Muita 50+ naisia, miehet lakanneet kiinnostamasta
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kiinnosta enää. Tuntuisi aivan liian työläältä edes yrittää tutustua kehenkään, saati sitten minkäänlainen läheisempi kanssakäyminen. N52
Tämä. Kun seksuaalisia tarpeita ei ole enää niin paljon, että niihin tarvitsisi kumppania, jää jäljelle se kaikki muu. Kaikki Muu kiinnostaa (myös) kuin kilo paskaa. En halua viisikymppisenä jakaa tai kuulla toisen ihmisen historiasta/traumoista/suunnitelmista/yhtäänmistään! Koko ihmisyys kuvottaa ja väsyttää, vielkö pitäisi jonkun toisen kuplan sisältöä puida? Kiitos ei, saan burn outin ajatuksestakin! En halua jakaa mitään kenenkään kanssa!
5/5
Ei kiinnosta. Olen kaunis, urheilullinen, hyvin toimeentuleva 50+ nainen ja en ihan heti keksi mitään syytä, miksi haluaisin ketään miestä elämääni. Minulla on lapset, ystäviä ja täydellinen elämä juuri näin. En jaksa enää yhtään keskenkasvuista miestä.
Olen huomannut saman. Sain viime suhteessa kokea mitä on aito rakkaus. En aio enää tyytyä. Olen innostunut vain itseni hoivaamisesta 😍.
On noita ehdokkaita ollut, mutta ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kiinnosta enää. Tuntuisi aivan liian työläältä edes yrittää tutustua kehenkään, saati sitten minkäänlainen läheisempi kanssakäyminen. N52
Tämä. Kun seksuaalisia tarpeita ei ole enää niin paljon, että niihin tarvitsisi kumppania, jää jäljelle se kaikki muu. Kaikki Muu kiinnostaa (myös) kuin kilo paskaa. En halua viisikymppisenä jakaa tai kuulla toisen ihmisen historiasta/traumoista/suunnitelmista/yhtäänmistään! Koko ihmisyys kuvottaa ja väsyttää, vielkö pitäisi jonkun toisen kuplan sisältöä puida? Kiitos ei, saan burn outin ajatuksestakin! En halua jakaa mitään kenenkään kanssa!
Tältä minustakin tuntuu. Olen siis suhteessa mutta kiinnostaa entistä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
No joo. Mutts 50+ miehiäkään ei enää naiset kovasti kiinnosta. Ei seiso. Biologiaa.
Kyllä seisoo. Naiset kiinnostaa valikoivasti. Jotain tasoa sentään.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu mummoutumiseen. Vanhat naiset eivät ole enää seksuaalisia olentoja. Miehet sen sijaan Ei ihme että hopeaketut katselevat nuorempia.
Mene kiikkuun p*dofiili. Miehet on sikoja, siitä se johtuu että vielä vanhalla iällä pervoillaan nuoria lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pitäisi vielä puida jotain tunteita.
Kannattaa käydä lääkärissä. Vaihdevuosiin saa apua
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä lääkärissä. Vaihdevuosiin saa apua
En ymmärrä tätä nykyajan pakkomiellettä haluta jotain, mitä ei halua. Sama koskee miehiä. Ymmärrän kyllä, jos parisuhteessa ei halut kohtaa, se täytyy sitten ratkaista jotenkin.
Hep! Olen havainnut, että elämä ilman miehiä on iisimpää, rentoa ja mukavaa. Olisinpa tiennyt tämän jo 30v sitten.
N52