Muita 50+ naisia, miehet lakanneet kiinnostamasta
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu mummoutumiseen. Vanhat naiset eivät ole enää seksuaalisia olentoja. Miehet sen sijaan Ei ihme että hopeaketut katselevat nuorempia.
Testosteronivajiksilla käyvät hopealetut. Ei meitä nuoria naisia vedä puoleensa vanhat lerppakull it, vaan omaikäiset siloihoiset timmit nuorukaiset.
Hopealetut :D
Joo, varmaan oli tarkoitus sanoa hopeaketut mutta tuohan on mainio sana kuvaamaan vastaavan ikäistä naista.
On hopeakettuja ja hopealettuja. Ensiksi mainitulla on hieman yläkanttiin käsitys omasta vetovoimasta koska yhä niin vietävästi tekisi mieli olla kunnon panomies ja jälkimmäisellä sitten hieman alakanttiin kun ei paneta enää ollenkaan eikä varsinkaan kiinnosta olla kenellekään pelkkä reikä.
Olen 40v eikä ole koskaan kauheasti miehet kiinnostaneet. Parikymppisenä tuli kokeiltua, mutta totesin, että olen paljon tyytyväisempi ilman miestä. Seksin saan hoidettua ihan itsekseenkin ja tulen joka kerta, toisin kuin miesten kanssa. Ei tarvitse passata ketään eikä siivota toisen jälkiä, saa tulla ja mennä miten haluaa. Paljon onnellisempi olen ilman parisuhdetta.
Naisen ainoan "piirteen" kiinnostaminen korostuu vuosi vuodelta. Ei mitään muuta vähäistäkään funktiota enää.
M50+
50+ viimeistään tajuat oman arvosi ihmisenä. Tunnet jo omat hyveesi ja heikkoutesi. Itsetuntosi on hyvä (itsetuntemus, ei feikki-). Ei siis tee miellyttää hysteerisesti enää ketään. Tämä koskee meikkaamista, kalliita botoxeja sun muita kauneushoitoja. Itse jopa leikkaan jopa oman tukan ja annan oman värin kasvaa - en kuluta enää mitään kauneudenhoitopalveluja, kampaajaakaan.
Miksi kuluttaisin, kun ainut kommentti miehiltä on negatiivinen "mitä noin vanhan näkönen tekee täällä" kuulin 45-vuotiaana baarissa (olin sinkku ja istuin ihan rauhallisesti kaverini kanssa baaritiskillä). Tai "kaikki sun ikäset pitäis viedä ladon taakse ja ampua" samassa kylässä (Hyvinkää) kun yritin vielä kuntosalilla käydä ja kroppaani hoitaa. Ihan siinä kesken painojen nostelun äijä tuli kommentoimaan. Samanikäinen.
Miksi nähdä vaivaa, jos vastakkainen sukupuoli on noin ilkeä ja tyly eikä kiinnostu sinusta enää?
Ei miksikään. Itse muutin maalle ja keskityn nyt lopun ajan luontoon ja eläimiin. Pidän itsestäni huolen.
Ja ne suuret rakkaudet - ne on nähty. Se suurin paljatui pelimieheksi sekin.
Ihmisheimossa lisääntymisiän ylittäneen mummon rooli on hoitaa lisääntymiskykyisten lapsia, jotta lisäöntymiskykyisillä on voimia tuottaa heimoon lisää jäseniä.
Nuorena halusin parisuhteen koska se nyt vaan piti olla. Kolmekymppisenä villiä seksiä ja vaihtuvia miehiä ulkomailla. Nelikymppisenä muutin yksin maalle koiran kanssa ja halusin olla rauhassa. Lyhyt viidenkympinvillitys 15-vuotta nuoremman, komean seuralaisen kanssa. Nyt kuusikymppisenä onnellinen sinkkuna ja mukavat muistot seikkailuista. Loppuelämä yksin. Ehkä hankin sen kissan tai kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte olla viiskymppinen nainen kun kiinnostus/arvostus miehiä kohtaan nolla. :D Olen itse 29-vuotias ja onneksi vihdoin pääsin irti tarpeesta olla miehen kanssa. Elämänlaatu parantunut ja näytän paremmalta kuin koskaan.
Tällaisia naiset ovat, vaativat että miehen pitää arvostaa naista mutta eivät itse arvosta miestä. Tuo pitäisi opettaa jo nuorille pojille.
