Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 50+ naisia, miehet lakanneet kiinnostamasta

Vierailija
31.01.2026 |

Joku hormonimyräkkä kai. :)

Kommentit (252)

Vierailija
161/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboille käy noin.

Vierailija
162/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju kertoo kyllä täysin sen, että +50v nainen ei kelpaa enää seksiin. Siksi me viriilit miehet etsimmekin nuorempaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuli otettua vaimo jo 70-luvulla ja onneksi on tullut pidettyä hänet halukkaana.  Nyt  yli 70 v mennään ja vielä maistuu.  Konstit on monet.

Moro Pate.

Vierailija
164/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju kertoo kyllä täysin sen, että +50v nainen ei kelpaa enää seksiin. Siksi me viriilit miehet etsimmekin nuorempaa seuraa.

No herrajumala, niin teidän kuuluukin. Teidän pitäisi olla vielä paljon nirsompiakin kumppanien suhteen niin ei tarvitsisi valittaa naisten kamaluutta. Mutta muna vie nuorta, ne ovat ne hormonit. Helpottaa kyllä ajan kanssa.

Vierailija
165/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesboille käy noin.

Onko tämä oikeasti älykkäintä, mitä pystyt sanomaan aiheeseen 😂? No eipä sillä, ei taatusti ole ainoa kerta, kun ammut omaan polveesi. 

Vierailija
166/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ketju täynnä äkäisiä lesboja.

Vierailija
167/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nirppanokkiintunut koska et ole eää impi jha olet saannut liikaa munia

Vierailija
168/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan luonnollista että naisen kiinnostus seksiin alkaa hävitä ikääntymisen myötä kun hedelmällinen ikä on jo takanapäin.

Sama selittää kaikenikäisten miesten kiinnostuksen hedelmällisimmässä iässä oleviin naisiin. 

Poikkeuksia tietysti on.

Vierailija
169/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on naimattomuuden armolahja, poikaseni

Vierailija
170/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi nähdä vaivaa, jos vastakkainen sukupuoli on noin ilkeä ja tyly eikä kiinnostu sinusta enää?"

Senhän piti olla niin että teette kaiken itseänne varten.  Ja kaikki tietää kumpi sukupuoli on se tylympi ja vähemmän kiinnostunut niin pidä lättys kii!

--> Mitä ihmettä höpötät? Naisia on eriliaisia. Itse laittauduin miehiä varten, etsin miestä vielä yli 4-kymppisenä kun sinkuksi jäin. Mutta miesten ilkeys ja tylyys sai lopettamaan kevyempienkin suhteiden metsästämisen. Ei mitään ongelmia kropassa, tykkäsisin seksistä. Mutta noiden törkeiden kommenttien jälkeen tajusin, että alennan itseni vain jos edelleen otan botoxia/ meikkaan/ värjään hiuksiani ja yritän näyttää viehättävältä heidän silmissään. Itseni takia mun ei ole koskaan tarvinnut meikata eikä laittautua. Eikä toisten naisten, muoti ei ole kiinnostanut koskaan.

Vierailija
171/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoi yhtenä lauantaina, että sitä ei enää oikein seksi kiinnosta. No mua kiinnostaa, enkä aio elää missään kaverisuhteessa. Seuraavana torstaina tuli kiinteistövälittäjä arvioimaan asunnon. Tuleva ex-vaimo oli hiukan ymmällään tilanteesta. Eropaperit laitoin samalla vetämään. Siitä kaksi viikkoa eteen päin ostin naisen ulos asunnosta. 

Nyt se soittelee perään ja yrittää tehdä sovintoa. No eipä enää kiinnosta enää muakaan. Tulkoot toimeen nyt sitten omillaan, kun sitä kerran halusi.

Vierailija
172/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 ja elämäni iso tragedia on jo vuosia jatkunut parisuhdeseksin puute. Satunnaisia rakastajia ollut mutta nyt esim. 7kk mennyt ilman. Tuntuu ikuisuudelta, kun tietää ettei monipuolista ja aktiivista  peliaikaa ole enää kuin 10-20 vuotta. Sitten keho on jo niin hauras, falskaava ja kivulias ettei ihan kamalasti voi pistää menemään.  Olisi ihanaa kun olisi edes kerran viikossa mahdollisuus saada taitava rakastaja samaan sänkyyn.Ikäiseni miehet vähän alkavat jo vältellä seksuaalisesti aktiivisia naisia.  En kyllä kadu 10-vuotta sitten olen eron jälkeen olleista rakastajista yhtään. On edes jotain mitä muistella. Vaikea ajatella että seksistä nauttiminen voi joltain loppua näinkin nuorena, mutta ymmärrän että varmasti näin on. 

