Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni soitti yöllä baarista kotiuduttuaan

Vierailija
29.04.2007 |

(asumme vielä hetken aikaa eri osoitteissa käytännön syistä) ja kiusottelin häntä siitä että oliko baarissa ihania tytsyjä. Vastasi hellyyttävänä humalapäissään: " tiedät kulta ettei kukaan ole niin ihana kuin sinä" . Tuntui ihan mielettömän hyvältä, sillä olen raskaana ja valaan kokoinen! Olo on kaikkea muuta kuin ihana. Muistin taas miksi hänen kanssaan elämäni jaan ja miksi häntä rakastan. Tunteet pinnassa näin raskausaikana, heh :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppia ap:lle! Itsekin tunnen useita etäsuhteessa eläviä jotka sitten lopulta päässeet samaan kaupunkiin.

Vierailija
42/44 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos täydentävästä vastauksestasi! Ja kiitos onnitteluista. Ja ymmärrän kyllä että kaikilla ei tosiaan ole hyvää suhdetta, tosin saattaahan tämä meidänkin tilanteemme muuttua vielä ajan kuluessa. Kaikki on mahdollista ja realistina otan myös sen huomioon. Onnea myös teille ja suhteellenne, olkaa onnellisia!

51: Meillä lapsettomuus on ollut kipeä asia eikä ole millään lailla liittynyt siihen että asumme eri kaupungeissa. Syyt siihen ovat olleet ihan jossain muualla ja siihen liittyy useampi ikävä kokemus. Nyt olen jo niin pitkällä, että uskallan iloita tulevasta vauvasta ja miehestäni, joka jaksaa leperellä minulle vaikka itse tunnen oloni vähemmän hehkeäksi tällä hetkellä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoin miehelle mm. että minun on ikävä häntä ja rakastan häntä jne. Enkä ollut kuljettanut käsiäni kenenkään muun miehen reisillä sitä ennen.

Vierailija
44/44 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin selväksi tein niille, jotka jotain käsien kuljettelua olisivat ajaneet takaa, että minun " käteni ovat sidotut" ...

Tällä palstalla oikeasti surffaillessa tulee ihan kauhu siitä, miten huonoja ihmissuhteita ihmisillä on! En minäkään mitkään ruusunpunaiset lasit silmillä kulje, ja on minunkin elämääni (ja nykyiseenkin suhteeseen) mahtunut vaikeampia jaksoja, mutta mun mielestä ainoa oikea syy olla ihmissuhteessa on siksi, että RAKASTAA toista ja haluaa olla juuri sen toisen ihmisen kanssa. Mieheni on samaa mieltä. Että jos oikeasti haluaa olla jonkun toisen kanssa niin paljon, ettei pysty pidättäytymään, niin silloin on jo se pohja poissa siitä alkuperäisestäkin suhteesta, ja sen voi lopettaa mieluummin kuin pettää.

Minä olen parisuhteessani siksi, että se tekee minut onnelliseksi. Olen ollut ennen tätä suhdetta monta vuotta sinkkuna, eikä siinä ollut mitään vikaa. Suhde tuo elämääni jotain lisää ja nimenomaan jotain hyvää, jos se tekisi minut onnettomaksi, epäileväiseksi, katkeraksi jne. olisin sitten mieluummin yksin.

Ainakin tässä palstassa on se hyvä puoli, että tulee arvostaneeksi omaa miestään ja ihmissuhdettaan enemmän...

49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä