyy sopimaan ettei sitä irtisanomisaikaa ole. Aikuisuus on vastuuta, ei paikka, johon ihmiset tulevat esittämään joululahjalistoja siitä, kuinka muiden heitä pitäisi kohdella.
Vielä enemmän ongelmia tulee, jos mies on itsepäisesti päättänyt, että me emme eroa. Takertuu ja alkaa uhkailla ja käyttäytyä aggressiivisesti. Silloin ainoaksi keinoksi jää lähteä salaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen sanonta on kuin "niin makaa kuin petaa". Miten ajattelit miehen käyttäytyvän, kun uhkailit erolla? Muuttuvan kiltiksi lampaaksi?
Hän on mies, joka rakastaa väittelyä ja jolla on äärimmäisen herkkä itsetunto. Jos haluat jättää hänet, hän yrittää nöyryyttää sinua.