Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka nykyään uskaltaa syödä voita, juustoja ja kermaa?

Vierailija
31.01.2026 |

Nehän on täynnä kovia valtimoita kovettavia ja tukkivia epäterveellisiä rasvoja. Kovat rasvat tappaa! 

Kommentit (223)

Vierailija
221/223 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu hevonveetä sulle eikä mulle.  😝😝😝😝

Veetäkö täällä olet!

Vierailija
222/223 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kerro minkälainen rasva "kovettuu" suonissa 37 asteen lämpätilassa ?

Mä en oo sellasta rasvaa vielä nähny. Tuos lämpätilas on aika juoksevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/223 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoot. En todellakaan ala käyttämään mitään ihmisravinnoksi kelpaamattomia, karmean makuisia kasvirasva sotkuja yms hirvityksiä. Hyi saatana. En myöskään todellakaan pelkää voita, kermaa enkä muitakaan oikeita ja aitoja ruoka-aineita. En ole koskaan ollut grammaakaan ylipainoinen, kerran vuodessa otetaan laaja verenkuva työn vuoksi ja arvoni ovat täyttä priimaa vielä 50 ikävuodenkin kohdalla. Jos siis kupsahdan kuolleena lattiaan siksi että nautin ruoasta joka maistuu hyvälle ja minulla on voita tuon leipomani sämpylän päällä niin antaa mennä vaan, aivan sama, oli sen arvoista nautti tämä 50 vuotta. 

Kaikenlaisia lääkärien propagoimia elämäntaparemontteja kannattaa vältellä. Enoni veti pari askia tupakkaa päivittäin, ruokana kunnon siankylkeä ja makkaraa sekä kyytipojaksi kossua. Lääkäri kehotti jättämään tupakan ja kossun pois sekä vaihtamaan sapuskan johonkin terveysleseisiin ja vihanneksiin. Ei mennyt kauaakaan uudella elämäntavalla kun henkensä heitti, vain 42-vuotiaana. Älkää uskoko terveysintoilijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi