Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsette hoitamaan mitään "asioita" jotka hoidettava ns virka-aikana, jos

Vierailija
31.01.2026 |

Työaika klo8-16?

Oli sitten pankki,-kampaaja,-lääkäri,-työpaikkahaastattelu tai mikä tahansa niin eihän se onnistu?! Ja varsinkaan, jos ei haluaisi työpaikalla kertoa, että mikä meno ja asia on kyseessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jokainen voi omalta esihenkilöltä kysyä, miten onnistuu. Tai tarvittaessa luottamushenkilöltä (lääkärikäynneistä sun muista oikeista tarpeista, ei kampaajasta...)

Vierailija
2/7 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan ajan ja käyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilön kanssa voi sopia liuun pitämisestä. Tai kokonaisen päivän vapaaksi jos menee pitkään.

Vierailija
4/7 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamot on yleensä pidempäänkin auki. Jos ei muuta vaihtoehtoa niin palkatonta, tai tekee tunnit takas tai lomapäiviä käyttää. Tai riippuu varmaan työpaikan ehdoistakin. On se kumma jos työnantaja ei työntekijää lääkäriin päästä. Mut onneks mulla ei noita ongelmia ole,kun teen vuorotyötä. Sovin menot sinne millon pääsen. Työterveydessä meillä saa käydä työajalla ja jos mulla sinne asiaa,ne tottakai sovin työajalle. Ihan koska voi.

Vierailija
5/7 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla laitoin viestin esimiehelle: "Hei! Minun pitäisi perjantaina päästä lähtemään töistä klo 13. Onko ok?" 

Esimies vastasi, että onnistuu.

Siinä se.

Vierailija
6/7 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mitään syytä pitäisikään kertoa työpaikalla??

Vierailija
7/7 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää käydä asioilla kesken työpäivän kerron pomolle ilmoitusluontoisesti. Ei kukaan noita laske aikuisten töissä. 

Toisaalta, olin pakon edessä muutaman vuoden duunarihommissa. Että vihasin sitä "luvan" kysymistä ja sumplimista. Olen täysikäinen, mulla on muutakin elämää kuin työ ja siihen liittyy asioita jotka nyt on vaan hoidettava. Deal with it.  Siihen ei minkään pienimunasen kyvyttömän pikkunatsimulqvistin egoilua kaivata. Paras oli kun yksi kuspää oli sitä mieltä että pitäisi valtakirja tehdä ja valtuuttaa "joku muu" hoitamaan pankissa asuntokauppa mun puolesta. Siinä kohtaa annoin palautetta vähän isommin. Kyseinen kokovartalomulqqu todella kuvitteli pyörittävänsä jotain orjafarmia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä