Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oletko koskaan jäänyt " sairaana" pois töistä ihan vaan siksi, että ei ole huvittanut mennä töihin?
29.04.2007 |
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kohtelivat muutamaa työntekijää (myös minua) mielestäni todella epäoikeudenmukaisesti. Siinä sitten hieman " venytin" flunssaa, sain kolme päivää saikkua. Hyvällä omallatunnolla " sairastelin" kolme päivää :) Ja voisin tehdä saman uudelleenkin!