Norjan prinsessa Mette Marit on ollu neljä yötä
2010 luvun alussa seksi Epsteinin luona neljä yötä kertoo Yle.
Kommentit (1254)
Haakoin norjalaisilla rikkailla kavereilla on varmasti paljon yhteyksiä saarella tarjottuihin asioihin. Haakon tiesi pelin hengen koko ajan.
En tunne Metteä että sikäli yks lysti mitä on touhunnut.
Mitä Epsteeni tarjosi naisille, kuten Metelle? Puppelipoikia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Epstein haali kuninkaallisia, kuulusiia julkkiksia ja poliitikkoja lähipiiriinsä? Kiristikö se niitä?
Namedropping. Ratsasti muiden maineella. Epstein oli nobody ilman kuninkaallisiaan ja muita julkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Voi varjelkoon kun Norjan hoviin pääsi Meten kaltainen White trash naikkonen. Ei näköjään geeneilleen ja verenperinnölleen mitään voi. Haakonin pitäisi potkaista se pellolle Magnuksen kanssa.
Eikä Haakonin siskokaan ole avioliitoillaan kuningashuoneen arvostusta nostanut
Tervemenoa ja lopetetaan kaikki Euroopan kuningashuoneet, miksi tuollaisia friikkisirkuksia ylläpidetään ja muka ihaillaan ! Eivät osaa käyttäytyä eikä edes tekojaan peitellä. Plus takavarikoidaan valtavat omaisuudet takaisin valtioiden ja kansan omaisuudeksi, kansalta ne on alunperin otettu.
Miten kummassa Norjan hovi ei saanut pikku-Haakonin päätä käännettyä. Jokin kasvatusvirhe varmaan tai brittien tai Ruotsin malli ottaa tavallinen kansalainen lapsiensa äidiksi.
Onneksi norjalaisten silmät ovat auenneet: "kaksi kolmesta norjalaisesta suhtautuu kriittisesti Mette-Maritiin" (lähde: ? < www.tv2.no >, norjalainen televisiokanava).
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittaa appivanhempia, jotka antoivat hänen ja Mariuksen jäädä asumaan palatsiin vaikka uloskin olisivat mieluusti heittäneet.
Lisääntymällä varmisti sen, ettei aivan hevillä ulos heitetä. Perinteinen keino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittaa appivanhempia, jotka antoivat hänen ja Mariuksen jäädä asumaan palatsiin vaikka uloskin olisivat mieluusti heittäneet.
Lisääntymällä varmisti sen, ettei aivan hevillä ulos heitetä. Perinteinen keino.
Marius tiesi varmasti paljon äitinsä tavoista, kun päätyi paatuneeksi rikolliseksi hänen opissaan. Olikohan jopa kaikki Mariuksen temput opittu suoraan äiskältä ja tämän kavereilta? Tai jopa opetettu Mariukselle näiden toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittaa appivanhempia, jotka antoivat hänen ja Mariuksen jäädä asumaan palatsiin vaikka uloskin olisivat mieluusti heittäneet.
Lisääntymällä varmisti sen, ettei aivan hevillä ulos heitetä. Perinteinen keino.
Marius tiesi varmasti paljon äitinsä tavoista, kun päätyi paatuneeksi rikolliseksi hänen opissaan. Olikohan jopa kaikki Mariuksen temput opittu suoraan äiskältä ja tämän kavereilta? Tai jopa opetettu Mariukselle näiden toimesta?
Marius pääsee vapaaksi (liittypä asiaa tai ei), < www.vg.no/nyheter/i/9p6pXd/ber-om-aa-loeslates-skulle-gjerne-sluppet-de… > (8.6.2026).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittaa appivanhempia, jotka antoivat hänen ja Mariuksen jäädä asumaan palatsiin vaikka uloskin olisivat mieluusti heittäneet.
Lisääntymällä varmisti sen, ettei aivan hevillä ulos heitetä. Perinteinen keino.
Marius tiesi varmasti paljon äitinsä tavoista, kun päätyi paatuneeksi rikolliseksi hänen opissaan. Olikohan jopa kaikki Mariuksen temput opittu suoraan äiskältä ja tämän kavereilta? Tai jopa opetettu Mariukselle näiden toimesta?
Marius pääsee vapaaksi (liittypä asiaa tai ei), < www.vg.no/nyheter/i/9p6pXd/ber-om-aa-loeslates-skulle-gjerne-sluppet-de… > (8.6.2026).
Ei päässytk/kään < www.vg.no/nyheter/i/oE7wnV/lagmannsretten-vil-ikke-loeslate-marius-borg… > (10.6.2026).
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000012072927.html
Nyt Marius tekee itse äiskän sairaustemput!!!
Sanottiinko, että tää Mörö-Meten sairauden paheneminen, jotta Marius pääsisi vapaaksi, oli teeskentelyä? Taatusti oli, koska nyt Marius yrittää samaa temppua itse, kun äiskän sairaus ei riittänyt syyksi vapauttaa jännäpoikaa vankilasta!!!
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000012072927.html
Nyt Marius tekee itse äiskän sairaustemput!!!
Sanottiinko, että tää Mörö-Meten sairauden paheneminen, jotta Marius pääsisi vapaaksi, oli teeskentelyä? Taatusti oli, koska nyt Marius yrittää samaa temppua itse, kun äiskän sairaus ei riittänyt syyksi vapauttaa jännäpoikaa vankilasta!!!
Teeskentelemällä ei kyllä pääse elinsiirtojonoon. Eli Mette-Maritin tilanne on kyllä aito.
Mariuksen asiaan en ota kantaa.
Eikös Mariusta ole myös biologinen isänsä kasvattanut ja ollut vaikuttamassa hänen elämäänsä? Ei ole ollut pelkästään Meten ja kuningasperheen käsissä. Jotain on varmastikin mennyt pieleen kun näin vahvasti antisosiaalisen yksilön ovat saaneet aikaan, toki Meten ja Haakonin yhteiset lapset ovat ihan kunnollisen oloisia. Mariuksella olisi ollut eväät kyllä samaan kunnollisuuteen noin niin kuin rahallisten resurssien ja verkostojen näkökulmasta, hänelle on tarjottu myös mahdollisuuksia opintoihin ja on avitettu töihin mutta oma suoriutuminen on jäänyt heikoksi. Toki voi olla niin suuri geneettinen alttius päihderiippuvuudelle että se on ollut ongelmana jo nuoresta, päihdemaailmaan liittyy myös epösosiaalisuus ja oman edun tavoittelu. Tai mitä lienee impulssikontrollin ongelmaa muuten. Apua on kuulemma yritetty hakea.
Kunnioittaa appivanhempia, jotka antoivat hänen ja Mariuksen jäädä asumaan palatsiin vaikka uloskin olisivat mieluusti heittäneet.