Vierailija
173/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiinnostus seksiin vaihtelee eri elämänvaiheissa. Moni asia vaikuttaa libidoon, lähtien stressistä, vuodenajasta ja valon määrästä. Eikä suomalainen tapakulttuuri ole mitenkään aistillisuutta, katseita saati kevyttä flirttiä arvostava. Meillä arvostetaan vaan kiirettä, suorittamista ja tehokkuutta. Tutustuminen uusiin ihmisiinnei aina ole helppoa. Ainakin Etelä-Suomessa vältetään katsomastakin toiseen ihmiseen, mikä luo monille yksinäisyyden kokemusta.  Siihen, haluaako ylipäätään parisuhdetta, voi taas vaikuttaa aiemmat (huonot) kokemukset. 

Vierailija
174/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian huonolaatuisia miehiä tarjolla ja laatu vain heikkenee somen myötä. Ei viitsi ottaa vaivoiksi vinkumaan.

Tämä. Hyvää seksiä on niin saakelin vaikea löytää. En jaksa panna sataa sammakkoa, että löytäis yhden kelvollisen prinssinakin.

Mies panee, naista pannaan 

Olet kokematon. Ja tietämätön.

Vierailija
175/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sanoi yhtenä lauantaina, että sitä ei enää oikein seksi kiinnosta. No mua kiinnostaa, enkä aio elää missään kaverisuhteessa. Seuraavana torstaina tuli kiinteistövälittäjä arvioimaan asunnon. Tuleva ex-vaimo oli hiukan ymmällään tilanteesta. Eropaperit laitoin samalla vetämään. Siitä kaksi viikkoa eteen päin ostin naisen ulos asunnosta. 

Nyt se soittelee perään ja yrittää tehdä sovintoa. No eipä enää kiinnosta enää muakaan. Tulkoot toimeen nyt sitten omillaan, kun sitä kerran halusi.

Oi, miten hieno voimaantuneen miehen tarina. Läpy, läpy.

Vierailija
176/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ketju täynnä äkäisiä lesboja.

Tavalliset suomalaiset naaraat sekoittaa helposti noihin.

Vierailija
177/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, miten hieno voimaantuneen miehen tarina. Läpy, läpy.

Jos tuo olisi naisen kirjoittama miehestä, sä runkkaisit onneissasi ja siinä olisi kymmeniä tykkäyksiä.

Vierailija
178/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän 35v ja olen totaalisen kyllästynyt miehiin jo nyt :D En vaan jaksa ketään, edes niitä hyviä tyyppejä..

Vierailija
179/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55 ja elämäni iso tragedia on jo vuosia jatkunut parisuhdeseksin puute. Satunnaisia rakastajia ollut mutta nyt esim. 7kk mennyt ilman. Tuntuu ikuisuudelta, kun tietää ettei monipuolista ja aktiivista  peliaikaa ole enää kuin 10-20 vuotta. Sitten keho on jo niin hauras, falskaava ja kivulias ettei ihan kamalasti voi pistää menemään.  Olisi ihanaa kun olisi edes kerran viikossa mahdollisuus saada taitava rakastaja samaan sänkyyn.Ikäiseni miehet vähän alkavat jo vältellä seksuaalisesti aktiivisia naisia.  En kyllä kadu 10-vuotta sitten olen eron jälkeen olleista rakastajista yhtään. On edes jotain mitä muistella. Vaikea ajatella että seksistä nauttiminen voi joltain loppua näinkin nuorena, mutta ymmärrän että varmasti näin on. 

Oi, miten hieno voimaantuneen naaraan tarina. Läpy, läpy.

Vierailija
180/252 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän 35v ja olen totaalisen kyllästynyt miehiin jo nyt :D En vaan jaksa ketään, edes niitä hyviä tyyppejä..

Mitäpä luulet... menettääkö miehet mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi