Koiravapaat puistot?
Oisko mahdollista saada koiravapaita puistoja että voisi nauttia puhtaan lumen katselusta eikä siitä keltasesta kusesta mitä on joka paikassa? Voisko koiraihmiset muuttaa vaikka maalle pilaamasta kaupunkilaisten pientä mahdollisuutta nauttia luonnosta?
Kommentit (26)
Koirat on ihania. Hekin pääsee nauttimaan lumesta nyt.
Mene paikkaan, missä on ihmisiä ja koiria ja valita, että siellä on ihmisiä ja koiria. Vain kaupunkilaiset voivat olla näin typeriä.
Muuta itse jonnekin missä ei ole minkäänlaista elämää. Saat nauttia rauhassa siitä lumestasi.
Vierailija kirjoitti:
Mene paikkaan, missä on ihmisiä ja koiria ja valita, että siellä on ihmisiä ja koiria. Vain kaupunkilaiset voivat olla näin typeriä.
Olen kaupunkilainen ja vaikka en eläimistä piittaakaan, ei tulisi mieleenkään ulista kuten ap.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan lapsi vapaita koirapuistoja
En ole ikinä nähnyt lapsia koirapuistossa.
Vierailija kirjoitti:
Koirat kuuluu mullan alle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on vain hullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat on omistajien lapsia. Illalla mami antaa koira-asennossa ihanalle mussukalleen.
Vierailija kirjoitti:
Kernaasti menisin sellaseen paikkaan missä ei niitä koiria olisi mutta kun ei sellasta meinaa vaan nykysin löytää. Kauppaankin ja ostoskeskuksillekin koirat pääsevät nykysin, voi prkl!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat kuuluu mullan alle
Koirat kuuluvat isäntiensä ja emäntiensä luo ja sinä täytettynä jonnekin vitriiniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat on omistajien lapsia. Illalla mami antaa koira-asennossa ihanalle mussukalleen.
Koirat ovat parempaa seuraa kuin tuollaiset kitisijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kernaasti menisin sellaseen paikkaan missä ei niitä koiria olisi mutta kun ei sellasta meinaa vaan nykysin löytää. Kauppaankin ja ostoskeskuksillekin koirat pääsevät nykysin, voi prkl!
Sääliäkö odotat? Sellaista se on kun elät osana yhteiskuntaa, saat luvan sopeutua enemmistön tapoihin. Jos et kestä koiria, ongelma on sinun, ei kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Koirat uuniin!
Mieluummin sinut.