Kotikonsteja virtsatietulehduksen estoon/hoitoon
Minusta tuntuu, että mulle on tulossa virtsatietulehdus, olisiko kellä kotikonsteja sen häätöön.
Kommentit (9)
Luontaistuotekaupassa myydää karpalopuristeita joita voi nauttia ihan säänöllisesti, jottein tulehdusta pääse edes tulemaan.
Toivottavasti joku näistä tepsisi, eikä tarvitsisi lähteä lääkäriin. Meinaan, että nyt jo juoksuttaa tiheämmin veskissä ja kirvelee...
Onko joku oikeesti saanut tulehduksen talttumaan ja näin välttänyt antibioottikuurin?
t:ap
Luontaistuotekaupoista saa karpalokapseleita, jotka toimivat, eivätkä maistu pahalle. Kaverini vaikea krooninen tulehdus lähti nimenomaan karpalon, ei antibioottien avulla.
Karpalon teho on tutkittu vuosia kestäneessä tutkimuksessa Oulun yliopistossa.
ja c-vitamiinia, joka tekee virtsarakosta hapokkaan ja ne bakteerit eivät viihdy hapokkaassa.
Karpalon sisältämät sokerirakenteet estävät bakteerien kiinnittymistä virtsateiden limakalvoihin ja ne huuhtoutuvat pois. Myös hapan pH voi auttaa (runsas C-vitamiini). Runsas juominen huuhtomiseksi.
Mulla jos pääsee kirvelyyn asti, eikä vain tiehentyneeseen vessassakäymiseen, ei enää auta kuin antibiootit.
kun kaataa kiehuvaa vettä päälle ja sekoittaa. Maistuu marjammalta kuin kaupan mehu!
Mulla on pakkasessa kokonaisia karpaloita ja yritin syödä niitä , mutta ovat niin pahoja ettei onnistu. Myydäänkö kaupoissa karpalomehua, vai mistä te sitä saatte.
t:ap