Mette Marit asunut Epsteinin kodissa 4 päivää
Ja hänet mainitaan Epstein-asiakirjoissa useita satoja kertoja.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nylkyttikö Epstein ja Trump Metteä? Rotunaista.
Mikä rotunainen? Eikös hän ollut jännämiesten kanssa viihtyvä yksinhuoltajaäiti?
Nää Epsteinin tallin tytöt oli kaikki aika taviksia. Ei sillä tuolla ollut mitään menestyneitä malleja niin kuin kuvittelisi. Vaan ihan tavallisia nättejä tyttöjä, joilla oli vähän heikko tausta. Mallit osaa varoa limasia setiä. Kuuluu työtaitoihin. Mettehän olisi ollut ihan oiva työntekijä/uhri Epsteinille ENNEN PRINSSIÄ, nätti, huumevelkainen, riippuvainen, huonot kotiolot, suostunut varmaan ihan mihin tahansa.
Toki joku norjalainen päihde-yh ei ois ikinä päätynyt mitään Epsteiniä tapaamaan.
Anyway, vasta kuninkaallisen asemansa kauttahan tuo Mette on Epsteiniin tutustunut.
No mites se norjalainen päihde-yh päätyi tapaamaan prinssin. Bileissä. Sattumalta? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten? Onko jokainen Epstein kanssa joskus tekemisissä oleva syyllinen kaikkiin mahdollisiin mielikuvituksissasi tapahtuviin rikoksiin?
Ihmeen paljon asiakirjoja ja kuvia yhdestä jätkästä. Dokumentoiko se itse vai kuka? Jokaikinen vieras ja joku sattui kulkemaan ohi.
ATK tallensi. Ja onhan poliisi seurannut sen toimintaa ja vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle eikä mulle. Vai kuuluuko ??????
Meille kaupattiin Mette tyttönä, jolla oli hämärä MENNEISYYS. Mutta sen rikolliset kuviothan on jatkuneet tähän päivään asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, media ja muut perskärpäset!
Niin, entä sitten? Mistä tämä hemmetinmoinen vouhotus?
Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Niillä ei ole omaa elämää. Elävät fantasiassa.
Taidatpa itse elellä siellä fantasioissa. Todellinen elämä on raakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka siis on prinssi Sverre Magnusin oikea isä?"
Sori, siis 2010 tuo Epsteinin kämpällä punkkaaminen.
Paljastunut punkkaaminen. Ehkä emme tiedä kaikista kerroista.
No näin voi olla, mutta kyllä se vaikuttaa selvältä, että Mette on tutustunut Epsteiniin vasta kuninkaallisen asemansa kautta. Ei heidän välisensä viestinvaihto todellakaan vaikuta sellaiselta, että Mette olis ollut noita Epsteinin parittamia tyttöjä, vaan ennemmin niistä vois luulla, että heillä olis ollut suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin asuminen on vähän muuta kuin joku 4 päivän oleskelu jossain.
Mutta siis asiaan. Kyllähän nuo M-M kytkökset Epsteiniin tuntuvat tosi noloilta. Hirveitä aikoja hänelle, ensin pojan rikokset ja nyt tämä, ja on itse hyvin vavavasti sairas.
Siis asuminen tarkoittaa sitä, että Epstein on ottanut hänet kotiinsa/lomakotiinsa asumaan. Mette ei ole mennyt esim. kyläreissulle ja asunut hotellissa tai omassa purjeveneessä.
Epsteinin talossa hengailut ja viestittelyt hänen kanssaan ovat tapahtuneet aikana, jolloin Mette on ollut kruununprinssi Haakonin kanssa naimisissa. Mitenhän paljon Haakon on tiennyt tästä kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten? Onko jokainen Epstein kanssa joskus tekemisissä oleva syyllinen kaikkiin mahdollisiin mielikuvituksissasi tapahtuviin rikoksiin?
Ihmeen paljon asiakirjoja ja kuvia yhdestä jätkästä. Dokumentoiko se itse vai kuka? Jokaikinen vieras ja joku sattui kulkemaan ohi.
Tottakai Jeffrey dokumentoi ja kuvasi (varmaankin salaa) kaiken, niin että omat bisnekset sitten näiden tietojen/kuvien avulla luisti kuin rasvattu salama.
Maailma kierojen lierojen paikka.
Vierailija kirjoitti:
On se Epstein lonkeronsa ujuttanut ihan kaikkialle. :D
Se kalasti näitä julkkiksia, aikoi jos voisi käyttää kuninkaallisiakin hyväksi. Miksi, se on kummallista. Pääsikö lähellekään ilman että olisi samalla ollut liuta tyttöjä mukana? Mitkä ne taloudelliset riippuvuudet oli häneen?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä enää ihmettele että poika on sekaisin, kun mursi on ihan kahjo. Ihan sekopäistä viestittelyä kruunuprinsessalta. Eikö Norjassa ole mitään Supon tapaista vai saako verkostoitua tuomitun rikollisen kanssa miten lystää?
Niin mitkä ne asialliset yhteydet oli? Liiketoimi, muu bisnes, mikä? Muuten on aika tuttavallista viestittelyä.
Vierailija kirjoitti:
No onhan nuo sähköpostit julkaistu, mitä muuta todisteita kaipaat?
Mitä rikoksia ne todistaa?
Ei nelipäiväiset orgiat ole vielä mitään. Kesyä kamaa.
Kovasti Norjan hovissa on kestämistä ja ovat kovin avarasydämisiä kun kaikenmoisia hoviin otetaan.
Mitähän näissä "hoveissa" vielä tapahtuu......
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis asiaan. Kyllähän nuo M-M kytkökset Epsteiniin tuntuvat tosi noloilta. Hirveitä aikoja hänelle, ensin pojan rikokset ja nyt tämä, ja on itse hyvin vavavasti sairas.
Kerroppa miksi kyyläät häntä ja haukut . Miten hänen elämä vaikuttaa sinun elämääsi. Vai oko vaan kivaa huttua täällä ihmisiä päivä. Vastaa kun kirjoittelet. 👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Ei nelipäiväiset orgiat ole vielä mitään. Kesyä kamaa.
Menee hujauksessa, kun käyttää huumeita, kuten Mette-Marit teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis asuminen tarkoittaa sitä, että Epstein on ottanut hänet kotiinsa/lomakotiinsa asumaan. Mette ei ole mennyt esim. kyläreissulle ja asunut hotellissa tai omassa purjeveneessä.
Epsteinin talossa hengailut ja viestittelyt hänen kanssaan ovat tapahtuneet aikana, jolloin Mette on ollut kruununprinssi Haakonin kanssa naimisissa. Mitenhän paljon Haakon on tiennyt tästä kaikesta?
Mitä haahka tällä tiedolla teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Epstein_files
Ne on FBI:n yms keräämää tutkimusaineistoa joka on nyt Trumpin allekirjoittaman lain perusteella julkaistu.
Sopii miettiä miksi Trump olisi tämän allekirjoittanut jos siellä olisi jotain mätää hänestä :)
Ehkä se olisi kuitenkin parasta, että oudoissa piireissä viihtyneistä naisista ja miehistä ei tulisi millekään hoville prinsessoja tai prinssejä. Jotenkin tuntuu, että tuon Epsteinin julkkisporukka laajenee laajenemistaan ja aika pelottavan tuntuisesti. Mitä kaikkea sitten vielä löytyykään, kun oikein tongitaan?
Valehtelulla on tunnetusti lyhyet jäljet.