Mieheni soitti yöllä baarista kotiuduttuaan
(asumme vielä hetken aikaa eri osoitteissa käytännön syistä) ja kiusottelin häntä siitä että oliko baarissa ihania tytsyjä. Vastasi hellyyttävänä humalapäissään: " tiedät kulta ettei kukaan ole niin ihana kuin sinä" . Tuntui ihan mielettömän hyvältä, sillä olen raskaana ja valaan kokoinen! Olo on kaikkea muuta kuin ihana. Muistin taas miksi hänen kanssaan elämäni jaan ja miksi häntä rakastan. Tunteet pinnassa näin raskausaikana, heh :)
Kommentit (44)
Varsinkin loppuraskauksissa, jolloin muutenkin nukuin päin helvettiä, niin siihen vielä kännisen äijän sössötykset ja yöuniin katkos, niin piru olisi irronnut.
Itse pyysin miestäni ilmoittamaan että milloin kotiutuu ettei tarvitse olla huolissaan. Eli minun pyynnöstäni soitti. Ja olen nukkunut raskauden aikana niin hyvin, ettei herääminen soittoon haittaa.
24: Kyllä se arki varmasti meillekin vielä kuvioihin tulee ja lepertelyt vähenee. Tietenkään sitä en toivo! Mutta nyt nautin tästä ja tosiaankin tämä raskaus saa mielen tosi herkäksi :)
Ap
Pidä ap miehestäsi kiinni ja olkaa onnellisia! Ihanalta mieheltä kuulostaa!
Olen huomannut saman, täällä kaikki saa niin kovin negatiivisen vastaanoton.
Kiitos, pidän kiinni toki! :)
Ap
ja saatte vauvankin vielä.
onnea loppu raskauteen, sitten kun aika koittaa synnytykseen ja vauva-aikaan :)
Vai onko miehelläsi tapana kadota baarireissuilla teille tietymättömille, että tarvitsee olla erityisen huolissaan?
Vierailija:
Vai onko miehelläsi tapana kadota baarireissuilla teille tietymättömille, että tarvitsee olla erityisen huolissaan?
saatika sitten jos kyseessä olisi mieheni -ei ap-
kiitos kovasti, pari kuukautta on jäljellä h-hetkeen. Jo kovasti sitä ja vauva-arkea odotellessa!
35: Ei ole tapana kadota reissuilla. Näytin miehelleni tämän ketjun äsken ja totesi, että soitti sen takia kun ei jaksanut tekstiviestiä näpytellä. Minulle on ihan sama soittaako vai laittaako viestin, herään siihen joka tapauksessa. Itsekin aina ilmoitan kun kotiin tulen, meillä se on ihan normaalia.
Ap
Vierailija:
saatika sitten jos kyseessä olisi mieheni -ei ap-
Miksi asutte ' käytännön syistä' eri kaupungeissa jos etäisyyttä ei kuitenkaan sen enempää ole?
Vierailija:
Minulle on ihan sama soittaako vai laittaako viestin, herään siihen joka tapauksessa. Itsekin aina ilmoitan kun kotiin tulen, meillä se on ihan normaalia.Ap
Ajattelin, että toinen asuu vaikka töiden vuoksi Helsingissä ja toinen jossain Porissa tms, mutta tehän asutte ilmeisen lähellä toisianne, jos mies on ollut yön kotonaan ja nyt on luonasi. Tuskin mies on aamuviideltä lähtenyt ajamaan luoksesi, etenkin jos on ollut eilen baarissa.
Asiahan ei minulle kuulu, mutta miksi ette asu yhdessä?
Kylläpäs tämä nyt herättää ihmettelyjä :)
Miehelläni on myös omassa kodissaan tietokone, jolta pääsee tänne av-palstalle ;) Kyllä meillä on etäisyyttä useampi sata kilometriä.
40: kuten sanoin, asumme vielä hetken käytännön syistä eri kaupungeissa. Tulemme kyllä asumaan yhdessä kun vauva syntyy ja siitä eteenpäin ihan perheenä.
Ap
Vierailija:
Kylläpäs tämä nyt herättää ihmettelyjä :)Miehelläni on myös omassa kodissaan tietokone, jolta pääsee tänne av-palstalle ;) Kyllä meillä on etäisyyttä useampi sata kilometriä.
40: kuten sanoin, asumme vielä hetken käytännön syistä eri kaupungeissa. Tulemme kyllä asumaan yhdessä kun vauva syntyy ja siitä eteenpäin ihan perheenä.
Ap
Mieheni asuu opiskelupaikkakunnallaan, olemme asuneet näin jo useamman vuoden. Tänä keväänä hänen opintonsa loppuvat ja muutamme yhteiseen asuntoon.
Juuri näiden tosikkovastausten takia tämä on meille yhteinen hupi. Aika monen mies täällä varmasti surffailee.
Ap
Sanoiko ap jossain vaiheessa, että mies on nyt hänen luonaan? saattoihan hän näyttää ketjun vaikka mesen välityksellä tms. Ja mikäs ihme se nyt on, jos pariskunta vaikka töiden takia asuu VÄLIAIKAISESTI eri kaupungeissa. Ap nimenomaan sanoi, että asutaan " vielä toistaiseksi" eri osoitteissa...vauva on yhdessä yritetty ja yhteen ollaan muuttamassa, baari-illan jälkeenkin soitetaan toiselle huppelissa ja kerrotaan, että toinen on ihana. Minusta tuo on hienoa.
Itse olen ollut avomieheni kanssa 3,5 vuotta, ja kyllä hän ainakin sanoo minulle tuollaisia asioita (ja paljon " pahempaakin" lässytystä) ihan päivittäin, ja selvinkin päin. Useinkin olen juuri " hänen ihanansa" ja hän on minun. Herranen aika, eipä tullut mieleen, että hän sitten varmaan näin minulle puhumalla peittelee sitä omaa huonoa omaa tuntoaan...Taitaa ukko pettää sitten oikein roppakaupalla. Huoh! Ja minä olin muuten itse eilen baarissa neljään asti, ja mies on jopa toisessa maassa tällä hetkellä, ja silti suhde toimii ja kukoistaa. Me kun voimme viettää iltaa tai jopa matkustaa ilman toisiamme, ilman että pitää pelätä pettämisiä tai muita. Oli muuten kiva nähdä kavereita, ottaa pari drinkkiä, tanssia ja jutella kuulumisia. Kaksi miestä minua yritti iskeä illan aikana, mutta kummallekin sanoin saman tien olevani suhteessa. Miehenkin kanssa juttelin puhelimessa yön aikana, ja juuh, kyllä lässytettiin toisillemme. Sanoin miehelle mm. että minun on ikävä häntä ja rakastan häntä jne. Enkä ollut kuljettanut käsiäni kenenkään muun miehen reisillä sitä ennen.
Onnea sulle ap miehestäsi, rakkaudestanne ja tulevasta perheenlisäyksestä. Ikävä kyllä kaikilla ei ole yhtä hyvä suhde, ja se aiheuttaa katkeruutta...
Vierailija:
Juuri näiden tosikkovastausten takia tämä on meille yhteinen hupi. Aika monen mies täällä varmasti surffailee.Ap
25
onpa harmi kun kaikki ei elä yhtä täydellistä elämää, kuin sinä!
24