Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt tuli sitten mun vuoro =(

Vierailija
29.04.2007 |

Eli mies ei tullutkaan minun viereen kapakasta yöllä! Voi surku, kun olen ihmeissäni/huolissani. Oli soittanut yöllä kerran ja tämän puhelun perään oli myös soittanut yksi kaverini. Näillä kahdella joskus historiassa ollut sutinaa! Äsken soitti miehen kaveri ja kyseli missä mahtaa olla!!! Mä olen jotenkin niin varma, että on tän naisen luona =( Pitäiskö soitella perään?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia kuitenkin on että jos nyt pörrää baareissa ja vieraissa naisissa, sama peli jatkuu kun on lapsiakin.

Vierailija
42/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittiin puhelimessa, että huomenna jutellaan. Itkemään se alkoi, kun vihjasin että mittani alkaa olla täysi... Mitä siihen toiseen naiseen tulee, hätäilin ehkä turhaan. Kun olen järjellä asiaa miettinyt, niin en usko että heillä kuitenkaan mitään sutinaa on ollut. Tuskin se nainen sillon mulle olis soitellu. Mutta noi loparit menee kyllä ihan hölmöilyn puolelle!!!! Todella tyhmää! En tiedä jaksanko jatkaa suhdetta. Huomiseen aikaa pähkäillä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehelle kävi näin, oltiin samassa ravintolassa ja lähdettiin joukolla jatkoille, miestä vaan ei näkynyt, ei vastannut puhelimeen, soittelin muut tutut läpi jotka olivat olleet ravintolassa tai muuten mahdollisia. Aikani pyörin jatkoilla mutta menin sitten kotiin, aamupäivällä mies soittaa oli tullut ulos ravintolasta ja mennyt kuselle nurkan taakse ja poliisit vieneet putkaan.

Vierailija
44/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan oikeassa!

Kaikkeen ei voi tietenkään vaikuttaa, mutta tietyissä asioissa sitä saa mitä tilaa.

Jos olet löytänyt miehen baarista ja olette yhdessä biletelleet, et voi olettaa että heti kun on aika perustaa perhe mies muuttuu ja ryhtyy ihanteellseksi koti-isäksi.

Ihmisen on hyvin vaikea ennalta ajatella näitä asioita ja liian moni on ottanut kumppanikseen " kehittymättömän kakaran" mitä tulee vastuuseen ja perheen arvostukseen. Myöhemmin sitten itketään kun ei se teekään kotona mitään ja aina vaan on kavereilla ja baareissa.

Jos jo alunperin kumppani on henkilö joka viihtyy kotona, harrastaa monipuolisesti ja esimerkiksi luo uraa. Käy ulkona sen pari kertaa kuussa jos on syytä, mutta ei lähde joka viikonloppu " yksille Penan kaa" , niin kyllä siitä pystyy jo tulevaakin ennustamaan.

Kannattaa jo etukäteen luoda kriteerit sille mitä tahtoo. Jos yksi asia on hyvä ura ja kotona viihtyvyys niin silloin sen miehellä täytyy olla nämä samat ominaisuudet JO hallussa, eikä " joo joo kyl sit ku saadaan skidei niin lopetan ryyppäyksen" .

Joskus vain " sen oikean" löytää, niin mitäs jos se vaan sattuu olemaan baareissa viihtyvä luuseri?

Noh onko se sitten edes se oikea? Ei ainakaan mulle olisi.

Joskus tilanteet muuttuvat ja biletysvaihe olikin vain osa teini-ikää, joskus mies todella kokee kasvun ja muuttuu, mutta hyvin harvoin! Ja sen täytyy tapahtua itsestään miehen tahdosta eikä sopimuskien kautta painostuksesta. Mies vain hikoilee sitten kotona ja odottaa kun aika on kulunut jotta taas saa luvalla mennä...

Vierailija
45/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tullut kotiin?

Vierailija
46/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäis vaan tietää mitä tässä tekis...? Kamala ikävä miestä jo nyt!

Vierailija
47/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi nimi alkaa S:llä, niin hän sai potkut, eikä lähtenyt omasta aloitteestaan.

Vierailija
48/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeellä, kilttejä isiä ja aviopuolisoita, joilla oli sormus ja veecee käynnin jälkeen sormus katosi....

Vierailija
49/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tein viisaan valinnan, miehen joka halusi olla uskollinen ja parisuhteeseen sitoutunut. Mutta kummasti joku 40-villitys iski, ja vieras nainen löytyi kaupanpihalta.

Joten aina voi sattua mitä tahansa

Vierailija
50/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi lopputilit ihan maailmanloppu ole. Mies ammatissa jossa työvoimasta huutava pula. Kyllä hän uuden työpaikan saa, sitä en epäile. en vaan tykkää, että isoja asioita tehdään hetken mielijohteesta, humalassa. Mun mielestä typerää ja ennen kaikkea lapsellista. ap

Vierailija
51/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat täytyy sanoa niinkuin ne on, eikä ne tahdo mennä perille sittenkään. Näkeehän sen tästä ketjustakin.

Sinä ap taasen, nosta kytkintä kun vielä voit. Tuollaiset miehet eivät muutu, ei ainakaan parempaan päin. Vaikka töitä alalla oiskin, niin kyllä haastattelijat katsoo sitäkin miksi on lähtenyt edellisestä paikasta jne.

Vierailija
52/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan tiedä miksi molemmat soitti! Nyt harmittaa kun oli puhelin äänettömällä! Jotain mätää tässä on... =(

Vierailija
53/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä saa mitä tilaa..

Vierailija
54/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä ne tekee mitä vaan. Ei ole moraalia eikä vastuuntuntoa. Jos mies ei tule yöksi kotiin kannattaa miettiä onko suhteella tulevaisuutta.

Onko hän valmis suhteeseen vielä? vai oisko parempi kuin hyppis sinkkuna kapakassa. En minä ainakaan kattelis. Sori nyt vaan..

Vierailija
55/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan on niin rakas mulle... Kai mä olen vähän takertuvaa tyyppiä ja yksinolo pelottaa ap

Vierailija
56/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia rakastua ja rakastaa. Ei siinä ole mitään väärää. Löydät kyllä itsellesi paremmankin. Minua ainakin etoo tollaset pikkupojat. Jälkeenpäin sinuakin vaan harmittaa että tuhlasit aikaasi tollaseen tyyppiin, tiedän kokemuksesta.

Vierailija
57/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä vielä tiedä onko mitään edes tapahtunut. Jotenkin tympii vaan... Eikä mun luonto oikeen anna periksi soitella, että missä herra mahtaa majailla. ap

Vierailija
58/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan siis oikeita asioita. :)

Vierailija
59/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeänä muita kuinka oot onnistunut valinnoissas - omiis voit vaikuttaa mut et esim miehes - jos hän pettää tms niin ootko siis ansainnut sen?

Jos hän lyö sua ootko ansainnut sen? Listaa vois jatkaa loputtomiin ..

Vierailija
60/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit 4 tilata oikeita asioita mutta siltikään se ei tarkota et olisit virheetön tai muita parempi - mun mielestä vaikutat kylmältä ihmiseltä