Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norjan prinsessa Mette Marit on ollu neljä yötä

Vierailija
31.01.2026 |

2010 luvun alussa seksi Epsteinin luona neljä yötä kertoo Yle.

Kommentit (1021)

Vierailija
1001/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette kommentoiko Norjan kuninkaalliset mitään enempää tähän liittyen? Missään vaiheessa. Vai odottaako ne, että kohu laantuu joskus?

Uusimman tiedon mukaan ovat luvanneet suojella Mette-Maritia. Metten kuvia katsellessa ei voi enää kommentoida, se mahdollisuus on poistettu. Sanon minä vaan että on nuo k*usessa koko poppoo. Tietysti, kuin Ruotsissakin, äidit lentäisivät ulos mutta kun ne lapset... Mette ja Soffi on urakalla pullauttaneet lapsia, Mettellä on ollut keskenmenokin mutta siitä on oltu vaitonaisia. Ei niinkuin Meghanilla joka itse kertoi keskenmenostaan koska piti sitä tärkeänä tietona, olisihan se voinut jäädä huomiotta.

Vierailija
1002/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuninkaalliset sotkeentuneet White trash porukoihin ja samaaneihin.

En ole aiemmin juurikaan seurannut tätä Norjan hovia mutta on kyllä jännää porukkaa. Miten ihmeessä öljyvaltio Tesla-kuskeineen voi vielä kannattaa tällaista touhua? 

Täytyy kyllä nostaa hattua Britannian Williamille kun onnistui valitsemaan itselleen upean, tyylikkään, tunneälykkään ja elegantin Catherinen, jota kansa rakastaa. Catherineen ei Britannian hovi kaadu, Norjassa sen sijaan kruununperijän puoliso tekee kaikkensa, että homma kosahtaa. 

Parasta olisi nyt, että MM vetäytyy kokonaan sivuun vaikkapa sairauteensa vedoten. Jos Haakonista tulee kuningas niin Jeffreyn ystävä voisi jäädä prinsessaksi. Kuningatar-titteliä tuo ei ansaitse kun kerta kokee vähäiset työtehtävätkin tylsäksi. Tuo kertoo vain siitä, että hän ei alkuunkaan ymmärrä tehtäviään eikä kuninkaallisena olemista. Ikävää, että tuollainen on saanut ilmaisen luksuselämän loppuiäkseen. 

Mutta eihän tuota ole älyllä siunattu joten eiköhän jossain vaiheessa tule dokumentti, jossa itketään ja esitetään syyllistä ja Haakon tuijottaa vieressä suu auki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhäri, ei yllätä. 

Olin itse yhäri hyvän aikaa. Hullua, että sekö tekisi minusta tuommoisen, kun mies häipyi.

Vierailija
1004/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marius sotkeentunut somen influenssereihin.

Vierailija
1005/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se hovi haluaa Metteä suojella pysyäkseen itse vallassa. Kukapa taviksen asemaan haluaisi, kun historia kuninkaallisena. Mutta kuninkaallisten suosio kyllä laskee. Norjan kansa tuskin unohtaa 

Vierailija
1006/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Floridasta olisi M-M voinut varata ihan erillistä majoitusta? En usko, että Norjan kuninkaallisen perheen tarvitsee tukeutua jonkun Epsteinin huvilaan jos mielii vierailla Kaliforniassa.

Niinpä.

Toisaalta tuttavien luona majoittuminen helpottaa yksityisyyttä. En tosin tiedä,  onko Mette USA:ssa miten tunnettu.

Miksi olisi varannut erillisen majoituksen? Just sen äijän luo piti päästä, niin tottakai tyypin taloon majottui. Eiköhän siellä olisi oma makuuhuonekin löytynyt,  mutta eihän suoraan perhelomalta lentänyt perheenäiti Mette omaa sänkyä tarvitse, kun seksihullun perään on kiire.

Sinä itse kuulostat hieman perverssiltä. Epstein omisti kaksi yksityistä saarta. Varmasti on Met

Metestähän on nyt kuva istumassa bikiniasuisen Epsteinin uhrin kanssa, toinenkin on ollut talossa. Tämä väittää ettei Mette välttämättä tiennyt raiskauksista ja hyväksikäytöistä mutta tuo on kyllä täyttä soopaa. Mette oli googlettanut Epsteinin vankeustuomiosta, oli tietoinen. Metellä itselläänkin on päällä hyvin lyhythelmainen mekko, tuskin istuessa peitti takamuksen.

Vierailija
1007/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen että naisten kaikista puolista ei nykyään puhuta, tai ainoa virallisesti oikea puhetapa on naiset hyviä (tai uhreja), miehet pahoja ja syyllisiä. Veikkaan että Mette on ollut kokeilunhaluinen ja levoton teini, ja tehnyt kaikenlaista tai ainakin halunnut tehdä kaikenlaista jo aika nuorena. Siksi pystyi kuvittelemaan, että nuo lolitakuviot olisivat ok. Mutta on eri asia omasta halustaan sekoilla kuin joutua tuollaiseen verkkoon, eikä ehkä kyennyt ymmärtämään tyttöjen tilannetta tai Epsteinin kyynisyyttä. Naisilla on taipumus kuvitella että muut naiset ovat samanlaisia kuin he itse. Samaan aikaan on tabu sanoa, että kyllä tytöt ihan omaehtoisesti joskus lähtevät mukaan monenlaiseen. Nyt joku hermostuu tästäkin, vaikka en tarkoita että kuvio ei olisi ollut moraaliton. Mutta tavallaan naisia pidetään yhä edelleen joko huorina tai viattomina neitsyinä. 

Juu, Raumalla oli 80-luvun alussa joukko nuoria bussikuskeja, jotka "seurustelivat" 14-15-vuotiaiden tyttöjen kanssa. Nämä kuskit olivat enimmäkseen koululaiskuljetusten kuljettajia, joten niistä busseista oli helppo tyttöjä poimia. Eräs sukulaiseni oli yksi näistä tytöistä. Hänen mukaansa kuskien asunnoilla mm. syötiin paistettua makkaraa ja juteltiin mukavia, muuta hän ei ole minulle koskaan vapaaehtoisesti kertonut enkä ole halunnut painostaa mihinkään enempään. Ehkä pelkästään juttelivat, ehkä eivät. Mutta tuo tosiaan tapahtui ja reilut 40 vuotta sitten. 

Saa muuten nähdä, pysyykö tämä kommentti täällä. Tällaiset paljastetut tosijutut kun pakkaavat häviämään, olen huomannut. 

Vierailija
1008/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan yötä avaaja onkaan valvonut Epsteinin vuoteen vierellä saadakseen noinkin tarkan kertaluvun selville? Olikohan siellä muitakin yövieraita?

Vierailija
1009/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eilen ihmeteltiin, miksei Marius käyttänyt hyväkseen perheen varallisuutta ja vaikutusvaltaa tehdä itselleen hyvä ura esim. USAssa, niin sitäpä poika itse asiassa yrittikin tehdä. Jossain vaiheessa homma sitten kuitenkin katkesi ja hänelle tuli muita mietteitä elämänpolustaan. Se polku on nyt johtanut tähän oikeudenkäyntiin.

Kerta kaikkiaan hassattu mahdollisuus ja elämä. 

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/052d0f57-b74f-4443-809f-72513…

Vierailija
1010/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun eilen ihmeteltiin, miksei Marius käyttänyt hyväkseen perheen varallisuutta ja vaikutusvaltaa tehdä itselleen hyvä ura esim. USAssa, niin sitäpä poika itse asiassa yrittikin tehdä. Jossain vaiheessa homma sitten kuitenkin katkesi ja hänelle tuli muita mietteitä elämänpolustaan. Se polku on nyt johtanut tähän oikeudenkäyntiin.

Minkäs geeneilleen voi.

Vierailija
1011/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Floridasta olisi M-M voinut varata ihan erillistä majoitusta? En usko, että Norjan kuninkaallisen perheen tarvitsee tukeutua jonkun Epsteinin huvilaan jos mielii vierailla Kaliforniassa.

Niinpä.

Toisaalta tuttavien luona majoittuminen helpottaa yksityisyyttä. En tosin tiedä,  onko Mette USA:ssa miten tunnettu.

Miksi olisi varannut erillisen majoituksen? Just sen äijän luo piti päästä, niin tottakai tyypin taloon majottui. Eiköhän siellä olisi oma makuuhuonekin löytynyt,  mutta eihän suoraan perhelomalta lentänyt perheenäiti Mette omaa sänkyä tarvitse, kun seksihullun perään on kiire.

Sinä itse kuulostat hieman perverssiltä. Epstein omisti kaksi yksityistä saarta. Varmasti on Met

Ei ollut tällä kertaa millään saarella vaan Floridassa. 

Vierailija
1012/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs geeneilleen voi.

Höpsis. Geenit ei tee kenestäkään rikollista. Geenit voi toki altistaa joillekin asioille. 

Vierailija
1013/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi-kytköksellä ollut isoäiti. 

Jokaisella on isoäiti, ei mikään mullistava somen sekoittava uutinen.

Et siis tiedä tämän Suomi-kytköksen ja viestittelystä?  Epsteinille kerrottiin, että "isoäitini asuu kaukana lentokentältä"  joten oli ilmeisesti käyttää Epsteinia isoäidin asuuinkunnalla.  Joko nyt tajuat?

Vierailija
1014/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs geeneilleen voi.

Höpsis. Geenit ei tee kenestäkään rikollista. Geenit voi toki altistaa joillekin asioille. 

Mariuksen äidin isä rapajuoppo, narkki ja rikollinen.  Mette Marit myös ollut päihderiippuvainen.

Vierailija
1015/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs geeneilleen voi.

Mariuksen äidin isä rapajuoppo, narkki ja rikollinen.  Mette Marit myös ollut päihderiippuvainen.

Ei ne geenit silti automaattisesti tee kenestäkään juoppoa tai narkkia. Toki addiktiotaipumus voi olla geneettistä, se on eri asia. 

Missä on sanottu Mette Maritin olleen riippuvainen? Mä oon käsittänyt, että jostain viihdekäytöstä ois ollu kyse? 

Vierailija
1016/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakihan hänellä on kun kaik,ki kiimaisina hänen perään. Inhottava äijä, en huolisi. 

Vierailija
1017/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja on hoitanut työnsä kuningattarena hienosti,vaikka olikin tavallinen nainen. Ihailtava pariskunta,rakkaus kestänyt.

Vierailija
1018/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanattomaksi vetää.

Ja Ruotsin prinsessa Sofia myös sekaantunut ukkoon.

Lähtökohdat prinssin puolisoksi oli Sofialla todella hatarat. Niin vaan porskutti sukuun ja ovat varmaan onnellisia. 

Aivan kuin olisi suunniteltu tuo kuvio. Millä tuo Sofia sekoitti C.F. pään? Pyrkyri hän kylläkin on. Olisi luullut että tuo olisi ollut vain prinssille hetken huvi ja miksi sisarensa Madeleine inhosi syvästi Sofiaa, kohteli todella epäystävällisesti, jotain hän tietää. 

Mikä Madde on sanomaan, jos sieltä Epsteinin kätköistä löytyy viestejä Chris O'Neilliltä. Tosin onhan noita samannimisiä, ei ole satavarmaa onk

Mikä Madde?. Taidat olla aika tohkeissasi.

Vierailija
1019/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epsteinin kampaaja VG:lle: - Leikkasin prinsessan hiukset

Jeffrey Epsteinin kampaajana 15 vuotta työskennellyt Philippe Barr sanoo leikanneensa sekä Epsteinin että kruununprinsessa Mette-Maritin hiukset Palm Beachin talossa.

Hän on ollut kruununprinsessan kampaajana ainakin kaksi kertaa, hän kertoo VG:lle. Hän sanoo olleensa kruununprinsessan ja Epsteinin kanssa rahoittajan luksushuvilassa Palm Beachillä.

https://www.vg.no/nyheter/i/JOEmpj/jeffrey-epsteins-frisoer-til-vg-jeg-…

Vierailija
1020/1021 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään huvittavampaa kuin tämän palstan keskustelijat omahyväisinä kutsumassa Euroopan kuninkaallisia white trashiksi. Itse eivät osaa edes äidinkieltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän