Muita 50+ naisia, miehet lakanneet kiinnostamasta
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan aikuinen nainen ei käytä Tiktokia? Miten kerrot olevasi keski-ikäinen, SDP:n äänestäjä ja Marimekon puolijoukkuteltalla varustettu rummo, ilman että kerrot olevasi keski-ikäinen, SDP:n äänestäjä ja Marimekon puolijoukkuteltalla varustettu rummo.
Kukaan aikuinen ei usko kritiikittä tiktokin sisällöntuottajien sanomaan, sillä he saavat rahansa siitä, että tarjoavat juuri sellaista sisältöä mitä sinä haet. Tietynlainen sonta uppoaa yksinäisiin, wannabenuoriin miehiin. Ennen te olitte vain syrjaytyneita, nykyään teille ei enää opeteta, ettei kaikki, mikä on netissä, ole totta.
Come on, sähän yrität loukatakin kuin lapset. :D
Ei tietenkään. Nämä provider-miehistä kontenttia tekevät naispuoliset influensserit tekee sitä sisältöään miehille...tai pikemminkin se uppoaa vain "wannabenuoriin_miehiin", kuten sinä sen taidokkaan verbaalisesti kynäilit. Koskaan, ei siis koskaan ihmiskunnan historiassa ole naiset eläneet miesten siivellä. Tai ei ainakaan enää 2000-luvulla meillä Suomessa. Ehei, JOKAINEN nainen maksaa JOKAISESSA suhteessa AINA omat laskunsa. Kyllä sinä tiedät. Ja totta kai mun pitäisi uskoa sinua.
Silti kalikka kalahti ja rummo rustaa tekstiä Vauvalle kuin Dostojevski konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan aikuinen nainen ei käytä Tiktokia? Miten kerrot olevasi keski-ikäinen, SDP:n äänestäjä ja Marimekon puolijoukkuteltalla varustettu rummo, ilman että kerrot olevasi keski-ikäinen, SDP:n äänestäjä ja Marimekon puolijoukkuteltalla varustettu rummo.
Kukaan aikuinen ei usko kritiikittä tiktokin sisällöntuottajien sanomaan, sillä he saavat rahansa siitä, että tarjoavat juuri sellaista sisältöä mitä sinä haet. Tietynlainen sonta uppoaa yksinäisiin, wannabenuoriin miehiin. Ennen te olitte vain syrjaytyneita, nykyään teille ei enää opeteta, ettei kaikki, mikä on netissä, ole totta.
Come on, sähän yrität loukatakin kuin lapset. :D
Ei tietenkään. Nämä provider-miehistä kontenttia tekevät naispuoliset influensserit tekee sitä sisältöään miehille...tai pikemminkin se uppoaa vain "wannabenuoriin_miehiin", kuten sinä sen taidokkaan v
Ei tietenkään. Nämä provider-miehistä kontenttia tekevät naispuoliset influensserit tekee sitä sisältöään miehille...tai pikemminkin se uppoaa vain "wannabenuoriin_miehiin", kuten sinä sen taidokkaan verbaalisesti kynäilit. Koskaan, ei siis koskaan ihmiskunnan historiassa ole naiset eläneet miesten siivellä. Tai ei ainakaan enää 2000-luvulla meillä Suomessa. Ehei, JOKAINEN nainen maksaa JOKAISESSA suhteessa AINA omat laskunsa. Kyllä sinä tiedät. Ja totta kai mun pitäisi uskoa sinua.
Silti kalikka kalahti ja rummo rustaa tekstiä Vauvalle kuin Dostojevski konsanaan.
Mä itse asiassa hyppäsin sivusta huutelemaan. Ja joo, olen sen verran iällä, että olen kasvattanut kohta kaksivitosen naisen, ja niin ollen joutunut puolipakollakin seuraamaan sekä maailman menoa, töktökkejä että nuorten naisten elämää. Ja ihan samalla tavalla nuo itsenäistyvät, kouluttautuvat, menevät töihin ja maksavat omat laskunsa täällä tosielämässä kuin me äksätkin tehtiin ja tehdään edelleen, ja tehdään vielä kauan, mikäli eläkesuunnitelmiin on luottamista.
