Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt tuli sitten mun vuoro =(

Vierailija
29.04.2007 |

Eli mies ei tullutkaan minun viereen kapakasta yöllä! Voi surku, kun olen ihmeissäni/huolissani. Oli soittanut yöllä kerran ja tämän puhelun perään oli myös soittanut yksi kaverini. Näillä kahdella joskus historiassa ollut sutinaa! Äsken soitti miehen kaveri ja kyseli missä mahtaa olla!!! Mä olen jotenkin niin varma, että on tän naisen luona =( Pitäiskö soitella perään?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilmeisesti teitä vanhempi ja kokeneempi.

Ihan oikeesti ihminen kykenee vaikuttamaan elämäänsä aika pitkälle, omilla valinnoilaan. Eli nyt tässähän on kyse siitä millaisen kumppanin valitsee.

Jos valitset kapakoissa pörräävänä tyypin, ethän sillloin voi täysin luottaa sellaiseen ihmiseen.

Jos taasen valitset kotona viihtyvän ihmisen jolla on aikuisen ihmisen vakaat ja kunnolliset elämän-arvot, niin silloin tilaat parempaa elämää ja mahdollisuutesi saada parempi elämä ovat suuremmat.

Ihmisellehän voi elämässä sattua kaikkea ikävää, voi sairastua, joutua työttömäksi tms. Mutta miksi ihmeessä valita kumppani joka ei ole valmis parisuhteeseen?

4-

Vierailija
62/62 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ne molemmat olisi soittanut sulle ja sen jälkeen menneet panemaan tän naisen luo?

Kummallista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla