Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?

Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ja on  koko ajan ollut mahdollisuus luoda ystävyys- ja rakkaussuhde sellaisen ihmisen kanssa, joka kiinnostuu sinusta.

Parisuhde ja kiintymysseksi ei ole ikinä yksipuolista, eikä se ole antamista.

Mikä lie sitten tekosyysi siihen ettet ole kyennyt sellaista suhdetta luomaan. Jokin vääristymä omassa mielessäsi.

Vierailija
2/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole sun mahdollisuuksia vienyt paitsi sinä itse.

Ihmissuhteita opetellaan syntymästä saakka. Mikset sinä ole oppinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaisin Dacian, jos on varaa Mersuun?

Vierailija
4/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä tuo kysymys sille ihmiselle, josta olet kiinnostunut. Sillä se selviää.

Vierailija
5/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies itse😂

Vierailija
6/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v incel on toivoton tapaus. Varsinkin jos mies niin köyhä ja tyhmä, ettei osannut mennä 20-vuotiaana hakemaan seksiä ammattilaisilta (nuoret ilotytöt).

Vierailija
7/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en. Oma historia on sen verran värikäs ja nykyään tiedän mitä haluan ja mitä en. Tuntuisi pöljälle aloittaa suhde jonkun kanssa joka on vähän hukassa sen suhteen mitä pitäis tehdä. Toki jos vastassa olisi täysin poikkeuksellinen mies joka olisi se täydellinen oikea niin sit varman juu. 

Siskoani ei kiinnostaneet miehet. Opiskeli pitkälle, keskittyi uraansa. Havahtui nelikymppisenä että kappas olisi kiva löytää mies ja saada perhe. Ei ollut ikinä seurustellut eikä kyllä ollut hänen mieskään, tutustuivat netissä. Yhdessä olleet 7v ja 2 lasta heillä. Ovat onnellisia ja niin rakastuneita. 

Vierailija
8/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kiinnostunut ihmisestä muuten ja kokisin, että muuten elämässä sovitaan yhteen ja sitten kävisi/varmistuisi tuo seurusteluhistoria, niin en sen takia lopettaisi seurustelua. Mutta silloin se ei ole myöskään mitään "mahdollisuuden antamista" mitä se edes tarkoittaa? Mahdollisuuden mihin? Suhteissa ei ole niin, että toinen antaa ja toinen saa, vaan jaetaan yhdessä asioita. Yksipuolisesti en anna mitään ja jos tulee sellainen "voi miten säälittävä raukka" niin ei sellainen kiinnosta. Eikä se, että hän olisi kiinnostunut vain kokemuksista eikä minusta eli olis ihan sama kuka nainen on, kunhan on joku. Mutta sen kyllä huomaa tutustuessa pian.

Vierailija
9/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pitämään tuon omana tietonasi. Käy harjoittelemassa ammattilaisella pari kertaa, niin saat vähän itsevarmuutta ja kokemusta. Ja jos nainen kyselee entisistä suhteista niin sanot että joitain suhteita on ollut mutta että et tykkää puhua menneistä. Itse aloin seurustella ensimmäistä kertaa vasta 33v, tuota ennen olin käynyt vain maksullisilla. Nainen ei epäile mitään.

M36

Vierailija
10/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikointi taitaa jo kertoa, miksi olet tässä tilanteessa. Ei ihmissuhteille anneta mahdollisuuksia, vaan tutustutaan kiinnostavaan ihmiseen, jonka kanssa haluaa viettää aikaa.

Vierailija
11/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy kipinää, niin tottakai!

Vierailija
12/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Jotain perustavanlaatuista vikaa melko varmasti on, eikä kaikki sellaiset näy kuin viiveellä.

Vierailija
13/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa koskisi sinuun. 40 vuotta ollut aikaa ja kaiken olet sössinyt

Vierailija
14/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa vallanottavan narsistin. Naisia kiehtoo lempeilyn ja henkisen väkivalan vaihtelu suhteessa. Matkoja ja lemmenosoituksia sekä hakkaamista ja kuriistamista.

Vierailija
15/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v incel on toivoton tapaus. Varsinkin jos mies niin köyhä ja tyhmä, ettei osannut mennä 20-vuotiaana hakemaan seksiä ammattilaisilta (nuoret ilotytöt).

Huokaus. - Onko meidän miesten arvostus siis verrannollinen siihen, kuinka paljon olemme harrastaneet seksiä naisten kanssa?  - Ja miks se menee usein naisten kohdalla päinvastoin; eli mitä enemmän naisella on ollut seksikumppaneita, niin häntä halveksii ja arvostelee niin miehet kuin muut naiset.

Itse en ole isommin seksiä harrastanut naisten kanssa mutta vaikka olisin enemmänkin niin koen jotenkin vastenmielisenä niin miehet kuin naiset, joilla tapana julksiesti avautua mista seksikokemuksistaan. - Joo sanokaa vain, että olen tämän vuoksi vain katkera incel. 

Päinvastoin olen helpottunut siitä, ettei moisia avautumisia ole tarvinnut vuosiin kuunnella, eikä onnekseni oikeastaan koskaan ole tarvinnut kuulla mitenkään erityisen paljon. - Lähinnä palaa mieleeni opiskeluaikaiset saunaillat, jolloin osa miehistä halusi retostella naisseikkailuillaan ja seksikokemuksillaan luulivat kai olevansa isopimakin ja sankareita. Joo. Kyllä varmasti olivaty saaneet maoni heistä useammin kerran madollisuuden harrastaa seksiä kuin minä? Olinko kade. - Ehkä. Mutta en ole enää enemmän vähän naurattaakin kun ajattelee sitä mieletöntä uhoa ja tarvetta päteä mikä heillä silloin oli.   

Kenties se, ettei itselläni ole ollut tarvetta moiseen elvitelyyn ja uhoon on pitänmyt niin vähän kokeneena kuin on pitänyt mutta en ajatellut sen vuoski marttyyriksi ryhtyä ja tai  aloittaa naisten halveksintaa ja arvostelua.; mitä tai ketä se hyödyttäisi? - Tuskin ainakaan itseäni.  

Vierailija
16/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin antaa, jos mies muuten normaali työssäkäyvä. Omaa sosiaalisia kontakteja, huolehtii itsestään, eikä käytä päihteitä väärin. 

Vierailija
17/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ajatuksissa jossain vaiheessa sattuma vaihtuu seuraukseksi.

En. Ihan vaan siksi, että en todellakaan jaksa alkaa opettamaan -koska sitä ensimmäinen parisuhde on- ketään. Ei vaan riitä kärsivällisyys, ehkä jollain muulla riittää, mutta koska olen itse ollut vain pitkissä suhteissa jo tuossa iässä, niin... Ei. 

Vierailija
18/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin antaa, jos mies muuten normaali työssäkäyvä. Omaa sosiaalisia kontakteja, huolehtii itsestään, eikä käytä päihteitä väärin. 

Tyyylsääääääääää. Bare minimum. 

Vierailija
19/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin naiselle voisi ehkä riittää. Itselle ei. Oletan, että toinen tietää, mitä kestävä parisuhde vaatii, koska itsellä kokemusta pitkistä suhteista. 

Vierailija
20/43 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kiven alla olet elänyt nelikymppiseksi asti? Mikset pane?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän