Muita 50+ naisia, miehet lakanneet kiinnostamasta
Kommentit (149)
vanhat naiset ovat kärttyisiä. ei parisuhdeainesta. mummojen kannattaa ottaa miehen sijaan 20 kissaa.
Vierailija kirjoitti:
50 v eronneena hullaannuin täysin, rakastuin ja koin nuoruuden poikakaverin kanssa monivuotisen salaisen suhteen. Ihanaa, huomioivaa ja kiihkeää aikuisten seksiä. Ei haittaa vaikka hän jäisi viimeiseksi miehekseni.
Tosin haikeaa luopua fyysisyydestä, jollei kukaan enää säväytäkään, kriteerit varsinkin miehen tunnetaitojen suhteen korkealla tässä iässä.
Tunnetaitojen 🤣
Ai kamala jos joku sanoo noin tosissaan. Kylmiä väreitä, puistatuksia 🛂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 v eronneena hullaannuin täysin, rakastuin ja koin nuoruuden poikakaverin kanssa monivuotisen salaisen suhteen. Ihanaa, huomioivaa ja kiihkeää aikuisten seksiä. Ei haittaa vaikka hän jäisi viimeiseksi miehekseni.
Tosin haikeaa luopua fyysisyydestä, jollei kukaan enää säväytäkään, kriteerit varsinkin miehen tunnetaitojen suhteen korkealla tässä iässä.
Tunnetaitojen 🤣
Selkeästi ainakin sulta puuttuvat 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaitojen 🤣
Selkeästi ainakin sulta puuttuvat 🥶
Kyllä, niin todellakin puuttuvat. Tälläiset tunnetaidot tarkoittaa sitä että mies jaksaa miellyttää naista saadakseen pesää. Jossain vaiheessa kovinkin tunnetaiteilija ei enää jaksa esittää tälläistä saman toosan takia että olisi kiinnostunut oikeasti naisesta. Edes nuorempana kun pil lu vielä hotsitti kunnolla ei olisi tullut mieleenkään ryhtyä moiseen. Siinä kyllä halut lentäisivät ulos ikkunasta.
En oikein tiedä, miksi miesten pitäisi kiinnostaa. Mitä kivaa se toisi lisää mun elämään? Oma talo, oma auto, omat rahat on jo. Olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa, yhteensä 33 vuotta, ja nyt sinkkuna elämä on ihanan rauhallista ilman ihme kaaosta ja draamaa. Reissaan paljon, siihenkään en miestä seuraksi tai turvaksi tarvitse.
N54
Minulla on käynyt tuuri ja olen löytänyt hyviä miehiä. Nyt viisikymppisenä olen hullaantunut kumppaniini, jonka kanssa oltu muutama vuosi yhdessä. Huikeaa seksiä, keskusteluja, retkiä yhdessä.
Pahoittelut teidän sekä naisten että miesten puolesta, joilla ollut pettymyksiä kumppaneiden suhteen. Jos yksin on oikeasti kivempaa, niin mikäs siinä sitten. Mutta oliko se syy tosiaan pelkästään muiden?
Maskuliinista naista ei useimmat miehet kaipaa. Olisit etsinyt jonkun vihervassarimiehimyksen.
Eivät maalla asuvat miehet ajattele noin. Olet itse juuri sellainen mies joka ei kykenisi tiimityöhön naisen kanssa tasavertaisena missään alkeellisemlissa olosuhteisaa. Juuri oli Hgin Sanomissa kiinnostava tarina ulkosaaristossa asuvasta 48 v. Lotta Laaksosesta joka toimii metsurina, nuoharina ja ties missä muussa hommassa kasvatettuaan ensin neljä lasta aikuiseksi. Ei aikaakaan kun tiluksille ilmestyi metsurikurssilta mies Ylivieskasta ja nyt ollaan niin rakastuneita, työhommat yhdessä tehden ja siinä samalla rakkaus vain vahvistuu. Siinä sinulle mallia oikeasta miehisestä miehestä jolle osaava nainen ei ole kilpailija.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000011750776.html
Vierailija kirjoitti:
vanhat naiset ovat kärttyisiä. ei parisuhdeainesta. mummojen kannattaa ottaa miehen sijaan 20 kissaa.
Tai kolme koiraa🥰
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käynyt tuuri ja olen löytänyt hyviä miehiä. Nyt viisikymppisenä olen hullaantunut kumppaniini, jonka kanssa oltu muutama vuosi yhdessä. Huikeaa seksiä, keskusteluja, retkiä yhdessä.
Pahoittelut teidän sekä naisten että miesten puolesta, joilla ollut pettymyksiä kumppaneiden suhteen. Jos yksin on oikeasti kivempaa, niin mikäs siinä sitten. Mutta oliko se syy tosiaan pelkästään muiden?
