Kuka nykyään uskaltaa syödä voita, juustoja ja kermaa?
Nehän on täynnä kovia valtimoita kovettavia ja tukkivia epäterveellisiä rasvoja. Kovat rasvat tappaa!
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaustoiminto ei siis toimi yhtään.... hienoa.
Liian lhaisilla ldl- tasoilla ihmiset kuolevat syöpään, siksi siellä ei ole tilastoituja sydänkuolemia.
LDL ei korreloi mitenkään sydänkuolemien kanssa vaan paras mittari on triglyt/HDL suhde. Ja sen saa tappiin syömällä hiilihydraatteja. Puska haukkui väärää puuta ja kusi suomalaisten kintuille.
Itselläni tuo suhde on 0.43. Hiilihydraattipainotteisesti syön. En tiedä saisinko sitä painettua alas muuttamalla ruokavaliota, mutta kaikkien lähteiden mukaan tuo arvo on erinomainen jo nyt.
Määrä ratkaisee. Ap:kin nuollut ja niellyt syntyessään äitinsä emätinlimaa eikä kuollut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaustoiminto ei siis toimi yhtään.... hienoa.
Liian lhaisilla ldl- tasoilla ihmiset kuolevat syöpään, siksi siellä ei ole tilastoituja sydänkuolemia.
LDL ei korreloi mitenkään sydänkuolemien kanssa vaan paras mittari on triglyt/HDL suhde. Ja sen saa tappiin syömällä hiilihydraatteja. Puska haukkui väärää puuta ja kusi suomalaisten kintuille.
Itselläni tuo suhde on 0.43. Hiilihydraattipainotteisesti syön. En tiedä saisinko sitä painettua alas muuttamalla ruokavaliota, mutta kaikkien lähteiden mukaan tuo arvo on erinomainen jo nyt.
Tuon perusteella ei ole syytä tehdä mitään, mutta monella hiilarien mussuttajalla on. Alle 0,5 on hyvä ja alle 1 kohtuullinen suhde.
Niin ja muuten puhdas luonnontuote pilattu lisäämällä karrageenia
Vierailija kirjoitti:
Niin ja muuten puhdas luonnontuote pilattu lisäämällä karrageenia
Kannattaa syödä luomua niin ei ole lisäaineita.
Mitä vittua se sinulle kuuluu, mänttipää? Tunge vaan ne itusi vaikka peräsuoleesi
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua se sinulle kuuluu, mänttipää? Tunge vaan ne itusi vaikka peräsuoleesi
Saako liukastaa idut voilla kuitenkin?
Jokainen uskaltaa sen verran kuin uskaltaa. Tuskin on olemassa mitään yleispätevää uskallusrajaa.
Toiset uskaltavat kiivetä korkeammalle kuin toiset, ja joitakin pelottaa esim kova vauhti tai ahtaat paikat. Ihmiset uskaltavat eri asioita eri verran.
Vierailija kirjoitti:
Kookosrasva ei ole niin terveellistä, kuin voi.
Rypsiöljy, auringonkukkaöljy, margariini ovat tapettuja rasvoja.
Voita ei mikään voita.
Oletkos nyt lukenut jenkkisivuja liikaa? Kannattaa tutkia mikä ero kasvirasvoilla on Suomessa ja rapakon toisella puolella.
Höpö, höpö. kasviöljyt ovat epäterveellisiä, pois lukien kylmäpuristettu oliiviöljy. Nämä dunningkrugerit, joiden terveystietous on peräisin ylösalaisin olevasta ravintopyramidista ja erilaisten "asiantuntijoiden" viikoittain vaihtuvista ravintosuosituksista, toistelevat näitä uskonkappaleita ja sairastelevat vähän väliä.
Olen itse huomannut, kun olen alkanut käyttää normaalisuolaista voita ruoanlaitossa ja leivän päällä, olo on ollut paljon parempi kuin aikaisemmin, jolloin en voita käyttänyt. Ateriat tuntuvat täyttävimmiltä ja nälkä ei aterioiden välillä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö. kasviöljyt ovat epäterveellisiä, pois lukien kylmäpuristettu oliiviöljy. Nämä dunningkrugerit, joiden terveystietous on peräisin ylösalaisin olevasta ravintopyramidista ja erilaisten "asiantuntijoiden" viikoittain vaihtuvista ravintosuosituksista, toistelevat näitä uskonkappaleita ja sairastelevat vähän väliä.
Olen itse huomannut, kun olen alkanut käyttää normaalisuolaista voita ruoanlaitossa ja leivän päällä, olo on ollut paljon parempi kuin aikaisemmin, jolloin en voita käyttänyt. Ateriat tuntuvat täyttävimmiltä ja nälkä ei aterioiden välillä vaivaa.
Mihin ihmeeseen perustat väitteesi kasviöljyjen epäterveellisyydestä, omaan mutuunko? Siihen että olosi on kylläisempi?
Vierailija kirjoitti:
D u n n ingkru gereita ovat juurikin ne, jotka luule vat tietävänsä paremmin kuin vuosikausia alalla toimineet ja aihetta tutkineet ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotkut jotka eivät välitä terveydestään yhtään.
Kyllähän kovia rasvoja voi syödä. Se miten paljon, on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön, juustoja paljon, myös rasvaista lihaa, mutta yleensä margariinia voin sijaan. Hoikka olen aina ollut.
Hoikkakin voi tietämättään olla tikittävä aikapommi. Onko kolesteroliarvosi kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D u n n ingkru gereita ovat juurikin ne, jotka luule vat tietävänsä paremmin kuin vuosikausia alalla toimineet ja aihetta tutkineet ihmiset.
Kaltaisesi Iltapäivälehdistä ravinto-oppeja ottava menee metsään, kun luulee saavansa oikeita ohjeita "asiantuntijoilta" Tässä esimerkki, kun ns. asiantuntija kehuu teollisesti valmistettua margariinia.
https://www.is.fi/terveys/art-2000009951686.html
En tykkää voin ja punaisen maidon mausta, rasvaiset juustot ei myöskään maistu. Karmeinta on pekoni ja läski. Söisin ehkä mutta en pidä niistä. Muuten olen sitä mieltä, että geenit määrittelevät ihmisen eliniän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesi Iltapäivälehdistä ravinto-oppeja ottava men
Ulkomaisista tutkimuksista otan oppini.
100 v anoppini syönyt koko ikänsä😅
Niin, nyt vain on niin että sinä et tyhmänä pysty erottamaan sitä kuka on tyhmä ja kuka ei.