Auton takapuskurissa roikkujat
Nyt saa anonyymisti vastata. Miksi roikut sallittua ajonopeutta ajavan auton perässä agressiivisesti vaarallisen lähellä?
Oletko raivoissasi, turhautunut, vai oletko kova jätkä / mimmi kun teet niin? Kenties joku muu syy?
Useasti nämä ovat vielä ihan komeita autoja, joita paradoksaalisesti ajaa turhautuneen oloinen reikäpää.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ajatte niin saatanan hitaasti. Minulla kusee urakka hommat Tv. Roskakuski.
👆Maantieraivoaja ilmoittautui!
Vaihda ammattia, äläkä hätyytä tuolla liikenteessä kunnon ihmisiä.
Hinausautot ja rekat ovat roskakuskien lisäksi kamalia rattiraivoajia. Miksi nuo kihisevät kuumakallet ovat hakeutuneet moiseen ammattiin, kun muut autot valtateillä niin hermostuttavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne siinä etupuskurissa roikkujat? Puhutaanko niistä?
Oikeesti sua seurataan sun etupuskurissa kiinni kun peruutat?
Kuka sellaista on sanonut. Tuolla maantiellä roikutaan siinä etupuskurissa, eikä tajuta painaa kaasua.
Mutta kaikista oudointa on ne reppanat, jotka eivät tykkää kun joku roikkuu takapuskurissa, niin painavat hölmöt vielä jarrua että varmaan tultaisiin vielä vähän lähemmäs sitä takapuskuria!
Kaikki miehet pois liikenteestä niin loppuu se rattiraivo, perässäroikkuminen ja kuolonkolarit.
Äijien testosteroni ei sovi autolla ajoon, hermoilevat liikaa pienestäkin.
Samaa mietin usein.
Ajan paljon moottoriteillä, ja vakionopeudensäädin säädettynä esim satasen rajoituksella 110:een. Eli ajan itsekin jo ikävästi ylinopeutta. Lähden ohittamaan edellä ajavaa hitaampaa, mutta en polje yhtään enempää kaasua kun kruiseri hoitaa homman luonnollisesti. Ja eikö helvetti joku teiden sankari pölähdä peräpeiliin kiinni, ja ala välkyttelemään valojaan. Ilmeisesti osa liikenteessä on niin vajaaälyisiä, että kuvittelee olevansa sellaisilla kyvyillä ja meriiteillä liikenteessä, että on oikeus vaatia muita toimimaan mielensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maantiellä roikutaan etupuskurissa, eikä tajuta painaa kaasua.
Kaikista oudointa on ne reppanat, jotka eivät tykkää kun joku roikkuu takapuskurissa, niin painavat hölmöt vielä jarrua että varmaan tultaisiin vielä vähän lähemmäs sitä takapuskuria!
Eihei, kyllä se sinä itse olet, joka roikut takapuskurissa. Se jota sinä ahdistelet tiellä, ajaa poispäin sinusta.
Miten olisi mielenmaltti - odottaisit että pääset ohi? Tai odota että tulee näkyviin bensis ja käy välillä kahvilla, niin tuo huono kuski ajelee matkoihinsa sillä välin?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin usein.
Ajan paljon moottoriteillä, ja vakionopeudensäädin säädettynä esim satasen rajoituksella 110:een. Eli ajan itsekin jo ikävästi ylinopeutta. Lähden ohittamaan edellä ajavaa hitaampaa, mutta en polje yhtään enempää kaasua kun kruiseri hoitaa homman luonnollisesti. Ja eikö helvetti joku teiden sankari pölähdä peräpeiliin kiinni, ja ala välkyttelemään valojaan. Ilmeisesti osa liikenteessä on niin vajaaälyisiä, että kuvittelee olevansa sellaisilla kyvyillä ja meriiteillä liikenteessä, että on oikeus vaatia muita toimimaan mielensä mukaan.
No jos vaihdat kaistaa niin, että muut joutuvat sen takia jarruttamaan, niin ei ihme, jos väläytellään valoja. Eli katse peiliin jos sattuu useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maantiellä roikutaan etupuskurissa, eikä tajuta painaa kaasua.
Kaikista oudointa on ne reppanat, jotka eivät tykkää kun joku roikkuu takapuskurissa, niin painavat hölmöt vielä jarrua että varmaan tultaisiin vielä vähän lähemmäs sitä takapuskuria!
Eihei, kyllä se sinä itse olet, joka roikut takapuskurissa. Se jota sinä ahdistelet tiellä, ajaa poispäin sinusta.
Miten olisi mielenmaltti - odottaisit että pääset ohi? Tai odota että tulee näkyviin bensis ja käy välillä kahvilla, niin tuo huo
Eikö ole sinustakin kumma, kun minulla ei ole koskaan ongelmaa mistään takapuskurissa roikkujista. Mistähän se johtuu? Todella todella outoa on, vai mitä? Olisiko teillä ihan itse aiheutettu "ongelma"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin usein.
No jos vaihdat kaistaa niin, että muut joutuvat sen takia jarruttamaan, niin ei ihme, jos väläytellään valoja. Eli katse peiliin jos sattuu useinkin.
Arvon perässä hiihtäjä sieltä ilmoittautui.
