Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita 50+ naisia, miehet lakanneet kiinnostamasta

Vierailija
31.01.2026 |

Joku hormonimyräkkä kai. :)

Kommentit (252)

Vierailija
202/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://seura.fi/terveys/terveystarinat/minna-laihdutti-yli-50-kiloa-se…

Paras kohta jutussa on, kun joku kerrankin sanoo suoraan, että taikinaruhoiset ja tynnyrivartaloiset miehet pitävät itseään komeina läskeinäkin, vaikka vaativat naisilta hoikkuutta. Tämä on totta. Samoin susirumat äijät haluavat kauniin naisen, ja kuvittelevat itse olevansa vähintäänkin ihan tavallisen näköisiä. Eivät ole - he ovat rumia.

Vierailija
204/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä kuosissa olevat naiset viihtyvät ilman miestä. Ihan trendi jo 50+ ystäväpiirissä. 

Vierailija
205/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvässä kuosissa olevat naiset viihtyvät ilman miestä. Ihan trendi jo 50+ ystäväpiirissä. 

Näinhän se on. Lisääntymisikä on ohi, libido hiljenee - aivan kuten biologisen kaaren mukaan kuuluukin. Sen sijaan kiinnostaa huolehtiminen omasta fysiikasta, kulttuuri, opiskelukin. 

Vierailija
206/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Lisääntymisikä on ohi, libido hiljenee - aivan kuten biologisen kaaren mukaan kuuluukin. Sen sijaan kiinnostaa huolehtiminen omasta fysiikasta, kulttuuri, opiskelukin. 

Libodoon löytyy muutkin keinot, sekään ei pelkästään selitä.

Vierailija
207/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää miehetkin on aika hirvityksiä, jatkuvaa limaneritystä ja itsensä hoitaminen on näköjään vaikeaa jos vaimo ei katso perään? Jo pelkkä hiustenleikkuu saa paljon aikaa, joka toinen kuukausi parturiin.

Vierailija
208/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*libidoon

Vierailija
209/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://seura.fi/terveys/terveystarinat/minna-laihdutti-yli-50-kiloa-se…

En usko, ei se norsun löysä nahka ole kaunis kuten ei läskikään.

Vierailija
210/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokas voisi kiinnostaa. Ei sellaisia ole.

On kyllä. Mutta tässä pätee vanha fakta ja viisaus. Katsot väärän ikäisiä. Ja mua ei kiinnosta kuulla koottuja selityksiä siitä miksei 60+ mies olisi sopiva ja miten se kuolee ennen sua yms. 40-vuotias nainen saa laadukkaan miehen, kun katsoo yli 50v miehiä. Samalla logiikalla tämäkin. 

Vierailija
211/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Libodoon löytyy muutkin keinot, sekään ei pelkästään selitä.

Miksi pitäisi löytyä? On aika sairasta, että ehdoin tahdoin lähdetään säätämään lisähormoneilla seksihaluja, jos ongelma on pelkkä halu. Tämä on ihan vain tulosta siitä yhteiskunnan ihminen on seksuaalinen olento vauvasta vaariin - tuputuksesta. Kauhistutaan, kun ei enää lisääntymisiän jälkeen seksi kiinnosta, eikä osata ajatella sitä normaalina prosessina.

Vierailija
212/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus lakkasi kun tiedän että mies heittäytyy selälleen asemiin. Hän kestää kauan, mutta ei siitä ole iloa kun pitkittää omaa nautintoaan. Minä imen, nuoleminen hoitaa selällään ja minun pitäisi kiivetä naamalle ja liikkua, en siis saa rentoutua vastaanottamaan. Jos on yhdyntää, minä ratsastan päällä. En jaksa vaivautua.

Hanki seksinukke.

Miksi pitäisi kun kiinnostus on lakannut? Jos ei kiinnostanut oikea ihminenkään, mitä sitä nukkea tarvii?

