Muita 50+ naisia, miehet lakanneet kiinnostamasta
Kommentit (51)
No joo. Mutts 50+ miehiäkään ei enää naiset kovasti kiinnosta. Ei seiso. Biologiaa.
Heti tunnistin itseni, yhtään ei enää kiinnosta romanttiset/seksisuhteet. Vielä kotona asuvat lapset tärkeintä. Ja pitkään olen jo sanonut etten enää tarjoa kodinhoitopalveluja muille kuin lapsilleni. Tästä kyllä saatan joutua perääntymään mutta silloin on kyse iäkkäistä vanhemmistani.
itse olen kiinnostunut enää pojista. harmillista, että suojaikäraja on niinkin korkea.
Kyllää joo. Jos nykyinen suhde kaatuu, niin en toivo uutta. Pelkkä ajatuskin väsyttää. N50
Men-on-pause.
Mulla tuli tuo jo 43-v. Ei kiinnostanut edes puolta nuorempi mies joka olisi ollut tyrkyllä.
Tasokas voisi kiinnostaa. Ei sellaisia ole.
Nuoret miehet, 25-30-vuotiaat enää kiinnostaa. Ja niistäkin vain ne kaikista komeimmat. Ennen en ollut nöin nirso. t. N 51 v
En jaksa ketään miestä, kivenpi olla itekseen ei tarvi pitää seuraa tai passata
Ei lakkaa. Sitä joko on seksuaalinen tai ei. Ei siihen ikä vaikuta. Ihan muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet, 25-30-vuotiaat enää kiinnostaa. Ja niistäkin vain ne kaikista komeimmat. Ennen en ollut nöin nirso. t. N 51 v
😅
Vierailija kirjoitti:
Ei lakkaa. Sitä joko on seksuaalinen tai ei. Ei siihen ikä vaikuta. Ihan muut asiat.
No jaa, olen koko ikäni ollut nymfo ja liian himokas. Pari vuotta sitten loppui kuin seinään.
50+? Minä olen vasta 34 ja ajattelin juuri tänään, että en varmaan enää jaksa yrittää edes seksiä saada, kun kaikki urokset ovat niin huonolaatuisia aina. Ihan yleistä tämä kai on.
Vierailija kirjoitti:
Etpä sä niille kelpaisikaan
Lol :D Vanhempi nainen vasta kelpaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, olen koko ikäni ollut nymfo ja liian himokas. Pari vuotta sitten loppui kuin seinään.
Siinäs näet.
Vierailija kirjoitti:
50+? Minä olen vasta 34 ja ajattelin juuri tänään, että en varmaan enää jaksa yrittää edes seksiä saada, kun kaikki urokset ovat niin huonolaatuisia aina. Ihan yleistä tämä kai on.
Chad only.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chad only.
No, only me.
Ei tartte olla viiskymppinen nainen kun kiinnostus/arvostus miehiä kohtaan nolla. :D Olen itse 29-vuotias ja onneksi vihdoin pääsin irti tarpeesta olla miehen kanssa. Elämänlaatu parantunut ja näytän paremmalta kuin koskaan.
Kuuluu mummoutumiseen. Vanhat naiset eivät ole enää seksuaalisia olentoja. Miehet sen sijaan Ei ihme että hopeaketut katselevat nuorempia.
Ei, oma mieheni kiinnostaa minua aina.
Etpä sä niille kelpaisikaan