En mä syytä eroista kumppania ja sitä paitsi sehän olin minä, joka lähdin lätkimään. En vaan jaksa enää sitä tutustumishärdelliä, jonka aikana sitä paitsi yleensä aina selviää, ettei meistä ole parisuhteeseen toistemme kanssa. Voisin hypätä sen vaiheen yli. Ja kyllä, olin ihan väärä nainen näille miehille.
Se, joka ollut suhteissa 27 ja 5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä syyllisen hakeminen auttaa? Joskus ihmiset ei yksinkertaisesti sovellu parisuhteeseen jonkun kanssa, jonkun toisen kanssa sitten hyvinkin.
Mun äiti, ikää 71v. Itse olen 50v ja en ole huomannut moista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä syytä eroista kumppania ja sitä paitsi sehän olin minä, joka lähdin lätkimään. En vaan jaksa enää sitä tutustumishärdelliä, jonka aikana sitä paitsi yleensä aina selviää, ettei meistä ole parisuhteeseen toistemme kanssa. Voisin hypätä sen vaiheen yli. Ja kyllä, olin ihan väärä nainen näille miehille.
Se, joka ollut suhteissa 27 ja 5 vuotta.
Ihan juuri tämä. Hupaisaa on ollut myös se, että olen - yli viisikymppisenä naisena - ilmoittanut jo aluksi, ettei seksi ole minulle minkään sortin prioriteetti, tai edes välttämättömyys. Sitten on ilmennyt, etten myöskään ole kiinnostanut/jaksava niihin asioihin joille mies palaa. Tästä huolimatta alkaa jankkaus, että voitaisiin pitää suhde kevyenä ja vain tapailla. Olen sitten ylen hämmästyneenä tiedustellut, mitä mahdettaisiin touhuilla näillä kevyillä tapaamisilla, kun yhteistä jutunjuurta on puhdas nolla, ja minua ei seksisuhde kiinnosta. Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Mutts 50+ miehiäkään ei enää naiset kovasti kiinnosta. Ei seiso. Biologiaa.
Just noin. Heitä näkeekin erinäisten räkälöiden kulmilla oksentelemassa ja kuseksimassa housuihinsa tuhannen seipäissä, ja toinen ääripää hikoilemassa takakireinä spandekseissaan kesäisin pyörällä ja talvisin huitomassa sauvoilla hiihtoladuilla. Välimsalia tuon ikäisistä ei ole. Miehet 50+mallia "kun pippelit ei enää toimi".
Erikoisia fantasioita. Olen fyysisesti ja spandex asultani todella kireä, mutta luonteeltani rento, leikkisiä ja elämää tutkiva 60+ mies. Liikuntaa ja urheilua 10-15 tuntia viikossa. Seksiä elämänmittaisen liiton kumppanin kanssa 2-3 kertaa viikossa. Kohta alkaa 5. yhteinen vuosikymmen. Pippeli toimii. Pimpula kostuu luonnostaan himokkaalla vaimollani ja laukeaa joka kerta kun asiani osaan.
Minua ovat lakanneet kiinnostamasta, mutta olen alle 30. Naiset kiinnostavat nyt. 😍💚
43 v ja väsyttävä ajatuskin olisi käyttää aikaa ja energioita yhteenkään mieheen. Muihin asioihin kyllä ihanaa, omaan itseen, elämään, mielenkiinnonkohteisiin, nautintoihin, uuden kokemiseen, itseni kehittämiseen. Saisi olla ihan todellinen kultakimpale jokin mies, jotta viitsisin aikaani käyttää häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lakkaa. Sitä joko on seksuaalinen tai ei. Ei siihen ikä vaikuta. Ihan muut asiat.
No jaa, olen koko ikäni ollut nymfo ja liian himokas. Pari vuotta sitten loppui kuin seinään.
Sama mulla. Helpotus kyllä.
Minä yritin erota miehestä puoli vuotta sitten mutta hän halusi jatkaa. Kerroin, että minulla ei ole mitään annettavaa. Seksi ei kiinnosta eikä juuri suuria tunteita ole. No ollaan oltu yhteydessä ja tämä on jokin toveruussuhde, ei seksiä, omat kodit. Mutta en ole ketään auttakaan ottamassa tilalle kun ei kiinnosta.
Ottaen huomioon, kuinka vähän naiset nykyään haluavat olla miesten kanssa tekemisissä, he kyllä käyttävät vähän liikaa aikaa miehistä puhumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon, kuinka vähän naiset nykyään haluavat olla miesten kanssa tekemisissä, he kyllä käyttävät vähän liikaa aikaa miehistä puhumiseen.
En muista milloin olisin edes ajatellut (tältä kantilta). Nyt puhun kun osuin ko ketjuun.
Muita 50+ kurppia joista miehet eivät ole enää kiinnostuneet?