Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita 50+ naisia, miehet lakanneet kiinnostamasta

Vierailija
31.01.2026 |

Joku hormonimyräkkä kai. :)

Kommentit (301)

Vierailija
241/301 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kiinnosta enää. Tuntuisi aivan liian työläältä edes yrittää tutustua kehenkään, saati sitten minkäänlainen läheisempi kanssakäyminen. N52

Tämä. Kun seksuaalisia tarpeita ei ole enää niin paljon, että niihin tarvitsisi kumppania, jää jäljelle se kaikki muu. Kaikki Muu kiinnostaa (myös) kuin kilo paskaa. En halua viisikymppisenä jakaa tai kuulla toisen ihmisen historiasta/traumoista/suunnitelmista/yhtäänmistään! Koko ihmisyys kuvottaa ja väsyttää, vielkö pitäisi jonkun toisen kuplan sisältöä puida? Kiitos ei, saan burn outin ajatuksestakin! En halua jakaa mitään kenenkään kanssa!

5/5

Vierailija
242/301 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70v mies on jo liian pehmeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/301 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mutta ikää 30+

Vierailija
244/301 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Olen kaunis, urheilullinen, hyvin toimeentuleva 50+ nainen ja en ihan heti keksi mitään syytä, miksi haluaisin ketään miestä elämääni. Minulla on lapset, ystäviä ja täydellinen elämä juuri näin.  En jaksa enää yhtään keskenkasvuista miestä.

Vierailija
245/301 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Sain viime suhteessa kokea mitä on aito rakkaus. En aio enää tyytyä. Olen innostunut vain itseni hoivaamisesta 😍. 

On noita ehdokkaita ollut, mutta ei kiitos. 

Vierailija
246/301 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kiinnosta enää. Tuntuisi aivan liian työläältä edes yrittää tutustua kehenkään, saati sitten minkäänlainen läheisempi kanssakäyminen. N52

Tämä. Kun seksuaalisia tarpeita ei ole enää niin paljon, että niihin tarvitsisi kumppania, jää jäljelle se kaikki muu. Kaikki Muu kiinnostaa (myös) kuin kilo paskaa. En halua viisikymppisenä jakaa tai kuulla toisen ihmisen historiasta/traumoista/suunnitelmista/yhtäänmistään! Koko ihmisyys kuvottaa ja väsyttää, vielkö pitäisi jonkun toisen kuplan sisältöä puida? Kiitos ei, saan burn outin ajatuksestakin! En halua jakaa mitään kenenkään kanssa!

Tältä minustakin tuntuu. Olen siis suhteessa mutta kiinnostaa entistä vähemmän.

Vierailija
247/301 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Mutts 50+ miehiäkään ei enää naiset kovasti kiinnosta. Ei seiso. Biologiaa. 

Kyllä seisoo. Naiset kiinnostaa valikoivasti. Jotain tasoa sentään.

Vierailija
248/301 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu mummoutumiseen. Vanhat naiset eivät ole enää seksuaalisia olentoja. Miehet sen sijaan Ei ihme että hopeaketut katselevat nuorempia.

Mene kiikkuun p*dofiili. Miehet on sikoja, siitä se johtuu että vielä vanhalla iällä pervoillaan nuoria lapsia.

Vierailija
249/301 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pitäisi vielä puida jotain tunteita.

Vierailija
250/301 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lääkärissä. Vaihdevuosiin saa apua 

Vierailija
251/301 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä lääkärissä. Vaihdevuosiin saa apua 

En ymmärrä tätä nykyajan pakkomiellettä haluta jotain, mitä ei halua. Sama koskee miehiä. Ymmärrän kyllä, jos parisuhteessa ei halut kohtaa, se täytyy sitten ratkaista jotenkin.

Vierailija
252/301 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sanoi yhtenä lauantaina, että sitä ei enää oikein seksi kiinnosta. No mua kiinnostaa, enkä aio elää missään kaverisuhteessa. Seuraavana torstaina tuli kiinteistövälittäjä arvioimaan asunnon. Tuleva ex-vaimo oli hiukan ymmällään tilanteesta. Eropaperit laitoin samalla vetämään. Siitä kaksi viikkoa eteen päin ostin naisen ulos asunnosta. 

Nyt se soittelee perään ja yrittää tehdä sovintoa. No eipä enää kiinnosta enää muakaan. Tulkoot toimeen nyt sitten omillaan, kun sitä kerran halusi.

Kävikö mielessä että naisen haluttomuus voisi johtua sinustakin? Olet varmaan omasta mielestäsi niiiiin täydellinen? Ehkä naisesi vaan kyllästyi olemaan piikana ja panotyynynä.

Vierailija
253/301 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja miehet ei kiinnosta tietenkään yhtä paljon kuin nuorena. En kaipaa ketään määräilemään minua kun minä teen ja ahkeroin. Jos löytyy tasokas mies, joka on henkisesti kasvanut aikuiseksi niin sitten voin harkita. Mutta en ala enää tällä iällä pesemään pyykkejä jollekkin, joka salaa vihaa minua. 

Vierailija
254/301 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miesten tilalle? 

Ystävät, harrastukset, kulttuuri, matkailu, lapsenlapset nyt ainakin.

T; onnellinen 59-vuotias mummi joka asunut jo 10 vuotta yksin

Vierailija
255/301 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu mummoutumiseen. Vanhat naiset eivät ole enää seksuaalisia olentoja. Miehet sen sijaan Ei ihme että hopeaketut katselevat nuorempia.

