nyt tuli sitten mun vuoro =(
Eli mies ei tullutkaan minun viereen kapakasta yöllä! Voi surku, kun olen ihmeissäni/huolissani. Oli soittanut yöllä kerran ja tämän puhelun perään oli myös soittanut yksi kaverini. Näillä kahdella joskus historiassa ollut sutinaa! Äsken soitti miehen kaveri ja kyseli missä mahtaa olla!!! Mä olen jotenkin niin varma, että on tän naisen luona =( Pitäiskö soitella perään?
Kommentit (62)
Jos toinen kertoo huolestaan niin sä tuut laukomaan " totuuksias" elämänvalinnoista - juu,ikä ei kerro viisautta!
ei se että mies ravaa ravintoloissa tarkoita sitä ettei se ole valmis parisuhteeseen.
Ihan yhtä hyvin se tyyppi joka on esim alunperin viihtynyt kotona , saattaa yhtäkkiä kyllästyä kotona olemiseen ja löytää toisen tai vaikka ruvate pyörimään ravintoloissa.
Mua huolestuttais jos mun ukko haluis aina olla vaan kahden kotona.
Et taida olla sittenkään niin vanhaja kokenut kuin mitä annat ymmärtää
Mutta jos haluaa elää valheessa, niin sehän on jokaisen oma elämä ja siihenkin on oikeus..
Ilmeisesti sinusta kaunis valhe on parempi kuin ikävä totuus, joten onnea vaan elämäsi valinnoille, tulet tarvitsemaan sitä!
-4.
Ai että sä oot vielä selvännäkijäki? Voi elämä - mun mies ei ravaa baareissa jos nyt siitä oli ihmeellisesti sulla yhtäkkiä kysymys. Mut jos et iästäs huolimatta ymmärtänyt pointtiani niin se oli se TOISEN TUOMITSEMINEN MITÄ SÄ HETI EKASSA LAUSEESSAS TEIT - ETTÄ VAIKKA KUINKA OOT NIIN HYVIN ONNISTUNUT VALINNOISSAS NIIN KÄYTÖSTAVAT PUUTTUU!
Vierailija:
ei se että mies ravaa ravintoloissa tarkoita sitä ettei se ole valmis parisuhteeseen.Ihan yhtä hyvin se tyyppi joka on esim alunperin viihtynyt kotona , saattaa yhtäkkiä kyllästyä kotona olemiseen ja löytää toisen tai vaikka ruvate pyörimään ravintoloissa.
Mua huolestuttais jos mun ukko haluis aina olla vaan kahden kotona.
Et taida olla sittenkään niin vanhaja kokenut kuin mitä annat ymmärtää
-No harrastaahan voi muutakin kuin kaljoittelua. Esim. elokuvia, teatteria, näyttelyitä jne.
Aika epätodenäköistä muuten että joku aikuinen mies joka ei ole koskaan kapakoissa viihtynyt alkais niissä yhtäkkiä ravaamaan.
Todennäköisempää että se mies jonka alunpitäenkin kapakassa tapasit, alkaa viihtyyn niissä enempi ja jää lopussa sille tielleen. Monelle on näin käynyt.
Minusta tuntuu että kyse on tässä nyt siitä että joittenkin elämään kapakat kuuluu erottamattomasti. Eikö vain?
-4.
niin viisaana ja vanhempana häviä!
Olen nähnyt sen elämän ja se yököttää minua. Miestäni en kapakasta kuitenkaan noukkinut. Mutta sen vaan sanon että jokainen joka elää sellaista elämää, joutuu moneen koettelemukseen ja elämä, no eihän se tylsää ole mutta se on aika kuluttavaa.
Onneksi se elämä on takana lopullisesti.
-4.
pieni maailma sinulla nelonen.
Mun mies käy välillä omien kavereidensa kanssa ravintoloissa, joskus käymme yhdessä. Näin lasten myötä titenkin vähemmän.
Mieheni harrastaa paljon muutakin, urheilua, teatteria mm.
Ei kaikkien miehet ole niin rajoittuneuta että se elämä jäisi vaan pelkkään kaljotteluun...
ole!!!!
herää jo , äläkä anna omien kokemuksiesi hallita elämääsi noin ennekkoluuloissti.
Se että sinulle on käynyt noi ei tarkoita sitä että kaikille kävisi.
Olet katkera jostain.
Ja senpä vuoksi en oo ekana sanomassa toiselle sitä saa mitä tilaa.
Mitä tollanen ketään auttaa? Miks ei voi antaa hyviä rakentavia kommentteja?
Toisille se " oivaltaminen" voi kestää vuosia jos sittenkään " tajuaa" niitä asioita .. Mutta se ei oikeuta ketään joka tällä tiellä on jo pidemmällä. , tuomitsemaan ketään ja siinä sulle oppimista - huomaan et kun sulle on annettu palautetta, niin et osaa niihinkään vastata asiallisesti vaan vastaat syytöksillä ja olettamuksilla
Sitten sanotaan " no kun mä olin niin kännissä!"
Mutta olen kyllä ollut monen miehen kanssa jolla oli vaimo kotona odottamassa sillä aikaa kun he olivat muka kaverillaan yötä.
Jälkeenpäin inhottaa koko touhu.
Vastaa sinäkin AP. reilusti, miksi et laita viestiisi kuittausta?
AP.
näitä juttuja ja kauheeta miten ilkeeltä tuo nelonen vaikuttaa
minä olen yli nelikymppinen enkä kyllä noin typeriä viisauksia
muille laukoisi
eihän elämä aina niin järkevästi mene tunteet sanovat usein
muuta kuin järki mutta nelosella ei varmasti ole mitään
tunteita sääliksi käy sellaista ihmistä
Vierailija:
näitä juttuja ja kauheeta miten ilkeeltä tuo nelonen vaikuttaa
minä olen yli nelikymppinen enkä kyllä noin typeriä viisauksia
muille laukoisi
eihän elämä aina niin järkevästi mene tunteet sanovat usein
muuta kuin järki mutta nelosella ei varmasti ole mitään
tunteita sääliksi käy sellaista ihmistä
-4.
aika moni liitto alkaa baarista ja päätyy baariin. Jättäkää se nelonen rauhaan ,sehän puhuu ihan asiaa.
Sovittiin, mies pyyteli kovin anteeksi ja mä annoin. kaikki jatkuu taas normaalisti, seuraavaan kertaan asti. Rakkaus on niin sokea... ap