Itselläni oli vaihe, jolloin miehet eivät kiinnostaneet. Se oli pitkähkön parisuhteen loputtua, josta yhteisymmärryksessä erosimme. Olin nelisen vuotta yksin ja menin sitten Tinderiin. Miehet kiinnostavat paljonkin. Vientiä riittää ja kiinnostusta on aina uusiin tuttavuuksiin. En halua parisuhdetta, vaan pelkkää seksiä. Olen 52-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte olla viiskymppinen nainen kun kiinnostus/arvostus miehiä kohtaan nolla. :D Olen itse 29-vuotias ja onneksi vihdoin pääsin irti tarpeesta olla miehen kanssa. Elämänlaatu parantunut ja näytän paremmalta kuin koskaan.
Tällaisia naiset ovat, vaativat että miehen pitää arvostaa naista mutta eivät itse arvosta miestä. Tuo pitäisi opettaa jo nuorille pojille.
Tämä. Ja sit ne ihmettelee kun miehet ei enää panosta heihin treffeillä jne.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi nähdä vaivaa, jos vastakkainen sukupuoli on noin ilkeä ja tyly eikä kiinnostu sinusta enää?"
Senhän piti olla niin että teette kaiken itseänne varten. Ja kaikki tietää kumpi sukupuoli on se tylympi ja vähemmän kiinnostunut niin pidä lättys kii!
Naaraat vihaavat poikia ja miehiä.
Antaa vihata, ei se ole meiltä pois :)
Tärkeintä on tajuta totuus mahdollisimman nuorena.
60 v kynnyksellä ja paria ihanaa nurempaa miestä oon alkanut himoitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ainoan "piirteen" kiinnostaminen korostuu vuosi vuodelta. Ei mitään muuta vähäistäkään funktiota enää.
M50+
Oletan, että tarkoitat pillua. Miksi tarvitset naisen sen reiän jatkoksi, jos kerran mikään muu ei kiinnosta? Osta fleshlight tai käytä käsiäsi, niin naisten ei tarvitse kärsiä seurastasi.
Näin 55-vuotiaana eivät miehet kiinnosta parisuhdemielessä. Harmi, kun osa miehistä luulee, että ystävällinen ja kohtelias käytös = kiinnostus. Kun kuitenkin ikää on jo enkä mielestäni ole mitenkään erityisen kaunis, joskaan en nyt rumakaan, niin kun miehelle on ystävällinen, saa tympeää ja ikävää kohtelua takaisin. Säikähtävät, reppanat, että yrittääkö tuo jotakin, koettaako olla puuma vai mitä.
No en koeta olla.
Takana yli 30 vuotta kestänyt parisuhde ja liitto, joka päättyi miehen kuolemaan. Sen jälkeen ei oikein ole ollut kiinnostusta uusiin parisuhteisiin. Yksin olemiseen on ollut totuttelemista, mutta että pitäisi tutustua johonkuhun vieraaseen mieheen, niin on kyllä ajatuksenakin työläs ja vaikea.
Hyvät nuoret miehet, onhan teistä moni aivan ihana, mutta jos tällainen yli viisikymppinen nainen teille hymyilee, älkää pelätkö. En käy kimppuun enkä ahdistele. Hymy on vain ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta.
Pidän kyllä teitä arvossa ja näen paljon hyviä miehiä. Itselleni en vain kaipaa uutta miestä vierelle.
Kuiue spermaviemäripoika, mene kouluun, siellä ne opettavat käytöstapoja ja uusia sanoja.
Kaikki te ilkeät ihmiset olette yksin siksi koska olette ilkeiltä. Se on karma se.
Mua kiinnostaisi hyvälastuinen, tunneälykäs ja viisas 50+ mies. En ole sellaista tavannut, joten jatkan yksin.
N 55+
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi hyvälastuinen, tunneälykäs ja viisas 50+ mies. En ole sellaista tavannut, joten jatkan yksin.
N 55+
Hyvälaatuinen*
Ei kiinnosta. Parisuhde vie kaiken ajan ja on työlästä. Ilman parisuhdetta seksi ei kiinnosta. En tiedä miten käy, jos rakastun hullun villisti, mutta aika epätodennäköiseltä vaikuttaa.
Tämä. Hyvää seksiä on niin saakelin vaikea löytää. En jaksa panna sataa sammakkoa, että löytäis yhden kelvollisen prinssinakin.