Teinkö jotain väärin salilla vai mitä minulle tapahtui?
Olin siis edellispäivänä salilla pitkästä aikaa, en tehnyt kovin kovaa treeniä, aikaakaan ei mennyt paljon, kunhan totuttelin taas
mitkään lihakset eivät edes tulleet kipeäksi joten en kovin treenannut, MUTTA pillun vierestä kun lähtee ne paksut " jänteet" niin ne ovat niin kipeät etten pysty kävelemään. Mitä niille on käynyt? olin siinä laitteessa missä istutaan jalat haarallaan ja työnnetään jalkoja auki ja laite palautuu kiinni, siis sisäreisille.
Mitä voin noille jänteille tehdä jotta pystyn taas kävelemään? teinkö laitteessa jotain väärin kun sain nuo jänteet enkä lihaksia kipeäksi
pliiiiis vastatkaa, menossa tänään taas salille ja saan tehdä pelkästään yläkroppaa kun muuhun en pysty
Kommentit (5)
eikä muualta satu kuin siitä, tavallista lihaskipua en ihmettelisikään mutta tuntuu kuin olisin nukkunut haarat levällään =(
molemmat jänteet ovat niin kipeät etten pääse kunnolla kävelemään, auttaisiko joku mobilat tms?
nyt on tilanne se etten pysty kunnolla edes kävelemään, portaita en pysty nousemaan ollenkaan. Jalkaa en saa ylös nostettua yhtään. Koska lääkäriin? jos se jänne on revennyt tms! Pahemmaksi menee kokoajan vaan
Lihakset eivät ole vieläkään yhtään kipeät
jänteet pillun vieressä eli NIVUSET! ihan normaalia kipua kun alat tehdä läskistä lihaksia!!
-urheilija
Kivuntunne on vähän erilainen eri lihasryhmissä.
Jos sinulla ei ole erityistä syytä treenata lähentäjiä koneessa, jätä laite pois ohjelmastasi. Ne alueet, joita haluat kiinteyttää, on huomattavasti tehokkaampaa treenata perusliikkeillä kuten kyykyllä ja maastavedolla.
Menee ohi itsestään. Teet pari päivää muita lihasryhmiä ja sitten varovasti taas näitä kipeytyneitä. Pienet painot ja pitkät toistot.