Mene kiikkuun p*dofiili. Miehet on sikoja, siitä se johtuu että vielä vanhalla iällä pervoillaan nuoria lapsia.

Etelän maissa miehet ovat pedaroineet jopa omia lapsiaan siinä mittakaavassa, että on pitänyt kirjoittanut koraaniin että älä parittele omaa lastasi tai lastenlastasi. Tätä tapahtunut myös länsimaissa, minkä vuoksi lasten std-epäilyjä on alettu kuittaamaan puppuvalheilla jostain vessan rinkuloista tarttuvilla taudeilla. Kannattaa ymmärtää mitä miehet ovat

Vierailija
256/301 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelän maissa miehet ovat pedaroineet jopa omia lapsiaan siinä mittakaavassa, että on pitänyt kirjoittanut koraaniin että älä parittele omaa lastasi tai lastenlastasi. Tätä tapahtunut myös länsimaissa, minkä vuoksi lasten std-epäilyjä on alettu kuittaamaan puppuvalheilla jostain vessan rinkuloista tarttuvilla taudeilla. Kannattaa ymmärtää mitä miehet ovat

Tämä nyt oli typerä provo, mutta siinä on totuuden siemen. Miehen seksuaalisuus on pohjimmiltaan tunteetonta pimeyttä, joka hyvin helposti ottaa tuhoavia ja perverssejä kierteitä toteutuessaan. Sitä tulee välttää. 

Vierailija
257/301 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt oli typerä provo, mutta siinä on totuuden siemen. Miehen seksuaalisuus on pohjimmiltaan tunteetonta pimeyttä, joka hyvin helposti ottaa tuhoavia ja perverssejä kierteitä toteutuessaan. Sitä tulee välttää. 

Eikä ollut. Tuo on vaan normalisoitu että tuollaista käytöstä saa kohdistaa naisiin, eiväthän miehet hyväksy sen kohdistamista edes itseensä. Ei kannattaisi naistenkaan hyväksyä

Vierailija
258/301 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oma mies ei kiinnostaisi edelleen. Ei siihen ikä vaikuta.

Vierailija
259/301 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vaihe alle 50-v, ettei kiinnostanut. Nykyään kiinnostaa. Välillä tuntuu, että liikaakin. Asumaan en kotiini ketään halua, mutta lyhyitä kohtaamisia, hauskanpitoa. Niistä pidän. 

Vierailija
260/301 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 35, eikä minua ole koskaan kiinnostaneet romanttiset suhteet. Tai ehkä niin, että se mitä koin ja näin lapsena teki selväksi, että minä en halua miestä enkä lapsia, ei. 

Parikymppisenä olin sitten varovaisen avoin ajatukselle, että JOS tulee vastaan (minulle) täydellinen, tietynlainen mies, joka vielä itse tulee hakemaan minut kotoa , niin se käy :D 

Eli käytännössä olin ja olen vapaaehtoisesti lapseton, enkä halunnut edes miesystävää, ellei hän ole joku yksi miljoonasta-tason täydellisyys. Ajattelin, että olen aina yksin ja elin elämääni sen mukaan. Ja lähestymisiähän siis miehiltä kyllä tuli. Opiskeluaikoina ja vähän sen jälkeenkin oli esimerkiksi yksi vakijärjestely joka vuosien ajan halusi enemmän, mutta ei tullut itselle mitään sitoutumisviboja ja sen kyllä kerroin eli ei todellakaan tavattu toistemme kavereita tai perheitä saati muutettu yhteen tai käyty missään. Lopetin tuonkin kun niitä tunteita toisella oli ja se kävi rasittavaksi.

Ja sitten, kun olin vähän päälle 30, minut haki kotoa se täydellinen mies lyhyen netissä (harrastuksen parissa, ei seuranhaku) tutustumisen jälkeen. 

Muutimme yhteen käytännössä heti, hän elättää minut, on ulkonäöltään minulle täydellinen, on ostanut minulle kaksi koiranpentua tässä neljän yhteisen vuoden aikana ja korjaa tuossa vieressä yhtä projektilipastoa, että pääsen pian maalaamaan sitä<3 

Ei tarvinnut tinkiä yhtään mistään, mutta aina kun sanoin jossain millaisen miehen haluan niin myös läheiset ystävät kritisoi, että tuollaista ei ole, jäät ilman, et ole itse tarpeeksi ihmeellinen tuollaiselle jne. 

No, olisin ollut mielummin yksin kuin millään tavalla epämiellyttävän miehen kanssa! Etenkin kun kuuntelee ystävien valituksia kauheista miehistään (huom. eivät kaikki, paras ystäväni on ollut parikymppisestä asti ihanan miehen kanssa)

Ja jos kävisi niin hirveästi, että jäisin nyt leskeksi niin en ikinä etsisi uutta miestä, koska en usko että tällaista on toista jota rakastan koko sydämestäni ja hän minua. Parisuhteen kuuluu tuoda molempien elämään lisää ihanaa sisältöä ja parantaa elämänlaatua.

Tai JOS se on jokin tyytymissuhde kun ei halua olla yksin niin olisi ainakin reilua, että molemmat ovat rehellisiä siitä. Ja jos lapsia hankitaan niin etenkin olisi hyvä, että asioista voitaisiin puhua rehellisesti. Ja seksiä voi tosiaan harrastaa ilman suhdettakin jos sellaisesta tykkää.