Muita jotka vihaa autoilua?
Itselläni on ihan hirveä stressi päällä auton hajoamisesta enkä halua sellaista itse enää omistaa. Ja nyt kun kaksi kertaa vuodessa lainaan autoa jostain, niin niissä alkaa aina keskellä moottoritietä palaa joku varoitusvalo.
Kommentit (52)
Sinulle ei varmaankaan ole käynyt sellainen juttu, että autosta tipahtaa moottori keskellä liikenneympyrää? Minulle kävi.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei varmaankaan ole käynyt sellainen juttu, että autosta tipahtaa moottori keskellä liikenneympyrää? Minulle kävi.
Sitä ei ole käynyt, mutta kaikkea muuta kyllä.
Ap
Vain maalaisjuntti omistaa ja ajaa autoa nykypäivänä, sivistyneet ihmiset kävelee, pyöräilee, menee julkisilla tai taksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vain maalaisjuntti omistaa ja ajaa autoa nykypäivänä, sivistyneet ihmiset kävelee, pyöräilee, menee julkisilla tai taksilla.
👍🏽
Talvikeleissä vihaan.
Kesällä on kiva kurvailla kesäautolla.
Kyllä se julkisilla kulkemisen yleensä voittaa. Ja tämä Toyota on kyllä toiminut ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Työmatkaa 52 km suuntaansa, julkisilla matka kestää 2 tuntia (kunhan ensin päässyt 5 km päähän bussiasemalle), toki nämä matkat kuljetaan sivistyneesti kävellen, pyöräillen, julkisilla tai taksilla.
Minä. Vaihdoin julkisiin/boltiin ja se oli paras päätös. Ei enää autohuolia eikä ajamisen tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt pyytää olemassa oloaan anteeksi, asuu jossakin rotan kolossa ja järsii pelkkiä nauriita ravinnokseen. Käsi ylös kuka haluaa olla tätä parhainta ja upeinta sivistyneistöä!
Kaupunkilaisena kävelen ja pyöräilen ja kuljen bussilla nuo työmatkat mutta auto on tarpeen mökkimatkoilla. Ja kun se kerran on niin jos tulee pakko käydä vaikkapa kehäteiden kaupoissa niin sillähän sitten mennään. Ei mua ole pahemmin ahdistanut, eurooppalaiset autot on aika varmatoimisia ainakin nyt sataan, pariisataan tonniin asti ja jos nyt autosta putoaa moottori niin eiköhän se ollut muutenkin aika valmis.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole edes ajokorttia.
Mulla on. Viime vuosituhannelta eikä kakkosvaihetta ajettu vieläkään.
Autoilu on hanurista ruuhkassa. Siinä on vapauden tunne kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Modernit cityihmiset ei enää kävele kuin max 100 metriä, muutoin pitää mennä scootilla ja pyöräily lumessa tai pakkasessa, no siihen ei löydy enää selkärankaa näiltä moderneilta cityihmisiltä, jotka jopa sateessa sulavat.
Julkiset taas on täytetty kaiken maailman oudon värisillä ebolan, koronan ja malarian kantajilla, että sinne ei tervejärkinen valkoihoinen mene.
Ostaa toyotan niin ei tarvii stressata että hajoaa yhtäkkiä.
Tarkempaa liikennevalvonnan pitäisi kyllä aina olla. Ei vaan jaksa kun poliisitkin ajaa itse miten aina sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Työmatkaa 52 km suuntaansa, julkisilla matka kestää 2 tuntia (kunhan ensin päässyt 5 km päähän bussiasemalle), toki nämä matkat kuljetaan sivistyneesti kävellen, pyöräillen, julkisilla tai taksilla.
Maalaisjuntin mielipidettä ei kysytty.
Mä en oo autojeni mittaristossa nähnyt ylimääräisiä punaisia varoitusvaloja vuosikymmeniin. Kummasti auttaa kuin hoitaa huollot ja tietää autonsa kunnon.
2 reissua vuodessa niin vuokraa se auto jostain hertsistä, äläkä lainaa naapurin peralta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Modernit cityihmiset ei enää kävele kuin max 100 metriä, muutoin pitää mennä scootilla ja pyöräily lumessa tai pakkasessa, no siihen ei löydy enää selkärankaa näiltä moderneilta cityihmisiltä, jotka jopa sateessa sulavat.
Julkiset taas on täytetty kaiken maailman oudon värisillä ebolan, koronan ja malarian kantajilla, että sinne ei tervejärkinen valkoihoinen mene.
Kuinka moni täällä on moderni cityihminen? Ne pitää kai seuraavaksi laittaa tänne erityisvalvontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjuntin mielipidettä ei kysytty.
Mitä ihmettä? Kai jokainen saa vastata. Sinä et sitä määrittele.
Mulla ei ole edes ajokorttia.