Vierailija
213/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppui kiinnostus jo 40v olen nyt n 60v tarjolla olisi jotain 70vuotiaita pappoja,jotka nyt ei ainakaan kiinnosta.yöks

Miksi kuvittelet että sulle olisi edes ne "tarjolla" ?

Ymmärtääkseni noista käydään veristä taistelua sun kaltaisten parissa.

No kun nuo tyrkyttää itseään kaupoilla ja harrastuksissa ym.ovat jo liian pappoja ja miksi ne minua hetkauttaa,kun ei kiinnosta 18-100v tapelkoot ne muut typerykset.

Vierailija
214/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella toivon, että mullekin käy näin! Ero tulossa pitkästä suhteesta. 

T.pian 40v täyttävä nainen

Vierailija
215/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli joku 37/38v olet. Tuolla on tinderi täynnä aivan jäätävän kauniita ja seksikkäitä tuon ikäisiä naisia. Hyvässä kunnossa, naisellisia ja seksikkitä.

Jos siis nyt koet, että et edes halua olla miehistä kiinnostunut, niin sehän tarkoittaa vain yhtä asiaa: et ole hyvässä kunnossa. Koet että et pysty kilpailemaan näiden mainittujen kanssasiskojen kanssa ja sulle olis tarjolla vain miesten jämät. Siis ne kaljamahaiset halitoosi-heikit, keiden keskustelun avaus on joko munakuva tai kysymys että läheks paneen. Tuolloin on toki ymmärrettävää, että toivotkin, ettei miehet kiinnostaisi.

Asialle voi kuitenkin tehdä jotain. Ala tiputtamaan painoa, urheilemaan ja pukeutumaan naisellisesti. Silloin sun ei tarvi tyytyä siihen saapastakin tyhmempään maanrakennusmieheen, jolla nenäkarvoja ja viiksiä ei eroita nykyisin enää toisistaan. 

Vierailija
216/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joku 37/38v olet. Tuolla on tinderi täynnä aivan jäätävän kauniita ja seksikkäitä tuon ikäisiä naisia. Hyvässä kunnossa, naisellisia ja seksikkitä.

Jos siis nyt koet, että et edes halua olla miehistä kiinnostunut, niin sehän tarkoittaa vain yhtä asiaa: et ole hyvässä kunnossa. Koet että et pysty kilpailemaan näiden mainittujen kanssasiskojen kanssa ja sulle olis tarjolla vain miesten jämät. Siis ne kaljamahaiset halitoosi-heikit, keiden keskustelun avaus on joko munakuva tai kysymys että läheks paneen. Tuolloin on toki ymmärrettävää, että toivotkin, ettei miehet kiinnostaisi.

Asialle voi kuitenkin tehdä jotain. Ala tiputtamaan painoa, urheilemaan ja pukeutumaan naisellisesti. Silloin sun ei tarvi tyytyä siihen saapastakin

Lääkkeet.

Vierailija
217/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa vaivautua ottamaan vaatteita pois ja käymään läpi niitä liikesarjoja. 

😂  tää oli hyvä 😄

Vierailija
218/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäisi haluta miehiä?Onneksi on virtsa vaivoja,niin te miehet ette varmaankaan ole kiinnostuneita. N 60

Vierailija
219/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aina vaan pökkimässä,eikö teidän aivoihin muuta mahdu? Olen hoikka ja urheilullinen,ei silti miehet kiinnosta N60

Vierailija
220/252 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asialle voi kuitenkin tehdä jotain. Ala tiputtamaan painoa, urheilemaan ja pukeutumaan naisellisesti. Silloin sun ei tarvi tyytyä siihen saapastakin

Tässä on jotain tosi tyypillistä kun mies ei osaa edes kuvitella, ettei joku olisi miehistä kiinnostunut. Tullee sen vajaan kromosimin mukana tuo uskomaton itsekeskeisyys. -eri