Hölmö rakkaus ov.
Sanokaa mitä tehdä!!! 4 vuotta kestänyt avosuhde. Olen 25v. ja opiskelen vielä... Minulla on hyvä avokki: komea, fiksu, eteenpäinpyrkivä jne... Meillä kaunis koti ja kolme koiraa. Vanhempiini en oikein voi tukeutua, joten mieheni on kaiken perustani.
Silti: tästä puuttuu SEKSI! Henkinen yhteys. Olemme näin nuoria ja kemiat ei pelaa. Olen suoraan lukiosta muuttanut edellisen avokin luo ja sieltä tämän kanssa eli minulla ei ole koskaan ollut omaa kotia, olen aina tukeutunut mieheen.
Olen ihastunut yhteen toiseen nuorempaan mieheen. Sekin kertoo etten ole tyytyväinen tässä suhteessa. Toisinaan haaveilen, että eroaisin tästä kämppissuhteesta ja hankkisin ihan oman kodin. Pelkään miten selviän rahallisesti, koirien kanssa ja teenkö elämäni munauksen. Tämän miehen kanssa voisin turvallisesti ja fiksusti perustaa perheen tulevaisuudessa, äähhh jos nyt jo 25v pyörii tämmöisiä ajatuksia päässä niin ??
Kommentit (9)
tunteet on kuihtunut johonkin...
4 kiitos asiallisesta vast! eikö kukaan muu ole eronnut vaikka periaatteessa kaikki olisi ollut hyvin?
ap
vielä itsenäistyä kunnolla, kun muutit kotoa suoraan miesystäväsi luokse. Joten mieleäni kunnon pesäero näyttäisi teille vieläkö sitä vanhaa kipinää löytyy ja voisit rauhassa miettiä, mitä itse elämältä haluat.
niin söpö, trendikäs, täysin erilainen kuin mieheni...
olen -81 ja tämä ihastukseni on -84!! onko liian suuri ikäero, nainen 3v vanhempi!? vaikuttaako yhteiskunnallinen asema/ status suhteeseen? minun pitäisi kovaa vauhtia luoda uraa ja sitten menen rakastumaan tälläiseen nuorempaan kolliin, joka on vain trendikäs ja komea!!
auttakaa mua!!
Sinähän olet vieläkin nuori ja voit tehdä aivan mitä vaan. Sinulle varmaan tekisi hyvää aikalisä tuossa nykyisessä suhteessasi. Aikalisän aikana saisit miettiä mitä oikeasti tahdot elämältä. Teillä ei onneksi ole lapsia ja sen takia aikalisä kannattaa ottaa nyt.
Ihastuminen vakituisen parisuhteen aikana on normaalia. Moni hyvä parisuhde muuttuu vuosien aikana kaverisuhteeksi, jos suhteesta ei pidetä huolta ja nähdä sen eteen vaivaa. Ihastuminen toiseen voi olla esim. kaipuuta kadonneeseen nuoruuteen (sinä tosin olet edelleen nuori) tai ihan vaan ihastumista toisen ihmisen sellaisiin piirteisiin, joita ei vakikumppanissa ole. Valinta on sinun. Tahdotko herätellä henkiin rakkauden nykyisen kumppanin kanssa vai lopettaa sen? Jos menet uuteen suhteeseen, niin et voi tietää kestääkö se. Millaista olisi arki toisen kanssa? Ruoho ei ole aidan takana vihreämpää.
Jos olisin sinä, niin en tekisi mitään äkkiliikettä. Jos nykyinen mies on kaikin puolin hyvä, niin yrittäisin herätellä sitä romantiikkaa. Kenties joku parisuhdekurssi tai -leiri? Joka tapauksessa juttele miehesi kanssa. Ole reilu, äläkä ainakaan petä. Ennemmin reilusti jätä.
Vierailija:
Ole reilu, äläkä ainakaan petä. Ennemmin reilusti jätä.
MUTTA vuosi on taas vierähtänyt samassa tilanteessa!! edelleen sama nuorempi ihastus mielessä!!! 16 ymmärsit juuri tilanteen mutta tuo on vaikeaa, koska itse en osaa sitä päätöstä tehdä. vaihtoehdot on tasan ne:
1) hieman tyytymättömänä tässä huipun miehen kanssa turvallisesti ja fiksusti ilman seksiä jne
2)heittäytyä IHAN TYHJÄN PÄÄLLE, elämään yksin, ihastuksen kanssa? katua ehkä koko elämä
Vierailija:
MUTTA vuosi on taas vierähtänyt samassa tilanteessa!! edelleen sama nuorempi ihastus mielessä!!! 16 ymmärsit juuri tilanteen mutta tuo on vaikeaa, koska itse en osaa sitä päätöstä tehdä. vaihtoehdot on tasan ne:
1) hieman tyytymättömänä tässä huipun miehen kanssa turvallisesti ja fiksusti ilman seksiä jne
2)heittäytyä IHAN TYHJÄN PÄÄLLE, elämään yksin, ihastuksen kanssa? katua ehkä koko elämä
Onko se nuorempi mies kiinnostunut sinusta? Onko hän oikeasti potentiaalinen ehdokas vain vain unelma, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa? 3v ei sinänsä ole paha ikäero noinkaan päin :) , mutta tahtooko tämä mies sitoutua sinuun vai ei? Haluatko sinä sitoutua kehenkään vai tahdotko vain seikkailua tylsäksi käyneeseen arkeen?
Miksi ei ole seksiä? Eikö mies halua, vai etkö sinä halua? Teettekö mitään yhdessä? Juttele miehesi kanssa. Ehkä hänkään ei ole tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Kannattaisi varmaan yrittää vielä.
Ainakin olisit sitten yrittänyt.
Vierailija:
niin söpö, trendikäs, täysin erilainen kuin mieheni...olen -81 ja tämä ihastukseni on -84!! onko liian suuri ikäero, nainen 3v vanhempi!? vaikuttaako yhteiskunnallinen asema/ status suhteeseen? minun pitäisi kovaa vauhtia luoda uraa ja sitten menen rakastumaan tälläiseen nuorempaan kolliin, joka on vain trendikäs ja komea!!
auttakaa mua!!
kokeilemaan yksinoloa. Nuorihan sinä vielä olet ja selviät kyllä. Myöhemmin voi harmittaa, jos et katsonut mitä muuta elämällä on tarjottavana.
Jos olisit kirjoittanut, että teillä on kolme lasta eikä kolme koiraa, niin vastaisin ehkä eri tavalla.