Mikä on ollut pahin kokemasi terveydenhuollossa aiheutettu kipu?
Siis ei mikään luonnollinen kipu vaan jokin "tuotettu" kipu.
Minulla sädehoitokipu.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fisteli häntäluun päällä, jota ei voinut tulehduksesta johtuen puuduttaa. Avasivat veitsellä, ja yritin kiivetä pakoon sitä sänkyä pitkin :D Toinen kammottava oli valtimoverinäyte, joka otettiin ranteesta. Huusin kirosanoja koko ajan :E edes sappikohtaus ei vetänyt näille vertoja
Mulla otettiin joskus nivusesta (kai se oli reisivaltimo), ainakin epäilen se oli tuo näyte, koska miksi muuten sieltä otettais. Täytyypä muistaa tuo että ranteesta koskee, nivusesta ei tainnut (en muista ainakaan)
Mulla on otettu kahdesti valtiloverinäyte ranteesta, eikä sattunut käytännössä lainkaan. Tavallinen verikoe kyynärtaipeesta on sattunut enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kohdun limakalvonäyte. En ole kipuherkkä ihminen, mutta tuo kyllä sai huutamaan.
Ja siitä sanotaan "nipistää kuin kuukautiskipu". Paskanmarjat, supistuskipu synnytyksen loppuvaiheessa on lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdun limakalvonäyte. En ole kipuherkkä ihminen, mutta tuo kyllä sai huutamaan.
Ja siitä sanotaan "nipistää kuin kuukautiskipu". Paskanmarjat, supistuskipu synnytyksen loppuvaiheessa on lähempänä totuutta.
Multakin on otettu eikä se ollut kuin jonkinlainen hetkellinen nipistys, mun kuukautiskivut sen sijaan on olleet ihan helvetilliset aina. Eli yksilöllistä on.
Sitä ihmettelen kun aikoinaan viisaudenhammas poistettiin puudutus ja itse toimenpide oli mitä oli mutta n. 1h jälkeenpäin iski pirunmoinen pääkipu joka kesti n. 15min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimman kivun on aiheuttanut psykologi.
Toivon, että hän saisi kokea elämässään runsaasti samanlaista kohtelua.
Mitä teki/sanoi?
No, sanotaanko, että toivon jonkun kirjaavan hänen persoonastaan samanlaisen yhteenvedon hänen virallisiin tietoihinsa ilman että hän voi tehdä asialle mitään. :)
Mitä teki/sanoi?