Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auton takapuskurissa roikkujat

Vierailija
30.01.2026 |

Nyt saa anonyymisti vastata. Miksi roikut sallittua ajonopeutta ajavan auton perässä agressiivisesti vaarallisen lähellä?

Oletko raivoissasi, turhautunut, vai oletko kova jätkä / mimmi kun teet niin? Kenties joku muu syy?

Useasti nämä ovat vielä ihan komeita autoja, joita paradoksaalisesti ajaa turhautuneen oloinen reikäpää. 

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässäroikkujilla on muistaakseni jonkun tutkimuksen mukaan diagnosoitu alemmuuskompleksi?

Vierailija
122/126 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräänajaja maksaa aina, kannattaa muistaa se. Itse hidasta vauhtia aina, jos joku alkaa hiillostaa, näin niistä pääsee äkkiä eroon.

Joo, ne jotka haluaa ohi, menee kyllä ohi kun hidastaa.

Oma lukunsa ovat ne, jotka hidastavat vaikka kävelyvauhtiin ohittamatta, kun hidastaa. Kyllä ne lopulta ottaa väliä kun aina hidastaa kun tunkevat puskuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sinä saatanan tien tukko ajalujempaa on kiire vähiintään 10 kilometriä lujempaa ajetaan kun rajoitus, hus pois tieltä sunnuntai autoilija.😃😃

Vierailija
124/126 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vika älyssä näillä roikkujilla tai sitten auto on niin romu ettei edes mittari toimi. Ei ole normaalia käytöstä.

Vierailija
125/126 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinä saatanan tien tukko ajalujempaa on kiire vähiintään 10 kilometriä lujempaa ajetaan kun rajoitus, hus pois tieltä sunnuntai autoilija.😃😃

Ei minulla ole kiire, kun varaan matkaan tarpeeksi aikaa annetuilla ja laillisilla nopeusrajoituksilla. Varaa hätähousu enemmän aikaa matkaan, ettei tarvitse ajaa rallia maanteillä.

Vierailija
126/126 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuskit seurasivat liikennettä. Jos näki ajopeilistä, että joku saavuttaa = ajaa kovempaa, hänelle tehtiin ohitus helpoksi näyttämällä vilkkua koska on hyvä ohittaa tai väistettiin vaikka bussipysäkille.

Joo ja ne entisajan papet kun ei ymmärrä, että vilkku vasemmalle oikeesti tarkoittaa, että olen kääntymässä vasemmalle. Saatana lähti ohittaa ja vielä mutkasella tiellä kuvitellen, että olen varmistanut hänelle turvallisen ohituksen. Onneksi varmistan peileistä, mitä takana tapahtuu ennen kuin käännyin sivutielle.

Tää. Kerran oli hurja tilanne edessämme. Tiekone näytti vilkkua vasemmalle. Takana ollut , meidän edess ollut auto lähti ohittamaan ja vielä ylämäessä. Ilmeisesti luuli, että se oli kääntymismerkki. Se työkone kääntyi sinne vasemmalle ja oli jo kääntymässä,

Ohituspaikkahan on tapana vinkata vilkuttamalla oikealle, eikä vasemmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän