Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka vihaa autoilua?

Vierailija
31.01.2026 |

Itselläni on ihan hirveä stressi päällä auton hajoamisesta enkä halua sellaista itse enää omistaa. Ja nyt kun kaksi kertaa vuodessa lainaan autoa jostain, niin niissä alkaa aina keskellä moottoritietä palaa joku varoitusvalo.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo autojeni mittaristossa nähnyt ylimääräisiä punaisia varoitusvaloja vuosikymmeniin. Kummasti auttaa kuin hoitaa huollot ja tietää autonsa kunnon.

2 reissua vuodessa niin vuokraa se auto jostain hertsistä, äläkä lainaa naapurin peralta.

Heh, ei huoltojen hoitaminen auta. 4 vuotta vanhassa autossa vilkkuu joka talvi kaiken maailman valot.

Ei pidä ostaa paskaa autoa. Eli mitään 15 vuotta tuoreempaa.

Vierailija
62/66 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain maalaisjuntti omistaa ja ajaa autoa nykypäivänä, sivistyneet ihmiset kävelee, pyöräilee, menee julkisilla tai taksilla.

Sano vain rehellisesti ettet ole jaksanut käydä autokoulua tai ei ole rahaa autoon kun et jaksa käydä töissä. Ei siinä ole mitään noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan ajamista, tarjoudun kuljettamaan tuttuja vähän kauemmaksikin, että tulisi ihan asiallisiakin ajoja. Itsekseni ajelen huviajeluja ympäriinsä ja käyn kahviloissa satunnaisesti.

Ajaminen on nautinto varsinkin pienemmillä teillä ja ruuhkan ulkopuolella.

Vierailija
64/66 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajaa uudella tai uudehkolla teknisesti hyvällä autolla ja hoitaa huollot, ei mikään vilku eikä pamahda rikki. Ajo on nautinto, mutten puhu toyotasta.

Vierailija
65/66 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla liikenterssä on turvatonta, etenkin moottoritiellä. Miehet työrekoissa ja Audeissaan hätyyttävät halvalla pikkuautolla ajavaa juuri kortin saanutta naista. En aja yli satasta, koska en välttämättä hallitse silloin autoa. Minulla ei ole vakionopeudensäädintä, automaattivaihteita eikä vakauttimia sun muita ajoa helpottavia leluja, mitä muilla. 

Ajoin kortin vuosi sitten kun mieheni kuoli. Antakaa minun opetella rauhassa ajamista, älkääkä aina uhitelko! 

...kunpa olisi vielä ns. kasikympin lätkät käytössä

Vierailija
66/66 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan autoilua.

-bussikuski turuust