nyt tuli sitten mun vuoro =(
Eli mies ei tullutkaan minun viereen kapakasta yöllä! Voi surku, kun olen ihmeissäni/huolissani. Oli soittanut yöllä kerran ja tämän puhelun perään oli myös soittanut yksi kaverini. Näillä kahdella joskus historiassa ollut sutinaa! Äsken soitti miehen kaveri ja kyseli missä mahtaa olla!!! Mä olen jotenkin niin varma, että on tän naisen luona =( Pitäiskö soitella perään?
Kommentit (62)
kyllä käytöstavat hukassa - säälittävää
Olen siis aidosti murheissani tilanteestani, vaikka tiedän itse olen mieheni valinnut. OIKEA ap
minähän tunnen sinuakin kohtaan syvää sääliä ei ole helppoa
elää jos on noin kylmä ihminen ja eikö sinun pitänyt jo
poistua kun mielestäsi kaikki ovat niin lapsellisia vai mitä
sinä täällä kyttäät
Ihmiset muuttuvat, joten joku saattaa muuttua siten, että hän ei ennen tykännyt kapakoista, mutta jostain syystä oppii siihen aikuisiällä.
Toisaalta kapakoissa viihtyminen ei tarkoita sitä, että mieheen/vaimoon ei voisi luottaa. Jotkut vain tykkäävät tanssimisesta tai sellaisesta musiikista, mitä kapakoissa kuulee. Kaikille kapakkaan meneminen ei tarkoita kaatokänniä ja seksin etsimistä.
Tämän lisäksi kenelle tahansa voi tulla virheitä. Näin se Teemu Selännekin selitteli veneonnettomuuttaan.
Tsemppiä ap.
..että aiemmin kotona viihtynyt mies alkaakin juosta baareissa. Meille on käynyt niin. Aiemmin harrastimme yhdessä urheilua (ennen lapsia), ja muuta mukavaa, mies kävi ehkä muutamia kertoja vuodessa baareissa ja silloinkin kotiutui ihmisten aikoihin. Nyt kun lapsia on kaksi, miehen täytyy vähintään joka toinen viikonloppu juosta baareissa, eikä koskaan ole kotona ennen viittä. Ja tätä en IKINÄ koskaan olisi tästä miehestä uskonut. Ärsyttää, kun aina toitotetaan, että älä ota sellaista ja tällaista miestä, kun sitä ei tosiaan voi tietää, miten elämä ihmisiä muuttaa!
kylläpä on mies katalan tempun tehnyt... Sinuna pakkaisin miehelle kassin eteiseen odottamaan ja antaisin kenkää, jos ei ole kunnollista ja hyvää selitystä valmiina...
Tai vastaavasti lähtisin itse jonnekin, enkä vastais miehen puheluihin...
Tai jopa tälle mun kaverille, että mitä asiaa oli yöllä? En tosin haluaisi olla mikään mustasukkainen kyttääjä, peräänsoittelija! ap
Tekis sullekkin hyvää joskus ottaa muutama niin ei pipo päätä kiristäs liikaa.
jos meinaa sinun kanssasi vielä olla. Taidat pelätä miestäsi?
Oli nyt sen kaverin luona, joka mulle aamulla soitti. Ihan kännissä! Ja varmasti ollut jatkoilla mun " kaverin" kanssa. Sanoi pistävänsä elämän uusiksi!!! Ottanu LOPARIT töistä (en tosin mene takuuseen puhuiko totta!). Aarrghh... Olen niin järkyttyny, että kädet tärisee ja itkettää =(
että vaikka äijä ei ilmaannu kotiin niin ei se HETI AUTOMAATTISESTI tarkoita että oli nussimassa jotain vierasta muijaa... mulla ainakin mies on kerran sammunut kaverille ja ei todellakaan herää siinä tilassa edes puhelimen ääneen.. (tiedän tämän siitä kun monet tuttavat ovat olleet samoissa bileleissä ja " todistivat" ukon sammuneen...) ja aamulla sitten häntä koipien välissä tuli kotiin... Mun ukko on sellanen että kun se alkoholia ottaa niin on kyllä aina ihan turpa täynnä eli ei sen mulkku edes toimi kännissä ja usein tuleekin jo klo 23 aikoihin kotiin suoraan nukkumaan :) Turhan usein kyllä mielestäni käy kavereiden kaa lähibubissa ja tästä meillä aina riidellään mutta vieraissa ei kyllä käy.. (tai ei ainakaan merkkejä siitä ole.. no luoja tietää...)
Vierailija:
Oli nyt sen kaverin luona, joka mulle aamulla soitti. Ihan kännissä! Ja varmasti ollut jatkoilla mun " kaverin" kanssa. Sanoi pistävänsä elämän uusiksi!!! Ottanu LOPARIT töistä (en tosin mene takuuseen puhuiko totta!). Aarrghh... Olen niin järkyttyny, että kädet tärisee ja itkettää =(
Näitä juttuja täällä on riittänyt.
ENNEN kun sattuu omalle kohdalle. Tosin mulle on ehtinyt tapahtua niin paljon, että provona lynkattais jos kirjottaisin kaiken. Eli tää on pientä murhetta tällä hetkellä jos menneisyyteen vertaa. Sattuu se silti ihan pirusti. ap
Hyvät kaverit suojelee toisiaan ja antaa alibeja tarvittaessa, näin se menee valitettavasti.
Sinisilmäisiä pöljiä on niiiiiiiiiin helppo höynäyttää.
Laita ukolle viestiä että kamat on laitettu pihalle että saa hakea. On kyllä aika mulkkutapaus.
En vastaa! Uudistakoon rauhassa elämänsä!!!!!!!!! ap
tunnekuohuissa on turha tehdä hätiköityjä päätöksiä, tai tivata toiselta parisuhteen kohtaloa. Odota kunnes mies tulee kotiin, ja alkaa itse kertomaan miten asiat on ja miten haluaa asioiden jatkossa olevan, ja mitä aikoo tehdä sen eteen. Älkää kiirellä pilatko, selvitelkää rauhassa. Tsemppiä ap!
Mutta mies tosiaan aika usein ravaa tuolla kapakoissa. Mitään tällästä hässäkkää tosin ei ole ollut. Olen kyllä aiemminki miettinyt pistäiskö sen pihalle. Yhteisiä lapsia meillä ei ole ja oma kämppäkin miehellä vielä on. Meillä tosin " asunut" viim. vuoden... ap
Emma aio ratketa ryyppäämään. :D
Mukavaa päivänjatkoa vaan kaikille!
-4.