Rummo on loistopastaa ja imartelet vertaamalla Dostojevskiin. Vaikka olen palstaillut jo viime vuosituhannelta, tuskinpa nämä tuotokset jäävät elämään jälkipolville. Eivät myöskään ne providerhöpöphöpöt. Somen syövereissä on paljon muitakin kupllia. Prismaan maito-ostoksille ja testiä tekemään, mars. Saat samalla ulkoilmaa. Kalevan Prismassa kannattaa nykyään olla tarkkana. :-/
Missä kohtaa kirjoitin, että kaikki naiset etsivät provider-miestä ja kukaan nainen ei nykyään maksa omia laskujaan, vaan ne menevät miesten maksettaviksi? Aivan, en missään. Opettele lukemaan ja etenkin sisäistämään paremmin mitä silmiesi edessä näkyy.
Sinä ja kaltaisesi jakkukalkkunat olette näitä "nappisilmäisiä ja hyvin ruskettuneita nuorukaisia" tänne halunneet äänestämällä vihervasureita. Nautitaan nyt vaan yhdessä tästä uudesta, uljaasta ja monimuotoisesta Suomesta.
Onneksi tuli otettua vaimo jo 70-luvulla ja onneksi on tullut pidettyä hänet halukkaana. Nyt yli 70 v mennään ja vielä maistuu. Konstit on monet.
Vierailija kirjoitti:
Seksistä tykkään (mutta sen voi hoitaa itsekseenkin useamman kerran viikossa) mutta miehet ei kiinnosta yhtään. En usko että löytäisin enää tasa-arvoisen kumppanin jonka kanssa voisi keskustella oikeasti, harva mies pystyy sellaiseen. Koirat on rakkaita ja yhteys/yhteistyö niiden kanssa korvaa hellyyttä, keskustelut käyn ystävien kanssa.
Minulla on täysin sama juttu, vaihtaisin kirjoituksestasi vain koirien tilalle kissat :)
Eikä miehet ole koskaan halunneet niin paljon mitä minä. Yksin ei joudu vonkaamaan, saa takuuvarmasti aina. Miesten kanssa oleminen on yliarvostettua.
Se puoli musta kuoli jo vähän päälle kolmekymppisenä. Rakastin seksiä, mutta valitettavasti siihen tarvitaan miestä, joka on iso ei kiitos. Harmillisesti en saa itseäni kiinnostumaan naisista, sehän se olisi valtava helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Liian huonolaatuisia miehiä tarjolla ja laatu vain heikkenee somen myötä. Ei viitsi ottaa vaivoiksi vinkumaan.
Tämä. Hyvää seksiä on niin saakelin vaikea löytää. En jaksa panna sataa sammakkoa, että löytäis yhden kelvollisen prinssinakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu mummoutumiseen. Vanhat naiset eivät ole enää seksuaalisia olentoja. Miehet sen sijaan Ei ihme että hopeaketut katselevat nuorempia.
Testosteronivajiksilla käyvät hopealetut. Ei meitä nuoria naisia vedä puoleensa vanhat lerppakull it, vaan omaikäiset siloihoiset timmit nuorukaiset.
Hopealetut :D
Joo, varmaan oli tarkoitus sanoa hopeaketut mutta tuohan on mainio sana kuvaamaan vastaavan ikäistä naista.
On hopeakettuja ja hopealettuja. Ensiksi mainitulla on hieman yläkanttiin käsitys omasta vetovoimasta koska yhä niin vietävästi tekisi mieli olla kunnon panomies ja jälkimmäisellä sitten hieman alakanttiin kun ei paneta enää ollenkaan eikä varsinkaan kiinnosta olla kenellekään pelkkä reikä.
Joo, ei täällä Vauvalla ole juuri ollenkaan keskusteluketjuja miehistä. Pullareseptejä mammat vain keskenään vaihtelee.