Siitähän ei ollut kyse, vaan näistä liikennesukkuloista jotka syöksyy niskaan pitkänkin matkan takaa. Ei niiden eteen tarvitse erikseen tulla. Siinäpähän odotat niskassa, kun minä ajelen tasaista vauhtia ohi minua edellä ajavasta. Opettele hillitsemään itsesi. Olet todennäköisesti niitä samoja, jotka letkassa ajaessa aloittaa vasemmalta oikealle -poukkoilun, ja lopulta aina päätyy siihen samaan sumppuun muiden kanssa. Sun sujahtelut muuten aiheuttaa lukuisia vaaratilanteita liikenteessä, tiedoksi, jos kiinnostelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin usein.
Arvon perässä hiihtäjä sieltä ilmoittautui.Siitähän ei o
Sinunhan se täytyy oppia hillitsemään itsesi, koska sinulla on selvä vainoharha, ja kuvittelet asioita päässäsi, jotka eivät ole todellisuutta. Noin vainoharhaisena voit olla vaaraksi itsellesi ja muille kun teet virheellisiä päätelmiä muista ihmisistä. Älä mene liikenteen sekaan, jos luulet muiden olevan siellä sinun kiusaksesi.
Minulle liimautui juuri tällä viikolla joku ihan perään kiinni. Ajoin noin 82 ja 80 alue siis. Olen ottanut huomioon autoni mittarivirheen eli ajonopeuteni oli oikea.
Tämä tyyppi roikkui mersullaan tupakki suussa niin lähellä, ettei välillä näkynyt edes auton rekkaria.
Hidastin vauhtia, että menee ohi, mutta ei. Pitkää suoraa mentiin, eikä autoja tullut vastaan, mutta ohittaminen ei tälle kelvannut.
Pudotin vauhtini sitten 60 ja näin köröteltiin reilu 7km, kunnes käännyin.
Jos minun perääni joku liimautuu, niin sitten mennään ja hiljaa. En todellakaan väistä sivulle, vaan pudotan vauhtia. Ihan mielenkiintoista seurata, että kuinka hiljaa ihmiset ovat valmiita ajamaan sen vuoksi, että saavat tehdä mielipuuhaansa eli perässä roikkumista.
Vaikka ajaisi kuinka hitaasti alle sallitun nopeuden, EI KENELLÄKÄÄN ole oikeutta roikkua takaikkunalla vaarallisen lähellä. Sitä voisi miettiä, kuinka monta sekuntia aikaisemmin on perillä kun on roikkunut liian lähellä tai pitänyt turvallista välimatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sujuvasti ajavien takapuskurissa ei ikinä roiku kukaan! Kokeile!
Melkoista. Myönnät suoraan olevasi huonompi kuin adaptiivinen vakkari.
Vierailija kirjoitti:
Minulle liimautui juuri tällä viikolla joku ihan perään kiinni. Ajoin noin 82 ja 80 alue siis. Olen ottanut huomioon autoni mittarivirheen eli ajonopeuteni oli oikea.
Tämä tyyppi roikkui mersullaan tupakki suussa niin lähellä, ettei välillä näkynyt edes auton rekkaria.
Hidastin vauhtia, että menee ohi, mutta ei. Pitkää suoraa mentiin, eikä autoja tullut vastaan, mutta ohittaminen ei tälle kelvannut.
Jos minun perääni joku liimautuu, niin sitten mennään ja hiljaa. En todellakaan väistä sivulle, vaan pudotan vauhtia. Ihan mielenkiintoista seurata, että kuinka hiljaa ihmiset ovat valmiita ajamaan sen vuoksi, että saavat tehdä mielipuuhaansa eli perässä roikkumista.
Olet sairas. Otan osaa. Älä mene liikenteen sekaan, saat vielä jonkun halvauksen kun yrität paimentaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin usein.
Tässä kohtaa keskari ikkunasta ulos ja vauhti samalle tasolle ohitettavan kanssa. Odotelkoot rauhassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas. Otan osaa. Älä mene liikenteen sekaan, saat vielä jonkun halvauksen kun yrität paimentaa
Mitä jos vaan lopetat sen perässäroikkumisen ja opettelet muutenkin ajamaan? Vai eikö kapasiteetti riitä?
Takapuskurissa roikkujat on oikeasti vajaita. Naureskelen aina peilistä katsellesani miten vtun tyhmä pelle siellä takana sompailee.
Nykyautoissa on harmillisen usein näitä haamujarrutuksia. Harmillista varsinkin perässä roikkujalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on ne rekkakuskit jotka tulee ihan puskuri hipoen moottoritiellä roikkumaan taakse. Mitähän poliisit sanoisivat moisesta toiminnasta.
Miksi v***ssa sä ajat moottoritiellä sellaista vauhtia, että rekka pääsee roikkumaan sun perään?
Mieti miten typerän kuvan annat itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole sinustakin kumma, kun minulla ei ole koskaan ongelmaa mistään takapuskurissa roikkujista. Mistähän se johtuu? Todella todella outoa on, vai mitä? Olisiko teillä ihan itse aiheutettu "ongelma"?
Johtunee siitä että tuollaisella trollilla ei ole edes autoa.
👆Maantieraivoaja ilmoittautui!
Vaihda ammattia, äläkä hätyytä tuolla liikenteessä kunnon ihmisiä.