Muita 50+ naisia, miehet lakanneet kiinnostamasta
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian huonolaatuisia miehiä tarjolla ja laatu vain heikkenee somen myötä. Ei viitsi ottaa vaivoiksi vinkumaan.
Tämä. Hyvää seksiä on niin saakelin vaikea löytää. En jaksa panna sataa sammakkoa, että löytäis yhden kelvollisen prinssinakin.
Mies panee, naista pannaan
Olet kokematon. Ja tietämätön.
Miten nainen panee miestä? Strap-onilla? 😅
Loppui kiinnostus jo 40v olen nyt n 60v tarjolla olisi jotain 70vuotiaita pappoja,jotka nyt ei ainakaan kiinnosta.yöks
Vierailija kirjoitti:
Loppui kiinnostus jo 40v olen nyt n 60v tarjolla olisi jotain 70vuotiaita pappoja,jotka nyt ei ainakaan kiinnosta.yöks
Miksi kuvittelet että sulle olisi edes ne "tarjolla" ?
Ymmärtääkseni noista käydään veristä taistelua sun kaltaisten parissa.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ketään miestä, kivenpi olla itekseen ei tarvi pitää seuraa tai passata
Kyllä on kummallinen parisuhde ollut, jos sen anti on ollut väkinäistä passaamista ja seuranpitoa. Miten ihmeessä olet tuollaiseen ajautunut?
Kiinnostus lakkasi kun tiedän että mies heittäytyy selälleen asemiin. Hän kestää kauan, mutta ei siitä ole iloa kun pitkittää omaa nautintoaan. Minä imen, nuoleminen hoitaa selällään ja minun pitäisi kiivetä naamalle ja liikkua, en siis saa rentoutua vastaanottamaan. Jos on yhdyntää, minä ratsastan päällä. En jaksa vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus lakkasi kun tiedän että mies heittäytyy selälleen asemiin. Hän kestää kauan, mutta ei siitä ole iloa kun pitkittää omaa nautintoaan. Minä imen, nuoleminen hoitaa selällään ja minun pitäisi kiivetä naamalle ja liikkua, en siis saa rentoutua vastaanottamaan. Jos on yhdyntää, minä ratsastan päällä. En jaksa vaivautua.
Tarkoitin siis *hän hoitaa nuolemisen selällään maaten
Jostain syystä nykyään kiinnostaa paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda naisiin.
Melkein koko aikuisikäni tiennyt, että naiset minulle oikea sukupuoli. Kapinoin kai vähän vastaankin ja oli miessuhteita, mutta nekin pinnallisia. En ollut kiinnostunut tykästymään miehiin, se oli joskus teininä. Sen sijaan naisiin olen ollut jo usein ihastunut ja välillä enemmänkin. Aika yksipuolisesti. 59v ja mieluummin yksin kuin olisin väärän sukupuolen kanssa. En tiedä onko minulle vielä nainen olemassa.
Avioliitto kesti 23 vuotta ja olo oli kyllä todella helpottunut, kun ei tarvinnut enää yhtenä aamuna kuullakaan kuinka epäkelpo on. Erosta nyt nelisen vuotta ja ei ole vastaan tullut miestä (ei sen puoleen naistakaan), jonka vuoksi olisin valmis luopumaan omasta rauhastani. Jos meinaa jokin ikävänpoikanen nostella päätään, niin muistelen vain niitä hetkiä, kun itse juoksin kolmen taaperon perässä ja herra luki sanomalehteä. Tein ruuat (valitusta kuinka oli liian yksipuolista), siivosin kodin (valitusta kun ei oltu organisoitu oikein), tein osa-aikatyötä (ei riittävästi tuloja siitäkään), huolsin autoja, tein pihatöitä (ei nekään menneet oikein). Sen lisäksi olin hehkeä makkarissa ja kaverina harrastuksissa (en osannut mitään) ja kuuntelin loputtomat monologit (väärin kuunneltu). Ei enää, ei enää ikinä toista ihmistä pienentämään minua.
Kuinka kertoa että vagisania menee pääläri kaupalla viikossa, ilman että kertoo sitä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Hanki seksinukke.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kertoa että vagisania menee pääläri kaupalla viikossa, ilman että kertoo sitä suoraan.
Minulla on päinvastainen ongelma. Olen liian märkä. Juuri nyt ovulaatio ja käytän kunnon terveyssidettä kun pikkuhousunsuoja ei riitä. Myös kiihottuessa holahdan märäksi. Eli fyysisesti kaikki toimii, tämä on henkinen kiinnostuksen lopahdus.
Vierailija kirjoitti:
R4isk4us
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polvet ja sellä ei kestä, miehen pyöristynyt masukin näyttä hämäävästi hoikalle selälleen. Mies taktikoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on päinvastainen ongelma. Olen liian märkä. Juuri nyt ovulaatio ja käytän kunnon terveyssidettä kun pikkuhousunsuoja ei riitä. Myös kiihottuessa holahdan märäksi. Eli fyysisesti kaikki toimii, tämä on henkinen kiinnostuksen lopahdus.
Suomalaiset nykyakat huomioon ottaen, nainen ei voi olla koskaan liian märkä. Hiekkavittuisuuttahan nykysuolessa kyllä riittää yli oman tarpeen, märkyyttä ei sitten tunnu olevan pätkääkään.
Nainen ei kostu, jos mies ei miellytä. - sivulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polvet ja sellä ei kestä, miehen pyöristynyt masukin näyttä hämäävästi hoikalle selälleen. Mies taktikoi.
Miksi naisella pitäisi kestää ja esitellä massaan miehen naamalla?
Kiinnostaa. Komeat DI miehet.
T. Rummo
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa. Komeat DI miehet.
T. Rummo
Moi Rummo
T. Komea DI-mies
Vierailija kirjoitti:
No nyt tiedät mitä heteromiehet joutuvat kokemaan koko ikänsä.
Menettää niin hiivaisen pimperon ettei toista maailmassa